Draagmoeder of eigenlijk Wondervrouw gezocht!

IVF Forum
Plaats reactie
fritsbroer
Berichten: 16
Lid geworden op: 5 februari 2019, 15:09

Draagmoeder of eigenlijk Wondervrouw gezocht!

Bericht door fritsbroer » 23 maart 2019, 15:04

Wij zijn Joey 27 en Frits 27.
Al jaren hebben de wens ooit ook papa te worden, maar dat bleek niet zo makkelijk als homostel.
Na het overwegen van adoptie, pleegouderschap etc. Kwamen we erachter eigenlijk ook echt iets van ons zelf te willen en dan 24/7 dus altijd. Het kamertje is leeg, al kijkend naar kleine kleertjes en stiekem toch een beetje jaloers als we een lief stel met een kindje door het park zien wandelen. Ja het is een roze bril, want er zullen vast ook veel andere kanten aan zitten. Maar het gevoel zit diep en het verlangen is groot. Daarom zoeken wij een draagmoeder die ons kan en wil helpen in dit spannende maar mooie en intense avontuur!

Voor vele misschien herkenbaar, maar wat is het heftig als je openbaar maakt wat je bezighoud. Opeens begint het te leven, zeker als het verlangen zo groot is en diep zit als deze wens. Inmiddels is de wens ooit ook papa te worden een dagelijkse routine geworden. Joey vertelt over zijn werkdag waar iemand hem de vraag stelde of hij ooit kinderen wilde. Nou dan komt het hele verhaal natuurlijk weer naar voren. En eigenlijk is dit best fijn om er zoveel over te praten met omstanders, collega’s en zelfs vreemden. Lekker filteren, terwijl een ander in één verhaal probeert te begrijpen wat ons momenteel mee bezighouden. Succes!

Elke week kom er wel weer een nieuwe wending in het avontuur en daarmee dan ook in ons plan.
Zo ook de laatste maanden, waarin we zwegen dat er een dame was die zich kort aanbood voor ons avontuur om een hoogtechnologisch zwangerschap te beginnen. Om diverse medische redenen is dit ook snel weer van de baan gegaan, hoe jammer ook, het was totaal begrijpelijk. Heel kort was dit gevoel onbeschrijflijk en hadden we stiekem de kinderkamer in gedachten al ingericht. Tevergeefs. Maar we blijven positief, want ja, het gaat allemaal door en de zon die inmiddels schijnt doet wonderen op de gemoedstoestand!

Inmiddels hebben we wel een lieve dame gevonden die eicellen wilt doneren, dus die is al bezig met onderzoeken bij de huisarts en de gynaecoloog. Nu alleen nog een wondervrouw die ons wilt helpen. Mocht u wat weten tip ons gerust want alle hulp en adviezen zijn welkom. Joey en Frits. Onze blog: www.ookpapa.com info@ookpapa.com

MamaMelle
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mei 2019, 15:55

Re: Draagmoeder of eigenlijk Wondervrouw gezocht!

Bericht door MamaMelle » 23 mei 2019, 15:58

Zoeken jullie nog een draagmoeder?

MamaMelle
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mei 2019, 15:55

Re: Draagmoeder of eigenlijk Wondervrouw gezocht!

Bericht door MamaMelle » 23 mei 2019, 15:59

(0032)0486/49.96.87

DriesErison
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 februari 2020, 16:03

Re: Draagmoeder of eigenlijk Wondervrouw gezocht!

Bericht door DriesErison » 16 februari 2020, 16:20

Goedemiddag Joey en Frits,

Ik vond jullie zoekertje naar een draagmoeder. Zelf zijn mijn man en ik ook op zoek en ik wou eens horen hoe jullie zoektocht verloopt en welke uitdagingen/obstakels/... jullie al ondervonden hebben.

Gezien we beiden in dezelfde situatie zitten, is het misschien eens leuk om contact te hebben? Via hier, email of persoonlijk.

Graag kijken we uit naar een reactie van jullie!

Vriendelijke groeten,
Dries en Erison
driesvanschoonbeek@telenet.be
0497 57 33 30

DriesErison
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 februari 2020, 16:03

Re: Draagmoeder of eigenlijk Wondervrouw gezocht!

Bericht door DriesErison » 16 februari 2020, 16:22

MamaMelle schreef:
23 mei 2019, 15:59
(0032)0486/49.96.87
Goedemiddag,

Ik kom graag eens met jou in contact over het draagmoederschap.

Je mag ons altijd contacteren via driesvanschoonbeek@telenet.be of 0497 573330

Wenspapas
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 april 2020, 23:46

Re: Draagmoeder of eigenlijk Wondervrouw gezocht!

Bericht door Wenspapas » 24 april 2020, 0:05

MamaMelle schreef:
23 mei 2019, 15:59
(0032)0486/49.96.87
Hallo MamaMelle,

Wij zijn twee mannen van 32 jaar uit Rotterdam. Ik werk als consultant en mijn vriend werk als verpleegkundige in de thuiszorg. We hebben nu bijna tien jaar een relatie. We zijn allebei van Caribisch afkomst en houden van reizen en nieuwe dingen ontdekken.
We missen alleen nog een kleine spruit in ons leven waar we onze liefde mee kunnen delen en ons geluk compleet kan maken. In onze ogen kunnen we onze kind(eren) een stabiele, liefdevolle en rijke omgeving bieden.

We zijn daarom op zoek naar een draagmoeder die ons langgekoesterde wens kan waarmaken. We zijn al een tijd op zoek maar zijn er toch niet in geslaagd om iemand te vinden. Met dit bericht proberen we in contact te komen met een lieve vrouw die ons zou willen helpen. Wij kijken ernaar uit om verder met je te praten en te kijken of het een mooie match wordt.

Mocht deze advertentie je belangstelling gewekt hebben, stuur ons dan een bericht naar wenspapas.rotterdam@gmail.com.

Groet,

Wenspapa's

janentanguy
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 oktober 2020, 2:39

Re: Draagmoeder of eigenlijk Wondervrouw gezocht!

Bericht door janentanguy » 11 oktober 2020, 2:42

Hallo allemaal,

Graag stel ik ons even aan jullie voor. Wij zijn Jan en Tanguy, een koppel uit regio Gent. Ondertussen wonen we al ruim 4 jaar samen en zijn we al even verloofd. Quasi vanaf dag 1 was duidelijk dat we samen graag één kleine spruit zouden willen delen en zien opgroeien. De kinderwens is dus groot ondanks het moeilijke parcours dat ons te wachten staat.

Onze zoektocht hebben we vorig jaar gestart met research en gesprekavonden rond adoptie, pleegouderschap en draagmoederschap. Allemaal geen evidente keuzes, maar we kozen er onlangs voor om in te zetten op draagmoederschap. Vandaar dat we nu onze zoektocht intensiever bezig zijn en hier op dit platform een boodschap achterlaten.

Een eicel en zaadcel nemen wij voor onze rekening, maar we zijn nog op zoek naar een draagmoeder die 9 maanden lang bereid is om af onze spruit te dragen. Een avontuur voor beide partijen, met een mooie uitkomst als gevolg.

Contacteer ons zeker bij interesse of om ons tips te geven.

Thanks! :D

fritsbroer
Berichten: 16
Lid geworden op: 5 februari 2019, 15:09

Re: Draagmoeder of eigenlijk Wondervrouw gezocht!

Bericht door fritsbroer » 14 december 2020, 13:03

DriesErison schreef:
16 februari 2020, 16:20
Goedemiddag Joey en Frits,

Ik vond jullie zoekertje naar een draagmoeder. Zelf zijn mijn man en ik ook op zoek en ik wou eens horen hoe jullie zoektocht verloopt en welke uitdagingen/obstakels/... jullie al ondervonden hebben.

Gezien we beiden in dezelfde situatie zitten, is het misschien eens leuk om contact te hebben? Via hier, email of persoonlijk.

Graag kijken we uit naar een reactie van jullie!

Vriendelijke groeten,
Dries en Erison
driesvanschoonbeek@telenet.be
0497 57 33 30

Een tijd terug al dat jullie deze vraag stelde. En excuus we waren niet meer actief op deze pagina maar kunnen heugelijk vertellen in Mei papa geworden te zijn. Ons dochtertje van inmiddels 7 maanden was en is zo gewenst en jeetje wat is het fijn en doet ze het goed. Www.ookpapa.com voor het verhaal en benader ons gerust vanuit daar.

fritsbroer
Berichten: 16
Lid geworden op: 5 februari 2019, 15:09

Re: Draagmoeder of eigenlijk Wondervrouw gezocht!

Bericht door fritsbroer » 14 december 2020, 13:04

janentanguy schreef:
11 oktober 2020, 2:42
Hallo allemaal,

Graag stel ik ons even aan jullie voor. Wij zijn Jan en Tanguy, een koppel uit regio Gent. Ondertussen wonen we al ruim 4 jaar samen en zijn we al even verloofd. Quasi vanaf dag 1 was duidelijk dat we samen graag één kleine spruit zouden willen delen en zien opgroeien. De kinderwens is dus groot ondanks het moeilijke parcours dat ons te wachten staat.

Onze zoektocht hebben we vorig jaar gestart met research en gesprekavonden rond adoptie, pleegouderschap en draagmoederschap. Allemaal geen evidente keuzes, maar we kozen er onlangs voor om in te zetten op draagmoederschap. Vandaar dat we nu onze zoektocht intensiever bezig zijn en hier op dit platform een boodschap achterlaten.

Een eicel en zaadcel nemen wij voor onze rekening, maar we zijn nog op zoek naar een draagmoeder die 9 maanden lang bereid is om af onze spruit te dragen. Een avontuur voor beide partijen, met een mooie uitkomst als gevolg.

Contacteer ons zeker bij interesse of om ons tips te geven.

Thanks! :D
Kennen jullie de pagina : zwanger voor een ander op fb?
Of voor de Belgische. Dragen uit liefde fb

Daar vind je wensouders en vrouwen die het draagmoederschap overwegen maar informatie zoeken of kennis willen delen.

janentanguy
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 oktober 2020, 2:39

Re: Draagmoeder of eigenlijk Wondervrouw gezocht!

Bericht door janentanguy » 14 december 2020, 20:15

Thanks voor de tip!! We gaan eens naar die pagina zoeken :D

fritsbroer
Berichten: 16
Lid geworden op: 5 februari 2019, 15:09

Re: Draagmoeder of eigenlijk Wondervrouw gezocht!

Bericht door fritsbroer » 15 december 2020, 15:01

oh en er is dus ook een belgische facebook pagina. Dragen uit liefde

In Nederland was er al een mooie pagina op Facebook, maar nu ook in België.
Dragen uit liefde zie link; https://www.facebook.com/groups/206250377759472

Met deze groep wilt men het taboe rond draagmoederschap in Vlaanderen een beetje doorbreken. Het is zoiets moois om te doen en te beleven.
Hier kunnen we ervaringen delen, praten en discussiëren op een respectvolle manier, lachen en huilen!
Dit alles op voorwaarde dat het binnen de groep blijft!
Om uiteindelijk te dragen uit liefde!

Deze is dus bedoeld voor wensouders, maar ook voor vrouwen die het draagmoederschap overwegen en hier graag meer over willen weten. Of juist mensen zoeken die hierover kunnen delen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten