Hoihoi,
eerst, hoe w a r m is het

niet normaal.
ten tweede, haha
Ik wil niet zeggen dat we haast hebben, maar eigenlijk wel. Men eerste zoontje wordt in oktober zes jaar.
Daar heb ik het soms moeilijk mee, dat ze een verschil zullen hebben, al is dat niet super erg, ik vind het wel een beetje jammer, maar door omstandigheden is het allemaal wat 'uitgelopen'.
Die dag dat ik zei dat ze aan mijn schema bezig waren heb ik ze ook toegestuurd gekregen.
Ik moest mijn pil nemen tot de 20ste en dan stoppen, in het ziekenhuis dan mijn spuitjes gekregen.
Ik ben die dag al direct moeten beginnen puffen in mijn neus (Busereline neusspray), dat moet ik drie keer per dag doen (daar heb ik mijn wekker mee voor ingeschakeld) en vanaf vandaag moet ik beginnen spuiten Gonal - F, dus straks de eerste keer en 250.
Mijn eerste afspraak ligt vast op maandag en daar wordt dan besproken hoe het verder gaat, die neusspray moet ik echt blijven gebruiken tot ik mijn pregnyl mag spuiten.
Ze zei dat het wegnemen van de eitjes gebeurde onder lichte verdoving via een infuus.
Sommige vallen in slaap zei ze, anderen beginnen vanalles te zeggen dat ze erna niet meer weten.
Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan
Morgen vertrekken we even een weekendje naar de zee, zal me ook goed doen, ben nu vooral benieuwd hoe ik ga beginnen reageren op die spuitjes. Bij de neusspray had ik de eerste dag wat hoofdpijn, maar ben nogal gevoelig voor migraine. Hoop dat ik daar van gespaard blijf.
Wanneer moest je op naar Leuven? Als ik goed lees de 30ste? Dan heb ik normaal men eerste controle gehad. Op deze manier gaat het snel gaan. Hoe is het nog voor de rest met je?
Groetjes