START IVF JULI

IVF Forum
Plaats reactie
Minosh
Berichten: 1364
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: START IVF JULI

Bericht door Minosh » 28 januari 2021, 3:10

@Pindanootje: Ik ben heel blij dat ik straks mag gaan, vroeg testen heeft op die manier wel zijn nadelenπŸ˜….
Ik heb vnl slapeloosheidπŸ˜…, maar voor de resr voel ik me goed. Ik had dinsdagavond een wekenindicator test gedaan en die gaf 2-3 aan, dus ik ben super benieuwd naar de waardesπŸ˜€! Ik hou jullie sowieso op de hoogte❀️

Ik hoop dat jij snel een mail krijgt met instructiesπŸ€žπŸ€.

beldes
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 juli 2020, 23:50

Re: START IVF JULI

Bericht door beldes » 28 januari 2021, 7:31

Bedankt dames! Ja ik probeer het op dit ogenblik echt los te laten en lijkt wel vlot te lukken.

Ik denk dat het voor dr DB echt extreem druk mt zijn voor de moment amai.... heb het geluk gehad dat mn bureau 4min van zijn praktijk is, maar als je idd hele dag moet vrijnemen om er te geraken is dat idd nogal een organisatie. Hebben jullie een goed gevoel over zijn vervangster/er?

Mich, ik denk dat ik ook gekozen zou hebben voor de curettage.... om zo nog eens paar maanden te moeren wachten zonder garanties.... en ook goed dat dr DB zelf de curettage gaat uitvoeren, zou ook hem daar het meest mee vertrouwen.
Hoeveel embryo's heb je nog in de freezer?
juni 2020 tem september 2020 5 iuis niet gelukt jan palfijn
amh 0.57
14 november 2020 ivf/icsi tp 1 UZ jette . zwanger! augustus 2021

mich75
Berichten: 2992
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: START IVF JULI

Bericht door mich75 » 28 januari 2021, 7:54

Er werken nu 4 gyns in de praktijk, met ieder zijn specialiteit. Ik wist al dat curettage door DB zelf zou gebeuren en als mijn traject terug start is het ook bij hem.
Doordat hij het zo druk heeft en het voor mij ook moeilijk plannen is had hij gevraagd of ik eventueel bij een collega wou gaan voor de eerste echo op 6,5w en ik heb dit gedaan.
Toen het niet goed bleek te zitten en het moeilijk was om een afspraak vast te krijgen bij DB heeft zij voorgesteld mij op te volgen.

Ik heb nog 7 cryo's maar ik hoop ze niet allemaal nodig te hebben, ik hoop dat de volgende tp de laatste gaat zijn.

beldes
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 juli 2020, 23:50

Re: START IVF JULI

Bericht door beldes » 28 januari 2021, 8:25

Ik duim met je mee mich!
juni 2020 tem september 2020 5 iuis niet gelukt jan palfijn
amh 0.57
14 november 2020 ivf/icsi tp 1 UZ jette . zwanger! augustus 2021

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: START IVF JULI

Bericht door Pindanootje » 28 januari 2021, 8:44

Oh mich wat heftig dat je dit vrijdag avond alleen moet doen zeg. Dat is echt wel pittig. In gedachten zullen we zeker met je meegaan πŸ’•
Fijn dat DB het zelf uitvoert iig. Het is niet makkelijk maar idd de snelste weg naar een volgende tp. Met 7 cryos moet dat zeker goedkomen!!
Duim voor je πŸ€

Minosh succes met de laatste uurtjes vandaag tot je meer weet 😁 ben zelf ook nieuwsgierig zelfs haha
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❀️

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: START IVF JULI

Bericht door Elvira » 28 januari 2021, 9:03

Mich heel veel succes morgen, dat is inderdaad niet niks om allemaal alleen te doen! Maar ik snap je beslissing volledig want DB is een super goede arts en zo heb je sneller weer kans op een tp he.
Pindanootje ik hoop dat je snel antwoord krijgt zodat je kan plannen, het neemt toch nogal wat tijd in beslag he! Ik was ook meestal 3 uur onderweg, dus dat moet je inderdaad wel ff op voorhand weten natuurlijk.
Minosh keep us posted he!!
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! πŸ’› bevallen op 13 sept 2021

mich75
Berichten: 2992
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: START IVF JULI

Bericht door mich75 » 28 januari 2021, 9:44

Dankuwel dames.

Dat ik het alleen moet ondergaan vind ik niet zo erg, dat ben ik ondertussen wel gewoon. De eerste jaren was mijn man er altijd bij, maar dan kon het plots eens niet en dan moest ik wel zonder, niet makkelijk maar het ging en de keer erna was het iets minder moeilijk en nu zitten we op een punt dat ik vraag of mijn man erbij wil zijn en dan worden de afspraken gepland (als we kunnen kiezen) ifv van wanneer hij kan.
Bij de zwangerschapsopvolging wil hij er natuurlijk altijd bij zijn, maar het traject zelf....

Door omstandigheden rij ik zelden nog grote afstanden en al zeker niet in het donker.
Ik ben al meerdere malen alleen naar Halle gereden, maar niet 's avonds en ik hoop dat het ook niet regent.
Ik heb een beetje last van nachtblindheid en als het regent is het helemaal een ramp.

Zoals eerder gezegd, ik heb het er voor over, we hebben al voor veel hetere vuren gestaan πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ

mich75
Berichten: 2992
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: START IVF JULI

Bericht door mich75 » 28 januari 2021, 9:52

Ik denk dat Pindanootje evenlang of nog langer onderweg is als ik. Als ik geen verkeer heb en niet moet wachten dan lukt het in 3,5 tot 4u. Maar ik heb al vaak meer dan 1u in de wachtzaal gezeten en dan ben je dus een dag kwijt op de duur.

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: START IVF JULI

Bericht door Elvira » 28 januari 2021, 10:11

Ja das zeker waar, we nemen dit er bij he! Ik heb ook al eens meer dan een uur moeten wachten, dan wordt het inderdaad een ander verhaal want ben je ineens meer dan een halve dag kwijt.
Ik ben ook wat nachtblind en ga op aanraden van een vriendin zo een gele bril kopen. Naar het schijnt helpt dat...
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! πŸ’› bevallen op 13 sept 2021

mich75
Berichten: 2992
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: START IVF JULI

Bericht door mich75 » 28 januari 2021, 10:20

Elvira schreef: ↑
28 januari 2021, 10:11
Ja das zeker waar, we nemen dit er bij he! Ik heb ook al eens meer dan een uur moeten wachten, dan wordt het inderdaad een ander verhaal want ben je ineens meer dan een halve dag kwijt.
Ik ben ook wat nachtblind en ga op aanraden van een vriendin zo een gele bril kopen. Naar het schijnt helpt dat...
Bij 'normale' mensen helpt zo'n gele bril maar bij mij niet πŸ˜…

Je ziet dus beter, maar de lichten van tegenliggers komen bij mij dan nog feller binnen dan anders, waardoor ik volledig verblind ben en het doven van de straatverlichting is voor mij echt geen vooruitgang.
En als het regent zie ik geen wegmarkeringen als het te donker is, gele bril of niet πŸ˜…
Proberen de voorligger te volgen en hopen dat die wel goed ziet 🀣🀣🀣

No stress, dat helpt toch niet.

Minosh
Berichten: 1364
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: START IVF JULI

Bericht door Minosh » 28 januari 2021, 11:20

Net nieuws gekregen: hcg staat op 370 en progesteron op 94 nmol/L, ben zelf gaan kijken op Cozo want zij zeggen enkel dat het heel goede waardes zijn :-), volgende week woensdag mag ik terug voor bloedname :-)
Ik ga ervan uit dat dit goed is:-)

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: START IVF JULI

Bericht door Pindanootje » 28 januari 2021, 11:25

Amai Minosh dat zijn prachtige waarden zeg!!! Heel erg fijn 😘😘😘

Ja ik heb intussen zelf met de secretaresse een afspraak ingepland, heb zelf maar gekozen welke dag afgaand op wat 't bij tp 1 was. Dus vrijdag de 5e febr. Enkel om 19u nog ruimte zei ze. Dus ook savonds op en af naar Halle. Heb m'n vriend gevraagd of hij ook wat vroeger op z'n werk kan stoppen en met me kan rijden want ik zie er ook flink tegenop pm die afstand te doen in m'n eentje savonds int donker. Normaal lukt dat..
En dan maar hopen dat de week erna ergens tp is en die mag pakken πŸ€ ben nu al doodsbang πŸ€¦β€β™€οΈπŸ™„
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❀️

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: START IVF JULI

Bericht door Elvira » 28 januari 2021, 11:44

Mich oke das duidelijk dat die gele bril voor jou geen zin heeft nee πŸ˜… dan inderdaad gewoon rustig rijden een je voorganger volgen!
Amai Minosh dat is kei goed en je weet het ook al zo snel, heerlijk! Geniet ervan, proficiat!! πŸ₯° Mocht je ook al een eerste echo inplannen, of nog even wachten op de tweede bn?
Pindanootje we moeten toch vaak ons eigen lot in handen nemen he. Goed dat je het geregeld hebt, nu kan je weer ergens naar uitkijken. Ik was ook bang voor de laatste tp, vooral omdat we erna een pauze zouden nemen van 3 maanden om verdere onderzoeken te doen, mocht het niet lukken. Toch was in eenmaal na de tp vrij rustig, wat me van mezelf verbaasde 🀣 Ik hoop dat jij er ook wat rust in kan vinden en ik duim voor en goede afloop!!
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! πŸ’› bevallen op 13 sept 2021

Minosh
Berichten: 1364
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: START IVF JULI

Bericht door Minosh » 28 januari 2021, 12:44

Merci dames :-), Ik ben heel blij, maar het dringt precies nog niet door.
Ik moet volgende week terug voor bn en nadien wordt er een 1ste echo gepland. Spannend....
Ik probeer er heel rustig mee om te gaan :-)

Pindanootje: Ik ben blij om te horen dat je een data hebt gekregen.
Ik snap je angst enorm, ik had dat ook het weekend voor de terugplaatsing, maar ik was tijdens de tp en nadien super rustig, ik heb het allemaal op mij af laten komen en ik heb geprobeerd om er in te geloven. Je dokter gelooft er ook in :-), dus geloof er maar in :-)

Mich: Veel succes morgen

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: START IVF JULI

Bericht door Pindanootje » 28 januari 2021, 14:21

DB heeft na mn pick-up inderdaad gezegd dat het hem zou verbazen als die 2 embryos niet tot een zwangerschap zouden leiden. Maar ja net zo goed zei hij na tp 1 dat de kans wel echt goed zat maar 't ging alsnog fout. Dus tis wel fijn als ie me hoop in spreekt maar dat is geen garantie dat 't gaat lukken.
Afwachten en idd rustig blijven I guess.
Intussen vaar ik wat mee op de goede berichten van jullie πŸ’•
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❀️

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten