START IVF JULI

IVF Forum
Plaats reactie
Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: START IVF JULI

Bericht door Pindanootje » 16 januari 2021, 10:31

Elvira meid hoe ist met jou? Morgen op een testje plassen? En hoe ist met de symptomen so far? Ik duim mee voor je πŸ€πŸ€πŸ€
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❀️

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: START IVF JULI

Bericht door Elvira » 16 januari 2021, 12:19

Pindanootje ik wilde net komen schrijven, lief dat je het vraagt! Ik had vannacht super slecht geslapen, met veel dromen over zwanger worden, en ik had wat lage rugpijn, dus mega stress. Enfin, ik hield het niet meer uit en heb een testje gedaan vandaag al. Het was positief! πŸ’• Natuurlijk ben ik nu voorzichtiger na de vorige keer, maar goed het is een begin he? Ik zal maandag mijn bn afwachten om te zien hoe het er voor staat. Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte! Het is heel dubbel want een goede vriendin van mij had vandaag ook getest, en zij was negatief 😒 Ik zou willen dat iedereen haar droom toch mocht verwezenlijken he πŸ™ Hopelijk volgt er hier ook snel goed nieuws voor jullie.

Michelle & Atalanta, hoe voelen jullie je op het wachtbankje?
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! πŸ’› bevallen op 13 sept 2021

Atalanta
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:02

Re: START IVF JULI

Bericht door Atalanta » 16 januari 2021, 13:03

Wow Elvira! Mega goed nieuws! Ik begrijp je angst, maar dit is echt iets om heel gelukkig over te zijn!! Geniet er maar van!!

Hier nog maar dag 3 na de tp, ik ben er niet al te veel mee bezig, realistisch blijven. Het is nog te vroeg om iets te voelen ook, dus ik maak mezelf niet zot. Voel jij iets?
Okt 2018: pilstop
Pcos, 4x IUI: neg
Nov 2020: IVF/ICSI
13 jan: TP 1: mk 4,5w
22 maart: TP 2: mk 7,5w
21 juni TP 3: neg
20 juli TP 4: mk 5w
Okt 2021: IVF/ICSI
TP 5&6: neg
Feb 2022: ICSI (4 blasto’s)
19 april TP 7: pos

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: START IVF JULI

Bericht door Pindanootje » 16 januari 2021, 13:05

Elvira schreef: ↑
16 januari 2021, 12:19
Pindanootje ik wilde net komen schrijven, lief dat je het vraagt! Ik had vannacht super slecht geslapen, met veel dromen over zwanger worden, en ik had wat lage rugpijn, dus mega stress. Enfin, ik hield het niet meer uit en heb een testje gedaan vandaag al. Het was positief! πŸ’• Natuurlijk ben ik nu voorzichtiger na de vorige keer, maar goed het is een begin he? Ik zal maandag mijn bn afwachten om te zien hoe het er voor staat. Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte! Het is heel dubbel want een goede vriendin van mij had vandaag ook getest, en zij was negatief 😒 Ik zou willen dat iedereen haar droom toch mocht verwezenlijken he πŸ™ Hopelijk volgt er hier ook snel goed nieuws voor jullie.

Michelle & Atalanta, hoe voelen jullie je op het wachtbankje?
Proficiat meid πŸ’•πŸ’•πŸ’• ik had al zo'n voorgevoel toen je deze week schreef over dat vroeg wakker zijn en pijnlijke borsten! Ben heel blij voor je! Hopelijk maandag een goede hcg waarde en dat deze 9 maandjes uitzit πŸ’ͺ geniet ervan!!
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❀️

Minosh
Berichten: 1366
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: START IVF JULI

Bericht door Minosh » 16 januari 2021, 13:11

Elvira schreef: ↑
16 januari 2021, 12:19
Pindanootje ik wilde net komen schrijven, lief dat je het vraagt! Ik had vannacht super slecht geslapen, met veel dromen over zwanger worden, en ik had wat lage rugpijn, dus mega stress. Enfin, ik hield het niet meer uit en heb een testje gedaan vandaag al. Het was positief! πŸ’• Natuurlijk ben ik nu voorzichtiger na de vorige keer, maar goed het is een begin he? Ik zal maandag mijn bn afwachten om te zien hoe het er voor staat. Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte! Het is heel dubbel want een goede vriendin van mij had vandaag ook getest, en zij was negatief 😒 Ik zou willen dat iedereen haar droom toch mocht verwezenlijken he πŸ™ Hopelijk volgt er hier ook snel goed nieuws voor jullie.

Michelle & Atalanta, hoe voelen jullie je op het wachtbankje?
Super goed nieuwsπŸ˜€! Dat het nu maar 9 maandjes mag blijven zittenπŸ˜€β€οΈ

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: START IVF JULI

Bericht door Elvira » 16 januari 2021, 13:52

Dankjewel dames voor jullie steun, super lief!! ❀️ Atalanta das inderdaad nog vroeg na je tp, en zelfs niet iedereen voelt iets he. Hopelijk gaan je ww snel voorbij. Ik heb vooral last van pijnlijke borsten nog steeds, en was deze week ook best moe 's avonds. Nu maar eens een wandeling doen, in de frisse lucht het nieuws een beetje laten bezinken.
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! πŸ’› bevallen op 13 sept 2021

Michelle1991
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 november 2020, 15:15

Re: START IVF JULI

Bericht door Michelle1991 » 17 januari 2021, 8:48

@elvira wauw wat een geweldig nieuws!! ❀️❀️ Ik ben zo gelukkig voor jou!
Heb je met een gewone test getest of met zo’n vroege zwangerschapstest?

Mijn bn is woensdag maar ik durf niet goed thuis testen omdat ik eigenlijk echt niets voel en nog niet klaar ben voor de klap... Volgens mij gaat het negatief zijn. Mogelijks wacht ik gewoon op de bn, om mezelf nog wat tijd te gunnen...

Maar ik hou jullie zeker op de hoogte 😘

Xx Michelle
07/19 stop pil
11/19 PCOS
03/20 IVF eerste pu -> geen eicellen
05/20 laparoscopie & ovariΓ«le drilling
08/20-11/20: 4 x IUI: neg
01/21 IVF 1ste TP: positief πŸ’›πŸ§‘β€οΈπŸ’šπŸ’™

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: START IVF JULI

Bericht door Elvira » 17 januari 2021, 9:45

Michelle1991 schreef: ↑
17 januari 2021, 8:48
@elvira wauw wat een geweldig nieuws!! ❀️❀️ Ik ben zo gelukkig voor jou!
Heb je met een gewone test getest of met zo’n vroege zwangerschapstest?

Mijn bn is woensdag maar ik durf niet goed thuis testen omdat ik eigenlijk echt niets voel en nog niet klaar ben voor de klap... Volgens mij gaat het negatief zijn. Mogelijks wacht ik gewoon op de bn, om mezelf nog wat tijd te gunnen...

Maar ik hou jullie zeker op de hoogte 😘

Xx Michelle
Dankjewel!! 😘 Ik had een gewone test, die van het Kruidvat van 2 voor €5. Die hebben bij mij altijd juist getest. En ik las op deze site dat mijn HCG zaterdag al meetbaar moest zijn: https://www.freya.nl/kinderwens/vruchtb ... ng-embryo/
Mich had daar over ook nog iets gepost in het ICSI groepje trouwens. Maar ik heb de vorige keer ook niet zelf thuis getest, en wel gewacht tot de bn. Doe waar je je goed bij voelt πŸ€— Ik hoop dat je gevoel verkeerd zit en dat je woensdag toch goed nieuw krijgt, ik duim voor je!!
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! πŸ’› bevallen op 13 sept 2021

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: START IVF JULI

Bericht door Pindanootje » 17 januari 2021, 12:10

Hopelijk voor jou ook alsnog goed nieuws volgende week Michelle!! En mocht je je nieuwsgierigheid niet kunen bedwingen is morgen zo'n Kruidvat testje idd prima, hou ons maar op de hoogte dan :p

Ik hier nog steeds niet ongesteld πŸ˜– dinsdag zou m'n cyclus al 5 weken lang zijn.. Als dat zo is ga ik de dokter toch eens bellen of er niks aan de hand kan zijn mss. Heb dit nog nooit gehad. Maak me beetje zorgen. Stel dat 't inderdaad door de osteopathie komt moet ik dan morgen wel opnieuw gaan vraag ik me af πŸ€·β€β™€οΈ?
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❀️

Minosh
Berichten: 1366
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: START IVF JULI

Bericht door Minosh » 17 januari 2021, 14:17

Pindanootje schreef: ↑
17 januari 2021, 12:10
Hopelijk voor jou ook alsnog goed nieuws volgende week Michelle!! En mocht je je nieuwsgierigheid niet kunen bedwingen is morgen zo'n Kruidvat testje idd prima, hou ons maar op de hoogte dan :p

Ik hier nog steeds niet ongesteld πŸ˜– dinsdag zou m'n cyclus al 5 weken lang zijn.. Als dat zo is ga ik de dokter toch eens bellen of er niks aan de hand kan zijn mss. Heb dit nog nooit gehad. Maak me beetje zorgen. Stel dat 't inderdaad door de osteopathie komt moet ik dan morgen wel opnieuw gaan vraag ik me af πŸ€·β€β™€οΈ?
Wat k*t seg, inderdaad misschien eens vragen bij dokter en aan de osteopaat... Misschien kan hij iets doen.

mich75
Berichten: 2992
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: START IVF JULI

Bericht door mich75 » 17 januari 2021, 14:26

@Pindanootje,

Dit zijn je eerste ms na je biochemische zwangerschap als ik het goed heb, dus het is best mogelijk dat je lichaam toch even uit balans is.

Vraag het zeker eens na bij de osteopaat, maar misschien is het niet nodig en zijn er plots.

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: START IVF JULI

Bericht door Pindanootje » 17 januari 2021, 16:37

mich75 schreef: ↑
17 januari 2021, 14:26
@Pindanootje,

Dit zijn je eerste ms na je biochemische zwangerschap als ik het goed heb, dus het is best mogelijk dat je lichaam toch even uit balans is.

Vraag het zeker eens na bij de osteopaat, maar misschien is het niet nodig en zijn er plots.

Ja dat is waar.. Mss is dat het. Zal nog maar even geduldig blijven.. Hoe voel jij je intussen?
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❀️

Michelle1991
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 november 2020, 15:15

Re: START IVF JULI

Bericht door Michelle1991 » 18 januari 2021, 7:59

Hey ladies,

Ik kon mezelf ook niet meer bedwingen en heb deze ochtend toch maar een testje gedaan, ik kon er ook niet meer van slapen.
Hoewel het er niet echt beter op geworden is 😒.

Op de test kwam een heel licht roos streepje, duidelijk zichtbaar maar licht genoeg om mij af te vragen of het wel klopt. Of ik hem niet te lang heb laten liggen... ik ben me terwijl gaan aankleden dus ik denk echt niet dat ik de 5min heb overschreden, maar toch 😬.

Er gaat nu echt vanalles door me heen... in mijn hoofd is het nog negatief, want ik kan er echt niet al van beginnen dromen en dan de klap die NOG harder aankomt. Ik zou ook direct opnieuw willen testen, maar blijkbaar doe je dit best met ochtendurine dus zit opnieuw in 24h stresserende uren 😒.

Ik hou jullie zeker op de hoogte ❀️
07/19 stop pil
11/19 PCOS
03/20 IVF eerste pu -> geen eicellen
05/20 laparoscopie & ovariΓ«le drilling
08/20-11/20: 4 x IUI: neg
01/21 IVF 1ste TP: positief πŸ’›πŸ§‘β€οΈπŸ’šπŸ’™

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: START IVF JULI

Bericht door Elvira » 18 januari 2021, 8:25

Michelle1991 schreef: ↑
18 januari 2021, 7:59
Hey ladies,

Ik kon mezelf ook niet meer bedwingen en heb deze ochtend toch maar een testje gedaan, ik kon er ook niet meer van slapen.
Hoewel het er niet echt beter op geworden is 😒.

Op de test kwam een heel licht roos streepje, duidelijk zichtbaar maar licht genoeg om mij af te vragen of het wel klopt. Of ik hem niet te lang heb laten liggen... ik ben me terwijl gaan aankleden dus ik denk echt niet dat ik de 5min heb overschreden, maar toch 😬.

Er gaat nu echt vanalles door me heen... in mijn hoofd is het nog negatief, want ik kan er echt niet al van beginnen dromen en dan de klap die NOG harder aankomt. Ik zou ook direct opnieuw willen testen, maar blijkbaar doe je dit best met ochtendurine dus zit opnieuw in 24h stresserende uren 😒.

Ik hou jullie zeker op de hoogte ❀️
Oh maar dat klinkt wel goed, toch? Ik had in de zomer een positieve test uit Frankrijk en die was ook veel lichter dan die van het Kruidvat die ik nu heb... (terwijl de HGC waarde voor mijn miskraam zeker goed zat) Een streep lijkt mij een goed teken, ook al is ie licht. Maar ik snap dat je duidelijkheid wilt, die onzekerheid is zo moeilijk! Ik heb inderdaad ook gelezen dat je enkel met ochtendurine goed kan testen, dus je zal helaas moeten wachten tot morgen voor nog een thuis test 😒 Hopelijk kan je je gedachten wat verzetten vandaag, en heb je morgen een duidelijke lijn!! Dikke knuffel
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! πŸ’› bevallen op 13 sept 2021

Minosh
Berichten: 1366
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: START IVF JULI

Bericht door Minosh » 18 januari 2021, 9:11

Michelle1991 schreef: ↑
18 januari 2021, 7:59
Hey ladies,

Ik kon mezelf ook niet meer bedwingen en heb deze ochtend toch maar een testje gedaan, ik kon er ook niet meer van slapen.
Hoewel het er niet echt beter op geworden is 😒.

Op de test kwam een heel licht roos streepje, duidelijk zichtbaar maar licht genoeg om mij af te vragen of het wel klopt. Of ik hem niet te lang heb laten liggen... ik ben me terwijl gaan aankleden dus ik denk echt niet dat ik de 5min heb overschreden, maar toch 😬.

Er gaat nu echt vanalles door me heen... in mijn hoofd is het nog negatief, want ik kan er echt niet al van beginnen dromen en dan de klap die NOG harder aankomt. Ik zou ook direct opnieuw willen testen, maar blijkbaar doe je dit best met ochtendurine dus zit opnieuw in 24h stresserende uren 😒.

Ik hou jullie zeker op de hoogte ❀️
Een klein streepje is volgens mij wel een positief teken, ik heb nog maar 1 x een vals positieve gehad maar dat was na een uur ofzo..., anders zijn mijn testen altijd zo wit als het maar kan zijn... Pindanootje noemde het ooit de nieuwe slogan van dash: witter dan wit
Ik denk persoonlijk dat ochtenurine het meeste geconcentreerd is, maar vriendinnen van mij die testen gewoon 's avonds en zij kregen ook een streepje, dus het kan wel, maar ik zou dat ook niet doen.
Ik hoop dat de dag snel om is dat je morgen terug kan testen :-)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten