START IVF JULI

IVF Forum
Plaats reactie
missDisney
Berichten: 53
Lid geworden op: 12 mei 2020, 17:32

Re: START IVF JULI

Bericht door missDisney » 19 mei 2020, 11:04

Ennas schreef:
19 mei 2020, 10:55
Ashton schreef:
18 mei 2020, 18:50
Hey Sanne,

Fijn dat je ook nieuws gekregen hebt. Een datum krijgen doet al veel vind ik. Dan heb je inderdaad iets om naar uit te zien.
Ik had voor mezelf besloten dat als ik mijn regels krijg, te horen bij mijn gynaecoloog. In verband met de opstartingen. Want ik kan enkel beginnen als ik de pil neem. En ja, vandaag was het zover. Pijnlijke regels, gemaild, e-mail terug gehad dat ze bezig waren en me zo snel mogelijk iets gingen laten weten.
Dan kreeg ik later telefoon dat ze bezig waren met mensen op te bellen en ik ook op de lijst stond (weet niet of het een speciale lijst was 🤷🏼‍♀️). Maar ze wou mij al wel informeren dat ze ermee bezig waren. Ze vroeg dan of ik nog de pil nam. Ik zei dat ik mijn regels had en ze vandaag ging nemen. Want zij dan ging doorgeven naar Leuven.
Dus ik ben benieuwd. Ik verwacht ergens begin juni misschien te mogen beginnen?
Wel allemaal raar gevoel zo, in deze bizarre tijd.

Succes nog iedereen 🍀
Hey Ashton,

Dan zitten we weer op ongeveer hetzelfde schema :D. Ik begin vandaag met de pil en dan dus binnen twee weken hysteroscopie. Doet inderdaad echt veel, zo'n datum krijgen. Bij jou konden ze verder nog niet meer vertellen? Wel al goed nieuws dat je bovenaan hun lijst staat nu!
Oh super goed ! Doet veel om terug een doel te hebben he. En met iets bezig te zijn. Voordien stond het stil en kon je maar wachten. Dat die hormonen maar goed hun ding doen :). Ook al moeten onze venten er aan geloven oeps.... haha. Ik duim voor jullie ook !
02/19: stop pil
04/20: afspraak fertiliteitskliniek—>lage amh waarde
12/05/20: voorbereiding ivf, starten met pil...
3/6/20: Start IVF 1
21/6/20: 1e TP - geen cryo’s na 4 eicellen bij PU
10/7/20: bbz van 1e tp
4/8/20: start IVF 2

Ennas
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 april 2019, 11:20

Re: START IVF JULI

Bericht door Ennas » 19 mei 2020, 11:19

missDisney schreef:
19 mei 2020, 11:04

Oh super goed ! Doet veel om terug een doel te hebben he. En met iets bezig te zijn. Voordien stond het stil en kon je maar wachten. Dat die hormonen maar goed hun ding doen :). Ook al moeten onze venten er aan geloven oeps.... haha. Ik duim voor jullie ook !
Hihi, bij mij is het mijn vrouw die maar tegen mijn hormonenboeltje moet kunnen :D. Ze begrijpt wel dat je van je gewone hormonen al overhoop kan liggen, daar heeft zij ook wel eens last van. En ik heb eentje dat niet snel zal klagen als ik crazy ga van de hormonen :D.

Bij de pil valt het bij mij (denk ik?) gelukkig wel mee. Toen ik hormonenspuitjes moest zetten voor de stimulatie of toen ik zwanger was, was ik soms/vaak echt NIET te genieten :D. En dat dan van jezelf beseffen en niet kunnen stoppen met ambetant lopen doen he :lol: .
Start 2018 - 4x neg IUI.
2019/2020 - 3x mk na IVF (5w, 8w, 5w)

2021 - tp op 16/3, positieve bloedname op 26/3
21/4 8w echo... Een tweeling!
22/9 30w echo

YDV
Berichten: 939
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: START IVF JULI

Bericht door YDV » 19 mei 2020, 11:41

Ennas schreef:
18 mei 2020, 16:25
Amai, hier ook eindelijk schot in de zaak! Ik krijg deze week mijn maandstonden en mag starten met de pil. Op 2 juni staat nu een afspraak voor hysteroscopie en als alles goed vanbinnen na de curettage goed genezen is, kunnen ze kijken wanneer er een terugplaatsing kan volgen.

Doet toch echt 'deugd' om weer een datum te hebben om naar af te tellen. Dat wachten, zooo hatelijk, maar ben blij dat het toch weer zo ver is.

@YDV, da's al een mooi aantal he! Morgen echo? Hopelijk krijg je ineens een datum mee voor de punctie! Kort af voor jou.

@missDisney & Kito, heel veel succes! Alles komt goed.

Hebben de anderen hier nog nieuws?
Hey!
Ben echt zo blij te horen dat je een datum hebt om naar af te tellen! Hopelijk is alles ok en kan de terugplaatsing daarna snel volgen. 😁🤞🏻
Ik heb idd vandaag een echo gehad. 18 grote follikels, 7 die nog kunnen meedoen en nog enkele kleinere. (29 in totaal 😱)
Vermoedelijk zal de punctie voor zondag of maandag zijn. Ze zeiden dat ik wel ga moeten opletten om geen overstimulatie te doen na de punctie, veel rusten en drinken nadien dus.
Vrijdag nog eens terug en dan krijg ik mijn definitieve datum. Tenzij mijn bloedwaarden vandaag iets anders zeggen, dan zal de punctie vroeger zijn.
Begint idd te korten nu, ben blij dat we al zover zijn..!

@Ashton: is positief dat je terug vooruitzicht hebt he! 😁

@Kito: hoe loopt de stimulatie bij jou?
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

missDisney
Berichten: 53
Lid geworden op: 12 mei 2020, 17:32

Re: START IVF JULI

Bericht door missDisney » 19 mei 2020, 12:53

YDV schreef:
19 mei 2020, 11:41
Ennas schreef:
18 mei 2020, 16:25
Amai, hier ook eindelijk schot in de zaak! Ik krijg deze week mijn maandstonden en mag starten met de pil. Op 2 juni staat nu een afspraak voor hysteroscopie en als alles goed vanbinnen na de curettage goed genezen is, kunnen ze kijken wanneer er een terugplaatsing kan volgen.

Doet toch echt 'deugd' om weer een datum te hebben om naar af te tellen. Dat wachten, zooo hatelijk, maar ben blij dat het toch weer zo ver is.

@YDV, da's al een mooi aantal he! Morgen echo? Hopelijk krijg je ineens een datum mee voor de punctie! Kort af voor jou.

@missDisney & Kito, heel veel succes! Alles komt goed.

Hebben de anderen hier nog nieuws?
Hey!
Ben echt zo blij te horen dat je een datum hebt om naar af te tellen! Hopelijk is alles ok en kan de terugplaatsing daarna snel volgen. 😁🤞🏻
Ik heb idd vandaag een echo gehad. 18 grote follikels, 7 die nog kunnen meedoen en nog enkele kleinere. (29 in totaal 😱)
Vermoedelijk zal de punctie voor zondag of maandag zijn. Ze zeiden dat ik wel ga moeten opletten om geen overstimulatie te doen na de punctie, veel rusten en drinken nadien dus.
Vrijdag nog eens terug en dan krijg ik mijn definitieve datum. Tenzij mijn bloedwaarden vandaag iets anders zeggen, dan zal de punctie vroeger zijn.
Begint idd te korten nu, ben blij dat we al zover zijn..!

@Ashton: is positief dat je terug vooruitzicht hebt he! 😁

@Kito: hoe loopt de stimulatie bij jou?
Wauw, hoe goed is dat ! Daar kan al de rest ook maar van dromen ! Dit komt super goed!
Zo spannend voor je datum. Fijn om deze positieve verhalen te horen.
02/19: stop pil
04/20: afspraak fertiliteitskliniek—>lage amh waarde
12/05/20: voorbereiding ivf, starten met pil...
3/6/20: Start IVF 1
21/6/20: 1e TP - geen cryo’s na 4 eicellen bij PU
10/7/20: bbz van 1e tp
4/8/20: start IVF 2

missDisney
Berichten: 53
Lid geworden op: 12 mei 2020, 17:32

Re: START IVF JULI

Bericht door missDisney » 19 mei 2020, 12:55

Ennas schreef:
19 mei 2020, 11:19
missDisney schreef:
19 mei 2020, 11:04

Oh super goed ! Doet veel om terug een doel te hebben he. En met iets bezig te zijn. Voordien stond het stil en kon je maar wachten. Dat die hormonen maar goed hun ding doen :). Ook al moeten onze venten er aan geloven oeps.... haha. Ik duim voor jullie ook !
Hihi, bij mij is het mijn vrouw die maar tegen mijn hormonenboeltje moet kunnen :D. Ze begrijpt wel dat je van je gewone hormonen al overhoop kan liggen, daar heeft zij ook wel eens last van. En ik heb eentje dat niet snel zal klagen als ik crazy ga van de hormonen :D.

Bij de pil valt het bij mij (denk ik?) gelukkig wel mee. Toen ik hormonenspuitjes moest zetten voor de stimulatie of toen ik zwanger was, was ik soms/vaak echt NIET te genieten :D. En dat dan van jezelf beseffen en niet kunnen stoppen met ambetant lopen doen he :lol: .
Man of vrouw, doet er niet toe, ze moeten het maar ondergaan :). Alleen denk ik dat vrouwen het meer begrijpen dan mannen omdat ze zelf er ook al mee te kampen hebben gehad.
Ik heb nog nooit hormonen spuiten laten zetten, dus ik ben benieuwd wat voor iets dat gaat doen met mijn lichaam/humeur.
Met een weinig eireserve(lage AMH waarde) heb ik veel schrik voor weinig follikels. dus fingers crossed.
02/19: stop pil
04/20: afspraak fertiliteitskliniek—>lage amh waarde
12/05/20: voorbereiding ivf, starten met pil...
3/6/20: Start IVF 1
21/6/20: 1e TP - geen cryo’s na 4 eicellen bij PU
10/7/20: bbz van 1e tp
4/8/20: start IVF 2

Yvonne1983
Berichten: 708
Lid geworden op: 18 februari 2016, 12:20

Re: START IVF JULI

Bericht door Yvonne1983 » 19 mei 2020, 17:24

[..]
Laatst gewijzigd door Yvonne1983 op 24 september 2020, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.

YDV
Berichten: 939
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: START IVF JULI

Bericht door YDV » 19 mei 2020, 18:22

Yvonne1983 schreef:
19 mei 2020, 17:24
Bij overstimulatie is goed rusten en eiwitrijk eten een mogelijke hulp om het tegen te gaan ik was 2x potentieel overstimulatie risico en door me daar goed aan te houden rusten en extra eiwitshakes drinken is het gelukkig niet gekomen en van de eerste bijna overstimulatie 22 follikels met evenveel eitjes heb ik een zoon en van de 2e 20 follikels met 15 eitjes ben op het einde van mijn zwangerschap. Ik wens jou een soortgelijk resultaat maar doe het echt rustig aan want je wil niet in het ziekenhuis belanden.
Bedankt voor de tip! Dat van die eiwitshakes had ik nog niet gehoord.
Blij te horen dat er toch succesverhalen zijn! En proficiat he! 😉 ik zie dat je ook al een hele weg hebt afgelegd!
Ik hoop echt dat het deze keer mag lukken. Want die teleurstelling telkens wordt er ook niet makkelijker op. Maar alleszins zijn we er nu terug vol goeie moed aan begonnen en we kunnen alleen maar hopen dat er positief nieuws volgt.
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

Kito
Berichten: 112
Lid geworden op: 27 december 2018, 15:12

Re: START IVF JULI

Bericht door Kito » 19 mei 2020, 19:56

YDV schreef:
19 mei 2020, 11:41
Ennas schreef:
18 mei 2020, 16:25
Amai, hier ook eindelijk schot in de zaak! Ik krijg deze week mijn maandstonden en mag starten met de pil. Op 2 juni staat nu een afspraak voor hysteroscopie en als alles goed vanbinnen na de curettage goed genezen is, kunnen ze kijken wanneer er een terugplaatsing kan volgen.

Doet toch echt 'deugd' om weer een datum te hebben om naar af te tellen. Dat wachten, zooo hatelijk, maar ben blij dat het toch weer zo ver is.

@YDV, da's al een mooi aantal he! Morgen echo? Hopelijk krijg je ineens een datum mee voor de punctie! Kort af voor jou.

@missDisney & Kito, heel veel succes! Alles komt goed.

Hebben de anderen hier nog nieuws?
Hey!
Ben echt zo blij te horen dat je een datum hebt om naar af te tellen! Hopelijk is alles ok en kan de terugplaatsing daarna snel volgen. 😁🤞🏻
Ik heb idd vandaag een echo gehad. 18 grote follikels, 7 die nog kunnen meedoen en nog enkele kleinere. (29 in totaal 😱)
Vermoedelijk zal de punctie voor zondag of maandag zijn. Ze zeiden dat ik wel ga moeten opletten om geen overstimulatie te doen na de punctie, veel rusten en drinken nadien dus.
Vrijdag nog eens terug en dan krijg ik mijn definitieve datum. Tenzij mijn bloedwaarden vandaag iets anders zeggen, dan zal de punctie vroeger zijn.
Begint idd te korten nu, ben blij dat we al zover zijn..!

@Ashton: is positief dat je terug vooruitzicht hebt he! 😁

@Kito: hoe loopt de stimulatie bij jou?


Hoi hoi,
Heb vandaag echo en bloed gehad
Mag morgen starten met orgulatran
Had een 8 follikels dat ze kon meten
Dus wel spannend he
Ben al blij dat er zijn 🙈
Gisteren voor de eerste keer acupunctuur gehad en dat is ook heel goed meegevallen
Zaterdag terug controle en ze dachten rond de maandag een pickup te doen
Amai 18 follikels is wel veel he niet?

Veel succes iedereen nog
🤞🏼
27/4/2019 1ste IUI - 11/8/2019 4de IUI negatief
14/5/2020 start IVF traject 🤞🏼
30/5/2020 1ste IVF negatief
25/6/2020 1.2 IVF negatief
28/7/2020 2.1 IVF negatief
23/08/2020 2.2 IVF negatief
25/10/2020 3.1 IVF negatief
25/01/2021 3.2 IVF 4/2/2021 BN 🤞🏼

YDV
Berichten: 939
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: START IVF JULI

Bericht door YDV » 19 mei 2020, 21:59

Kito schreef:
19 mei 2020, 19:56
Hoi hoi,
Heb vandaag echo en bloed gehad
Mag morgen starten met orgulatran
Had een 8 follikels dat ze kon meten
Dus wel spannend he
Ben al blij dat er zijn 🙈
Gisteren voor de eerste keer acupunctuur gehad en dat is ook heel goed meegevallen
Zaterdag terug controle en ze dachten rond de maandag een pickup te doen
Amai 18 follikels is wel veel he niet?

Veel succes iedereen nog
🤞🏼
8 is al mooi hoor! Bij de eerste stimulatie zei mijn gynaecoloog dat tussen de 8 en 15 follikels al een heel goed resultaat is. Ooh spannend, de punctie komt ook al dichterbij! 😁 veel succes!

18 is idd niet weinig (wil natuurlijk niet zeggen dat in elke follikel ook een rijpe eicel zit), zeker omdat ik al een vrij lage dosis moet spuiten.. lager was niet mogelijk omdat er dan miss te weinig reactie zou zijn. Er waren nog enkele die nog kunnen meegroeien en vermoedelijk zullen er daarvan nog een paar bijkomen. Maar ben nu al heel blij met het resultaat!
Ben echt benieuwd wat het zal zijn tegen vrijdag. Heb alleszins al wat last van mijn eierstokken nu, dus ik hoop dat de punctie eerder voor zondag zal zijn. 😉
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

Ashton
Berichten: 182
Lid geworden op: 10 mei 2019, 13:49

Re: START IVF JULI

Bericht door Ashton » 21 mei 2020, 9:27

Hey iedereen,

Ik ben gisteren gebeld door Leuven. Ik stond op de lijst en mocht opstarten. Geeft wel een vreemd gevoel. Je bent ergens blij, maar zo een lijst .. ja ik weet niet wat ik daarvan denken moet...
Ik heb men schema aangekregen per e-mail zoals altijd en aan de telefoon hebben ze mijn punctie al ingepland. Hoe dat ik het begrepen had, mogen ze er maar een bepaald deel doen, om de personen te beperken dacht ik.
Dus ze mikken op vrijdag 19 juni. Uiteraard kan dat afwijken, maar daar mikken ze op.
Wat ik moest spuiten had ik al ik mijn bezit. Was dat nog gaan halen en daarna melding gekregen om niet mogen te beginnen.
Vanaf 1 juni mag ik weer stoppen met de pil.
Ik ben blij dat ik starten mag, maar echt raar gevoel.
Over de afgelopen twee jaar:
5 pogingen IUI - negatief
3 pogingen ICSI - negatief
9/9 MRI & 22/9 kleine kijkoperatie: adenomyose
1/10 hysteroscopie
19/10 biopsies waren gelukkig in orde
9/11 start nieuw schema

Kito
Berichten: 112
Lid geworden op: 27 december 2018, 15:12

Re: START IVF JULI

Bericht door Kito » 21 mei 2020, 9:52

Gisteren even een huilmomentje gehad en weet niet goed waarom
Ze vroegen op het werk of het ging en hop ik was vertrokken 😕
Voelde me zo moe
En mijn buik doet best wat pijn weet niet of het van mijn eierstokken komt maar tis geen fijn gevoel
Ik mag zaterdag pas op controle dus moet nog ff volhouden
Ik ben over het minste ongerust 😩
27/4/2019 1ste IUI - 11/8/2019 4de IUI negatief
14/5/2020 start IVF traject 🤞🏼
30/5/2020 1ste IVF negatief
25/6/2020 1.2 IVF negatief
28/7/2020 2.1 IVF negatief
23/08/2020 2.2 IVF negatief
25/10/2020 3.1 IVF negatief
25/01/2021 3.2 IVF 4/2/2021 BN 🤞🏼

YDV
Berichten: 939
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: START IVF JULI

Bericht door YDV » 21 mei 2020, 10:10

Ashton schreef:
21 mei 2020, 9:27
Hey iedereen,

Ik ben gisteren gebeld door Leuven. Ik stond op de lijst en mocht opstarten. Geeft wel een vreemd gevoel. Je bent ergens blij, maar zo een lijst .. ja ik weet niet wat ik daarvan denken moet...
Ik heb men schema aangekregen per e-mail zoals altijd en aan de telefoon hebben ze mijn punctie al ingepland. Hoe dat ik het begrepen had, mogen ze er maar een bepaald deel doen, om de personen te beperken dacht ik.
Dus ze mikken op vrijdag 19 juni. Uiteraard kan dat afwijken, maar daar mikken ze op.
Wat ik moest spuiten had ik al ik mijn bezit. Was dat nog gaan halen en daarna melding gekregen om niet mogen te beginnen.
Vanaf 1 juni mag ik weer stoppen met de pil.
Ik ben blij dat ik starten mag, maar echt raar gevoel.
Ooh zo leuk om te horen dat je mag starten! Kan je eindelijk aftellen naar een datum.
Ja het is raar hè eens je weet dat je mag beginnen.. je bent blij maar langs de andere kant heb je toch wat schrik omdat het zo’n onzekere periode is nu..
Ik duim alvast voor een mooi resultaat!
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

YDV
Berichten: 939
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: START IVF JULI

Bericht door YDV » 21 mei 2020, 10:21

Kito schreef:
21 mei 2020, 9:52
Gisteren even een huilmomentje gehad en weet niet goed waarom
Ze vroegen op het werk of het ging en hop ik was vertrokken 😕
Voelde me zo moe
En mijn buik doet best wat pijn weet niet of het van mijn eierstokken komt maar tis geen fijn gevoel
Ik mag zaterdag pas op controle dus moet nog ff volhouden
Ik ben over het minste ongerust 😩
Ja ik ben ook de hele week al moe en ambetant.. komt door de hormonen denk ik dan 😉 uiteindelijk moet je lichaam toch wel wat verwerken he nu. En soms kan even huilen eens deugd doen..
Wat de pijn betreft, ik denk dat dat bij iedereen wat verschillend is. Uiteindelijk moeten je eierstokken ineens veel meer follikels aanmaken wat niet de natuurlijke gang van zaken is, dus dat je dat voelt is niet onlogisch he. Maar als je twijfelt of het wel normaal is zou ik toch eens navragen bij je gynaecoloog.
Ik ervaar het eerder als een soort rugpijn. Vandaag is het precies wel wat beter en dan begin ik ook te twijfelen of ik het niet meer zou moeten voelen. Zal ook blij zijn als ik mag gaan! Zou normaal morgen mijn datum voor punctie moeten krijgen. 🤞🏻
Alvast veel succes! En hopelijk heb je de komende dagen niet teveel last..
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

Kito
Berichten: 112
Lid geworden op: 27 december 2018, 15:12

Re: START IVF JULI

Bericht door Kito » 21 mei 2020, 11:10

YDV schreef:
21 mei 2020, 10:21
Kito schreef:
21 mei 2020, 9:52
Gisteren even een huilmomentje gehad en weet niet goed waarom
Ze vroegen op het werk of het ging en hop ik was vertrokken 😕
Voelde me zo moe
En mijn buik doet best wat pijn weet niet of het van mijn eierstokken komt maar tis geen fijn gevoel
Ik mag zaterdag pas op controle dus moet nog ff volhouden
Ik ben over het minste ongerust 😩
Ja ik ben ook de hele week al moe en ambetant.. komt door de hormonen denk ik dan 😉 uiteindelijk moet je lichaam toch wel wat verwerken he nu. En soms kan even huilen eens deugd doen..
Wat de pijn betreft, ik denk dat dat bij iedereen wat verschillend is. Uiteindelijk moeten je eierstokken ineens veel meer follikels aanmaken wat niet de natuurlijke gang van zaken is, dus dat je dat voelt is niet onlogisch he. Maar als je twijfelt of het wel normaal is zou ik toch eens navragen bij je gynaecoloog.
Ik ervaar het eerder als een soort rugpijn. Vandaag is het precies wel wat beter en dan begin ik ook te twijfelen of ik het niet meer zou moeten voelen. Zal ook blij zijn als ik mag gaan! Zou normaal morgen mijn datum voor punctie moeten krijgen. 🤞🏻
Alvast veel succes! En hopelijk heb je de komende dagen niet teveel last..
Voor jou ook heel veel succes he
En hopelijk heb je idd morgen een datum he
27/4/2019 1ste IUI - 11/8/2019 4de IUI negatief
14/5/2020 start IVF traject 🤞🏼
30/5/2020 1ste IVF negatief
25/6/2020 1.2 IVF negatief
28/7/2020 2.1 IVF negatief
23/08/2020 2.2 IVF negatief
25/10/2020 3.1 IVF negatief
25/01/2021 3.2 IVF 4/2/2021 BN 🤞🏼

Silkie
Berichten: 135
Lid geworden op: 11 maart 2020, 22:58

Re: START IVF JULI

Bericht door Silkie » 22 mei 2020, 9:46

Hallo iedereen,

Ik wens jullie allemaal veel moed en sterkte. Ikzelf heb het geluk gehad geen last te hebben van de hormonen en spuitjes... Ik had bij de eerste ivf 3 eitjes waarvan 2 bevrucht. De tweede terugplaatsing was op 10 maart. Vlak voor de Corona-stop. En deze is blijven plakken. 😍 Ondanks de weinige eitjes een echt succesvehaal dus. Alles is mogelijk in fertiliteit! Blijven geloven en blijven moed houden...
Ik lees hier dat sommigen clearblue ovulatietesten gebruiken. Ik heb hier een gesloten doosje van 10 digital (in gesloten verpakking) liggen. Kan ik hier iemand plezier mee doen?

Dikke knuffel en veel goede moed iedereen.

Syl
2017: pilstop
2019: 3 x IUI
02/2020: 1.1. IVF verse tp (neg)
03/2020: 1.2. IVF cryo ▶️ dochter

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten