START IVF JULI

IVF Forum
Minosh
Berichten: 1373
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: START IVF JULI

Bericht door Minosh » 23 november 2020, 14:04

AnieN schreef:
23 november 2020, 12:30
Vandaag de bn en die was inderdaad positief. Hcg op 336. 1/12 terug bn.

Ik supporter even aan de zijlijn voor jullie!
Super proficiat :-)

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: START IVF JULI

Bericht door Elvira » 23 november 2020, 14:17

Pindanootje schreef:
23 november 2020, 13:57
Bwa ja 't wachten voelt lang aan soms :) maar morgen is de controle echo en hopelijk is het bms nu fatsoenlijk, dan volgende week tp.. Zou echt blij zijn als 't eindelijk zover is dat we onze diepvriesbaby kunnen gaan ophalen 😄
Ja ik snap het, elke dag is er een te veel he ;) Je eerste tp is echt speciaal - zo anders dan de IUI omdat je mee kan kijken op de echo :) Je gaat de embryo al zien terwijl die veilig bij jou wordt terug gezet! Hoop dat je morgen een goed bms hebt en dan de tp kan inplannen!
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! 💛 bevallen op 13 sept 2021

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: START IVF JULI

Bericht door Pindanootje » 23 november 2020, 16:17

Elvira schreef:
23 november 2020, 14:17
Pindanootje schreef:
23 november 2020, 13:57
Bwa ja 't wachten voelt lang aan soms :) maar morgen is de controle echo en hopelijk is het bms nu fatsoenlijk, dan volgende week tp.. Zou echt blij zijn als 't eindelijk zover is dat we onze diepvriesbaby kunnen gaan ophalen 😄
Ja ik snap het, elke dag is er een te veel he ;) Je eerste tp is echt speciaal - zo anders dan de IUI omdat je mee kan kijken op de echo :) Je gaat de embryo al zien terwijl die veilig bij jou wordt terug gezet! Hoop dat je morgen een goed bms hebt en dan de tp kan inplannen!
Thanks, ik hoop 't ook en kijk er echt naar uit!!
Hopelijk meteen prijs de eerste keer mja anderzijds besef ik ook dat die kans niet zo groot is..
Hoe voel jij je meid?
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❤️

CaroCaro
Berichten: 217
Lid geworden op: 26 augustus 2020, 15:30

Re: START IVF JULI

Bericht door CaroCaro » 23 november 2020, 16:19

Gefeliciteerd AnieN! Toch ook een beetje proberen genieten van dit pril begin!

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: START IVF JULI

Bericht door Elvira » 23 november 2020, 16:33

Pindanootje schreef:
23 november 2020, 16:17
Thanks, ik hoop 't ook en kijk er echt naar uit!!
Hopelijk meteen prijs de eerste keer mja anderzijds besef ik ook dat die kans niet zo groot is..
Hoe voel jij je meid?
Via IVF is die kans al veel groter dan via IUI he! 💪 en jouw arts was heel positief over jullie embryo's herinner ik mij, dus dat is ook al een enorme geruststelling. Je hebt er maar eentje nodig die blijft plakken!
Hier alles OK, deze week genoeg te doen op mijn werk dus dat is een goede afleiding. Ik kijk al weer uit naar de volgende echo 😂 Al dat aftellen he, je leeft echt van mijlpaal naar mijlpaal
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! 💛 bevallen op 13 sept 2021

Minosh
Berichten: 1373
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: START IVF JULI

Bericht door Minosh » 23 november 2020, 17:21

Elvira schreef:
23 november 2020, 16:33
Pindanootje schreef:
23 november 2020, 16:17
Thanks, ik hoop 't ook en kijk er echt naar uit!!
Hopelijk meteen prijs de eerste keer mja anderzijds besef ik ook dat die kans niet zo groot is..
Hoe voel jij je meid?
Via IVF is die kans al veel groter dan via IUI he! 💪 en jouw arts was heel positief over jullie embryo's herinner ik mij, dus dat is ook al een enorme geruststelling. Je hebt er maar eentje nodig die blijft plakken!
Hier alles OK, deze week genoeg te doen op mijn werk dus dat is een goede afleiding. Ik kijk al weer uit naar de volgende echo 😂 Al dat aftellen he, je leeft echt van mijlpaal naar mijlpaal
Het klopt volledig wat Elvira schrijft. Iedere stap is een mijlpaal en het is een volledige andere beleving dan iui.
Ik duim heel hard mee dat jullie embryokes nu 9 maanden mogen blijven zitten :-)

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: START IVF JULI

Bericht door Pindanootje » 23 november 2020, 18:23

Ik hoop 't ook zo fel😍 allemaal over naar 't groepje "zwanger" en vertellen over onze echo's en groeiende buikjes en kwaaltjes en babyspulletjes die we kopen😂❤️
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❤️

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: START IVF JULI

Bericht door Pindanootje » 23 november 2020, 22:39

Seg dames, stel je krijgt bij 't volgende test moment inderdaad goed nieuws (en voor beldes en Annie is dat momenteel dus zover 😄) Hoe delen jullie dat met je omgeving? Bij ons weten fam en de belangrijkste vrienden allemaal vh traject, en vertel ik vaak wel stap per stap in welke fase we nu zitten, dus iedereen gaat weten op de testdag dat er nieuws komt. Je kan dan moeilijk ineens stoppen met vertellen en wachten tot je 12weken bent toch 😂!? ma iedereen persoonlijk langs gaan met je goede berichten kan ook niet met corona.. Dus ja wat dan 🤔 Het is mss stom maar heb echt al jaren in m'n hoofd hoe bijzonder 't moment zou zijn vh vertellen vd zwangerschap tegen onze ouders...
Voordat we met Iui begonnen en niemand nog iets wist, dacht ik dat we ons ouders zouden uitnodigen voor "zomaar tasje koffie en stukje taart" en ik dan zo'n foto vd eerste echte echo op zo'n taart zou laten maken met de letters Proficiat oma's en opa's erbij. En die als verrassing gwn op tafel zetten ineens. Mja das nu allemaal onmogelijk 🙄 mja wat dan? Hebben zolang naar zo'n moment toegeleefd en alst dan zover is wil je er iets speciaals v maken. Anderzijds ist nog zo pril dat je eigenlijk niet moet vieren want als 't dan alsnog misgaat ist weer extra pijnlijk..
Hoe gaan anderen dat doen?
Hoewel dit "probleem" momenteel niet aan de orde is voor mij lig ik er toch over na te denken😂🙈
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❤️

beldes
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 juli 2020, 23:50

Re: START IVF JULI

Bericht door beldes » 23 november 2020, 23:07

hey pindanootje!
4 closest friends weten elke stap.
voor mijn familie: mijn moeder en vader weten alles (zijn ook mijn dokters dus hebben zicht op mijn dossier anyway)
voor de rest van de familie/vrienden heb ik het verhaal gespeeld dat er enkel punctie kon zijn door corona en geen terugplaatsing. en dat ik pas binnen paar weken weet hoeveel cryos er zijn. zo heb ik terug wat ademruimte alsook misschien een verrasing ;)
mijn zus ging ik nooit inlichten: zelfs niet over mijn plannen. ik ging afwachten tot ze zelf de buik zag en opmerking zou maken en dan haar meter maken.
heb natuurlijk dit plan achterwege moeten laten 2 maand geleden omdat lage amh iet erfelijk kan zijn en ik weet dat ze een grote kinderwens heeft. zo kon ze die ook al testen.
juni 2020 tem september 2020 5 iuis niet gelukt jan palfijn
amh 0.57
14 november 2020 ivf/icsi tp 1 UZ jette . zwanger! augustus 2021

AnieN
Berichten: 310
Lid geworden op: 16 september 2020, 0:30

Re: START IVF JULI

Bericht door AnieN » 23 november 2020, 23:22

Pindanootje schreef:
23 november 2020, 22:39
Seg dames, stel je krijgt bij 't volgende test moment inderdaad goed nieuws (en voor beldes en Annie is dat momenteel dus zover 😄) Hoe delen jullie dat met je omgeving? Bij ons weten fam en de belangrijkste vrienden allemaal vh traject, en vertel ik vaak wel stap per stap in welke fase we nu zitten, dus iedereen gaat weten op de testdag dat er nieuws komt. Je kan dan moeilijk ineens stoppen met vertellen en wachten tot je 12weken bent toch 😂!? ma iedereen persoonlijk langs gaan met je goede berichten kan ook niet met corona.. Dus ja wat dan 🤔 Het is mss stom maar heb echt al jaren in m'n hoofd hoe bijzonder 't moment zou zijn vh vertellen vd zwangerschap tegen onze ouders...
Voordat we met Iui begonnen en niemand nog iets wist, dacht ik dat we ons ouders zouden uitnodigen voor "zomaar tasje koffie en stukje taart" en ik dan zo'n foto vd eerste echte echo op zo'n taart zou laten maken met de letters Proficiat oma's en opa's erbij. En die als verrassing gwn op tafel zetten ineens. Mja das nu allemaal onmogelijk 🙄 mja wat dan? Hebben zolang naar zo'n moment toegeleefd en alst dan zover is wil je er iets speciaals v maken. Anderzijds ist nog zo pril dat je eigenlijk niet moet vieren want als 't dan alsnog misgaat ist weer extra pijnlijk..
Hoe gaan anderen dat doen?
Hoewel dit "probleem" momenteel niet aan de orde is voor mij lig ik er toch over na te denken😂🙈
Pindanootje, is al eens leuk om daarover na te denken he. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik mijn vriendinnen allemaal uitgenodigd en kregen ze een tut met snoepje in en de uitgerekende datum. Deze keer wil ik het misschien doen via een foto. Wij hebben zo'n groepje en er was een fotochallenge. Je moest één foto nadoen, waren allemaal foute foto's :D één daarvan was een zwangere vrouw, misschien dezelfde kleren aandoen en een ballon onder mijn tshirt. De ouders hebben wij toen direct gezegd. Deze keer weten ze van niets... ik wacht nog even af voor ik concrete plannen maak. Die taart is wel heel leuk! Ook voor collega's misschien wel met het logo en dan + baby ofzo. Misschien uitzonderlijk de maatregelen lichtjes omzeilen, je kondigt het maar één keer aan he :D
Pilstop 7/2009
Rondes clomid: neg
5x IUI: neg
ivf 1: neg
Icsi 2: neg
Icsi 3: neg
Icsi 4 2012: tp 8 positief!
Icsi 5: brusje Jette: 1x tp blasto 11-11-2020 (11de tp - 15de embryo) Bn 23-11: hcg 336, bn 30-12: 3406 --> 3/8 J is geboren! *Compleet*

beldes
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 juli 2020, 23:50

Re: START IVF JULI

Bericht door beldes » 24 november 2020, 10:23

hey dames,
deze ochtend bloedtest gaan doen, deze avond de resultaten. maar het streepje op de urinetest deze morgen was al wat feller :)
op echo lijkt endometrium superdik en ook dat zou positief zijn, moet geen dubbele hoeveelheid utrogestan pakken nu.

oh, en 2 van de 3 resterende embryos zijn ingevroren kunnen worden! 1 kwaliteit AA en 1 kwaliteit AB wat beide zeer goed zou zijn. (hei zei iets van 45 procent en 42 procent slaagkans per embryo)

als de bloedafname positief is dien ik pas 14 december terug te gaan.

ook al lijkt het voorbarig... maar ben gewoon zo dankbaar voor waar ik nu sta tov een maand geleden...
eggs in da bank :).
juni 2020 tem september 2020 5 iuis niet gelukt jan palfijn
amh 0.57
14 november 2020 ivf/icsi tp 1 UZ jette . zwanger! augustus 2021

Minosh
Berichten: 1373
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: START IVF JULI

Bericht door Minosh » 24 november 2020, 10:47

beldes schreef:
24 november 2020, 10:23
hey dames,
deze ochtend bloedtest gaan doen, deze avond de resultaten. maar het streepje op de urinetest deze morgen was al wat feller :)
op echo lijkt endometrium superdik en ook dat zou positief zijn, moet geen dubbele hoeveelheid utrogestan pakken nu.

oh, en 2 van de 3 resterende embryos zijn ingevroren kunnen worden! 1 kwaliteit AA en 1 kwaliteit AB wat beide zeer goed zou zijn. (hei zei iets van 45 procent en 42 procent slaagkans per embryo)

als de bloedafname positief is dien ik pas 14 december terug te gaan.

ook al lijkt het voorbarig... maar ben gewoon zo dankbaar voor waar ik nu sta tov een maand geleden...
eggs in da bank :).
Dat klinkt heel belovend, ik duim hier mee op een goede bn :-)

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: START IVF JULI

Bericht door Elvira » 24 november 2020, 11:43

Beldes dit klinkt heeeeel goed, laat ons weten wat de bn zegt he, we duimen allemaal mee voor jou!!

Pindanootje hoe was je echo vandaag? Hopelijk mag je een dezer dagen de Prygnil zetten voor een tp volgende week 🤞
Ivm vertellen.. wij hebben ongeveer 10 goede vrienden die het weten, die hebben we via FaceTime gebeld toen ik positief was. Corona he! Familie weet het niet en hebben we dus ook niet ingelicht, omdat het idd nog te vroeg was. Ben wel blij dat ik vrienden had om mij te steunen toen het mis ging, die heb ik bijna allemaal gebeld of gesmst toen ik de mk had.
Wanneer ik de 3 maanden zwangerschap haal, ga ik het wel met een grote onthulling vertellen vooral aan onze familie 🥳 Afhankelijk van Corona wordt dat inderdaad een beetje anders, maar alsnog ga ik er wel iets leuks van maken haha. Na al dat wachten moet dat echt gevierd worden vind ik. Als het zover is kunnen we ideetjes uitwisselen :D
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! 💛 bevallen op 13 sept 2021

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: START IVF JULI

Bericht door Pindanootje » 24 november 2020, 11:49

Wauw Beldes dat is geweldig!! Ik zou m'n geld erop zetten dat je vanavond 't positieve resultaat krijgt officieel hoor :) Alvast dikke proficiat meid!! En die 2 in de vriezer met zo'n top kwaliteit is ook fijn he 😄 al zal je ze wss niet meer nodig hebben nu :)

Ik zit nu in de wachtzaal bij de brucker.. Heb n goed voorgevoel erbij, alsk op m'n intuïtie moet afgaan, mja tis altijd ff afwachten natuurlijk.
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❤️

Minosh
Berichten: 1373
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: START IVF JULI

Bericht door Minosh » 24 november 2020, 12:02

Pindanootje: 🤞

Hier net het nieuws gekregen dat er 8 embryo’s zijn ingevroren🥰! Hopelijk heb ik ze niet nodig🤞🤞

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten