START IVF JULI

IVF Forum
Minosh
Berichten: 1373
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: START IVF JULI

Bericht door Minosh » 3 maart 2021, 8:18

Lena91 schreef:
3 maart 2021, 7:32
Ik test elke dag ‘smorgens maar ze blijven allemaal licht positief.
🤞
Hcg stijgt om de 2 dagen dus normaal moeten ze war oplopen na 2 dagen🍀

Lena91
Berichten: 6
Lid geworden op: 2 maart 2021, 13:18

Re: START IVF JULI

Bericht door Lena91 » 3 maart 2021, 8:55

Ik kan geen foto’s doorsturen 😅 anders kon ik het laten zien ☺️

Minosh
Berichten: 1373
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: START IVF JULI

Bericht door Minosh » 3 maart 2021, 13:33

Lena91 schreef:
3 maart 2021, 8:55
Ik kan geen foto’s doorsturen 😅 anders kon ik het laten zien ☺️
Wanneer heb je bn?

Lena91
Berichten: 6
Lid geworden op: 2 maart 2021, 13:18

Re: START IVF JULI

Bericht door Lena91 » 3 maart 2021, 14:26

Vrijdag! En is het dag 9 na tp

Minosh
Berichten: 1373
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: START IVF JULI

Bericht door Minosh » 3 maart 2021, 16:55

Lena91 schreef:
3 maart 2021, 14:26
Vrijdag! En is het dag 9 na tp


Was bij mij ook zo. Succes 🤞

Lena91
Berichten: 6
Lid geworden op: 2 maart 2021, 13:18

Re: START IVF JULI

Bericht door Lena91 » 3 maart 2021, 18:21

Spannend! 😅 dankjewel ☺️

Toeti
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 november 2020, 14:48

Re: START IVF JULI

Bericht door Toeti » 5 maart 2021, 15:03

Hoi allemaal,

Heb al lang niets meer geschreven, maar wel altijd mee gelezen.

Ik ben super blij om te lezen dat er bij velen goed nieuws is!! Eindelijk! Het is jullie van harte gegund!
Aan alle andere dames die nog wachten: heel veel goede moed!

Even een update van m'n eigen situatie.
Ben in februari redelijk goed hersteld van mn EUG van januari. Op 21/2 met stimulatie met Menopur begonnen en gisteren pick-up gehad. Is goed verlopen maar had maar 6 follikels met 5 eicellen. Initieel was het plan 50/50 IVF en ICSI omdat voor de EUG nog niet duidelijk was waar het probleem lag. Na de EUG werd duidelijk dat fertilisatie geen probleem is maar wel de eileider(s). We hebben gekozen om op deze eicellen IVF toe te passen (zaadkwaliteit is heel goed).
Vandaag telefoon gekregen dat er 2 van de 5 eicellen niet rijp waren en van de overige 3 zijn er 2 bevrucht geraakt. Zondag heb ik terugplaatsing, dus dag 3 embryo.

Jullie ervaring met dag 3 teruplaatsingen? En dit is wss omdat er te weinig embryo's zijn dat ze opteren voor dag 3 terugplaatsing?
Ik vermoed dat de stimulatie wat te laag was (Menopur 150) deze cyclus, maar eerste cyclus is altijd wat aftoetsen denk ik.
Iemand nog tips voor na de terugplaatsing?

Heel veel liefs,

Toeti
03/2019:kinderwens
2020: 6 IUI (neg)
01/2021: opstart IVF gepland; spontane zs maar bbz: laparoscopische verwijdering eileider rechts
02/2021: IVF 1: biochemische zs, geen cryo's
04/2021: IVF/ICSI2: zwanger maar onduidelijk, 2 cryo's

beldes
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 juli 2020, 23:50

Re: START IVF JULI

Bericht door beldes » 5 maart 2021, 15:07

Hey toeti!
Bij mij was het 3daagse en was direct raak.
Had ook maar 4 rijpe eicellen.
Er zijn er nog 2 goeikes ingevroren geraakt op dag 5 of 6
Ik denk dat ze da wel meer doen na 3 dagen als het er maar weinig zijn...
Maar het kan dus!

Succes!
juni 2020 tem september 2020 5 iuis niet gelukt jan palfijn
amh 0.57
14 november 2020 ivf/icsi tp 1 UZ jette . zwanger! augustus 2021

Toeti
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 november 2020, 14:48

Re: START IVF JULI

Bericht door Toeti » 5 maart 2021, 15:13

beldes schreef:
5 maart 2021, 15:07
Hey toeti!
Bij mij was het 3daagse en was direct raak.
Had ook maar 4 rijpe eicellen.
Er zijn er nog 2 goeikes ingevroren geraakt op dag 5 of 6
Ik denk dat ze da wel meer doen na 3 dagen als het er maar weinig zijn...
Maar het kan dus!

Succes!
Hoi Beldes,

Dankjewel voor jouw reactie, geeft me echt hoop! :)
Je leest allerlei dingen over de verschillende mogelijkheden, dus er gaan allerlei scenario's door m'n hoofd :)
Het is ook zo heel de tijd dubbel: de ene keer denk ik "er moet er maar 1tje blijven hangen, het vruchtje van de EUG deed echt wel zijn best maar zat op de verkeerde plaats"; en de andere keer denk ik "er kan nog zoveel mislopen".

Ach ja, de rollercoaster zal zich nog wel even verderzetten. Maar jouw succesverhaal geeft mij veel goede moed, bedankt!!

Hoe voel je je in jouw zwangerschap?
03/2019:kinderwens
2020: 6 IUI (neg)
01/2021: opstart IVF gepland; spontane zs maar bbz: laparoscopische verwijdering eileider rechts
02/2021: IVF 1: biochemische zs, geen cryo's
04/2021: IVF/ICSI2: zwanger maar onduidelijk, 2 cryo's

beldes
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 juli 2020, 23:50

Re: START IVF JULI

Bericht door beldes » 5 maart 2021, 15:28

Ik voel wat je zegt toetie.. theeft ook zoveel met geluk te maken voor een groot deel dat je er helemaal zot van komt.

Ik heb wel zware hormonenkuur gekregen om die 4 rijpe eicellen te bekomen. Menopur 375 dacht ik.

Zwanger zijn bevalt me, heb weinig last van kwaaltjes buiten constipatie. Nu 18.5 weken ver. Heb de zorgen wat betreft die verdikte nekplooi dat ze gemeten hebben bij mijn meisje wel wat achterwege kunnen laten. Dinsdag wast echo int uz met kindercardioloog erbij. Alles zag er goed uit. Binnen 12 weken terug om even op mogelijke botafwijkingen te scannen.
Ik vermoed dat buikje binnenkort gaat tonen, en sinds deze week voel ik haar llschoppen wat ook zeer unreal is.
Heb vorige week werkgever en collegas ingelicht dus nu is het for real.

Ik volg nog steeds al jullie verhalen en duim nog steeds mee bij elke poging. Wat is het wachten toch telkens weer rot eh!
Veel moed op wachtbankje!
juni 2020 tem september 2020 5 iuis niet gelukt jan palfijn
amh 0.57
14 november 2020 ivf/icsi tp 1 UZ jette . zwanger! augustus 2021

Lena91
Berichten: 6
Lid geworden op: 2 maart 2021, 13:18

Re: START IVF JULI

Bericht door Lena91 » 5 maart 2021, 15:38

Toeti schreef:
5 maart 2021, 15:03
Hoi allemaal,

Heb al lang niets meer geschreven, maar wel altijd mee gelezen.

Ik ben super blij om te lezen dat er bij velen goed nieuws is!! Eindelijk! Het is jullie van harte gegund!
Aan alle andere dames die nog wachten: heel veel goede moed!

Even een update van m'n eigen situatie.
Ben in februari redelijk goed hersteld van mn EUG van januari. Op 21/2 met stimulatie met Menopur begonnen en gisteren pick-up gehad. Is goed verlopen maar had maar 6 follikels met 5 eicellen. Initieel was het plan 50/50 IVF en ICSI omdat voor de EUG nog niet duidelijk was waar het probleem lag. Na de EUG werd duidelijk dat fertilisatie geen probleem is maar wel de eileider(s). We hebben gekozen om op deze eicellen IVF toe te passen (zaadkwaliteit is heel goed).
Vandaag telefoon gekregen dat er 2 van de 5 eicellen niet rijp waren en van de overige 3 zijn er 2 bevrucht geraakt. Zondag heb ik terugplaatsing, dus dag 3 embryo.

Jullie ervaring met dag 3 teruplaatsingen? En dit is wss omdat er te weinig embryo's zijn dat ze opteren voor dag 3 terugplaatsing?
Ik vermoed dat de stimulatie wat te laag was (Menopur 150) deze cyclus, maar eerste cyclus is altijd wat aftoetsen denk ik.
Iemand nog tips voor na de terugplaatsing?

Heel veel liefs,

Toeti

Hoi,

Ik had bij mijn pick up maar 3 eicellen, waarvan 3 bevrucht!
1 tje vers teruggeplaatst op dag 3, deze poging was mislukt.
2 de eitje was gestopt met delen dus het laatste hebben ze laten doorgaan tot een cryo van 5 dagen.
Die hebben ze 9 dagen geleden teruggeplaatst en vandaag een hcg van 103 dus 🤞
Ik las soms verhalen van 15 eitjes enzo... dat is vreselijk als je er zelf maar twee hebt maaaaaar je hebt er maar eentje nodig hè 😉
Ik duim voor jou! Veel succes!

Minosh
Berichten: 1373
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: START IVF JULI

Bericht door Minosh » 8 maart 2021, 9:33

Lena91 schreef:
5 maart 2021, 15:38
Toeti schreef:
5 maart 2021, 15:03
Hoi allemaal,

Heb al lang niets meer geschreven, maar wel altijd mee gelezen.

Ik ben super blij om te lezen dat er bij velen goed nieuws is!! Eindelijk! Het is jullie van harte gegund!
Aan alle andere dames die nog wachten: heel veel goede moed!

Even een update van m'n eigen situatie.
Ben in februari redelijk goed hersteld van mn EUG van januari. Op 21/2 met stimulatie met Menopur begonnen en gisteren pick-up gehad. Is goed verlopen maar had maar 6 follikels met 5 eicellen. Initieel was het plan 50/50 IVF en ICSI omdat voor de EUG nog niet duidelijk was waar het probleem lag. Na de EUG werd duidelijk dat fertilisatie geen probleem is maar wel de eileider(s). We hebben gekozen om op deze eicellen IVF toe te passen (zaadkwaliteit is heel goed).
Vandaag telefoon gekregen dat er 2 van de 5 eicellen niet rijp waren en van de overige 3 zijn er 2 bevrucht geraakt. Zondag heb ik terugplaatsing, dus dag 3 embryo.

Jullie ervaring met dag 3 teruplaatsingen? En dit is wss omdat er te weinig embryo's zijn dat ze opteren voor dag 3 terugplaatsing?
Ik vermoed dat de stimulatie wat te laag was (Menopur 150) deze cyclus, maar eerste cyclus is altijd wat aftoetsen denk ik.
Iemand nog tips voor na de terugplaatsing?

Heel veel liefs,

Toeti

Hoi,

Ik had bij mijn pick up maar 3 eicellen, waarvan 3 bevrucht!
1 tje vers teruggeplaatst op dag 3, deze poging was mislukt.
2 de eitje was gestopt met delen dus het laatste hebben ze laten doorgaan tot een cryo van 5 dagen.
Die hebben ze 9 dagen geleden teruggeplaatst en vandaag een hcg van 103 dus 🤞
Ik las soms verhalen van 15 eitjes enzo... dat is vreselijk als je er zelf maar twee hebt maaaaaar je hebt er maar eentje nodig hè 😉
Ik duim voor jou! Veel succes!
Proficiat!

Toeti
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 november 2020, 14:48

Re: START IVF JULI

Bericht door Toeti » 8 maart 2021, 12:16

@ Beldes: goed te horen dat de onderzoeken allemaal geruststellend zijn. Nu volop genieten!!
@ Lena91: Proficiat!! En bedankt voor jouw reactie :) Geeft moed om de wachtweken door te komen.

Gisteren is er een embryo van "topkwaliteit" (dixit de embryoloog) teruggeplaatst, bloedtest op 17/3. Heel spannend allemaal en hoop op een goede afloop :) . Het andere embryo gingen ze nog verder opvolgen en al dan niet invriezen.

Liefs,

Toeti
03/2019:kinderwens
2020: 6 IUI (neg)
01/2021: opstart IVF gepland; spontane zs maar bbz: laparoscopische verwijdering eileider rechts
02/2021: IVF 1: biochemische zs, geen cryo's
04/2021: IVF/ICSI2: zwanger maar onduidelijk, 2 cryo's

michellefee2020
Berichten: 257
Lid geworden op: 26 augustus 2020, 0:43

Re: START IVF JULI

Bericht door michellefee2020 » 10 maart 2021, 16:18

Hoi meiden even een vraagje,

Vanavond mag ik de pregnyl zetten en vrijdagochtend heb ik de punctie. Ik moet stoppen met de decapeptyl, en hoef vandaag dan niet meer te prikken.. gisteravond voor het laatst de decapeptyl gespoten. Hoef ik nu niet bang te zijn voor een vroegtijdige eisprong? Ik had de arts gesproken en die zei dat het niet nodig is maar ik weet niet wat jullie ervaringen zijn.. ik lees verschillende verhalen en sommige spoten de decapeptyl er nog wel bij tot aan de punctie.
Start 2017.
juli 2020.. 6x iui negatief.
Februari 2021 start icsi..

17 maart - tp blasto🤞🍀 positief ❤
16 april 1e echo.. kloppend hartje ❤
12 weken echo goed ❤
15 weken - het word een meisje 💖

Droompje
Berichten: 40
Lid geworden op: 1 januari 2021, 17:17

Re: START IVF JULI

Bericht door Droompje » 10 maart 2021, 17:19

michellefee2020 schreef:
10 maart 2021, 16:18
Hoi meiden even een vraagje,

Vanavond mag ik de pregnyl zetten en vrijdagochtend heb ik de punctie. Ik moet stoppen met de decapeptyl, en hoef vandaag dan niet meer te prikken.. gisteravond voor het laatst de decapeptyl gespoten. Hoef ik nu niet bang te zijn voor een vroegtijdige eisprong? Ik had de arts gesproken en die zei dat het niet nodig is maar ik weet niet wat jullie ervaringen zijn.. ik lees verschillende verhalen en sommige spoten de decapeptyl er nog wel bij tot aan de punctie.
Ik kan je helaas niet helpen. Zelf spoot ik gonal f, ceteotide en als laatste voor de pickup 2 spuitjes gonapeptyl. Moest dus de rest ook niet meer spuiten net voor de pickup (denk 2 dagen dus niets meer)

Heb vandaag mijn eerste TP gehad, mag de 22ste voor de bloedafname. 🤞🤞

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten