START IVF JULI

IVF Forum
Plaats reactie
Rio
Berichten: 23
Lid geworden op: 8 april 2020, 13:04

Re: START IVF JULI

Bericht door Rio » 7 juli 2020, 9:50

Oh @YDV het spijt me om dat te horen. Ik dacht echt dat het jou gelukt was... Het is je alleszins heel erg gegund!
Hoe gaat het met de rest?

Ashton
Berichten: 182
Lid geworden op: 10 mei 2019, 13:49

Re: START IVF JULI

Bericht door Ashton » 7 juli 2020, 10:05

YDV schreef:
6 juli 2020, 20:48
@missDisney: ohnee, die onzekerheid is echt verschrikkelijk. Hopelijk weet je snel welke richting het uitgaat.. dikke knuffel!

Hier is het weer niks geworden, bloedafname was negatief. Was mijn gynaecoloog zelf die belde, heb meteen een afspraak gekregen voor vrijdag. Dat is dan voor ons laatste cryo.
Daarnet ging het eventjes niet meer, heb weer tranen gelaten.. soms heb ik echt schrik dat het nooit gaat lukken.
Wat jammer om te horen 😓😥
Ik had gehoopt dat voor jou anders was.
Pfff.. laat die tranen maar gaan. Zoiets komt altijd hard binnen. Ik hoop voor jou dat binnenkort wél gaat lukken 🤞🏼
Het is moeilijk en zwaar 😕


Bij ons nog een dikke week en dan hebben we gesprek bij iemand anders. Heb mij al voorbereid dat een volgende poging niet voor direct zal zijn.
Heb wel telefoon gehad van Leuven dat mijn dossier herbekeken wordt. Had haar ook verteld wat men plannen waren, ze herkende de naam (aangezien die ook met Leuven samenwerkt). Ze had er begrip voor. Ze vroeg of ik haar op de hoogte hield en zij mij ook.
Gelukkig is het nu drukkere periode, zo gaan men dagen ‘redelijk snel’ voorbij.

❤️
Over de afgelopen twee jaar:
5 pogingen IUI - negatief
3 pogingen ICSI - negatief
9/9 MRI & 22/9 kleine kijkoperatie: adenomyose
1/10 hysteroscopie
19/10 biopsies waren gelukkig in orde
9/11 start nieuw schema

missDisney
Berichten: 53
Lid geworden op: 12 mei 2020, 17:32

Re: START IVF JULI

Bericht door missDisney » 7 juli 2020, 11:45

Hallo allemaal, jammer om te horen dat er voorlopig geen goed nieuws hier op het forum kan gezet worden.

Deze morgen opnieuw langs geweest. Het is zeker geen zwangerschap, al test ik wel positief maar mijn slijmvlies is te dun daarvoor. Nu bloed laten trekken en dan gaan ze kunnen zien of het een miskraam is of een bbz. Hoop dat er snel Duidelijkheid is want heb veel bloeding en ontzettend veel rugpijn. Zelfs met pijnstillers is het niet te doen.
Blijkbaar kan je waarde nog altijd stijgen bij een miskraam. Dus hopen dat ze nu snel zal zakken. En dat alles op natuurlijke wijze opgelost wordt.

Wel geef ik de moed niet op. Ik weet nu dat ik al tot hier geraakt ben. En kijk al uit naar een volgende Cyclus. Elke cyclus is een nieuwe kans.
02/19: stop pil
04/20: afspraak fertiliteitskliniek—>lage amh waarde
12/05/20: voorbereiding ivf, starten met pil...
3/6/20: Start IVF 1
21/6/20: 1e TP - geen cryo’s na 4 eicellen bij PU
10/7/20: bbz van 1e tp
4/8/20: start IVF 2

Hope67
Berichten: 36
Lid geworden op: 8 juli 2019, 15:08

Re: START IVF JULI

Bericht door Hope67 » 7 juli 2020, 12:11

Hoi iedereen,

Ben ook eventjes weggeweest... Ben nu ook in mijn wachtweek. Tis de eerste keer dat het in een kunstmatige cyclus is van een cryo en voel helemaal niks. Donderdag bloedafname, we zullen zien. Het was een blastoscyste van heel goede kwaliteit.
Duimen jullie mee?

Groetjes
Juli '19: ICSI1: verse TP: negatief
ICSI1.2 cryo TP miskraam
ICSI 1.3 cryo TP negatief

Januari’20: ICSI/IVF 2: Tp negatief
Juli ‘20: tp cryo blastoscyste BN 09/07

VickyV
Berichten: 105
Lid geworden op: 2 april 2019, 14:27

Re: START IVF JULI

Bericht door VickyV » 7 juli 2020, 14:38

Wat jammer dat er voorlopig geen goed nieuws kan worden meegedeeld dames :( .
Dikke knuffel voor iedereen...

@Hope67 ik duim zeker en vast voor jou!
Ik zit op dit moment ook in een kunstmatige cyclus, in afwachting van een degelijk bms :-)... ik zit nu aan dag 22 in mijn cyclus en moet vrijdag terug op controle na 3 weken progynova te slikken. Hopelijk is mijn bms tegen dan dik genoeg om een TP in te plannen. Het duurt mij al veel te lang en ik zit nog ineens niet in mijn wachtweken :roll: .

Alvast veel positieve vibes in iedereen's richting!
Pilstop 03/'18
6x negatieve IUI: 05/'19 - 01/'20
3x negatieve IVF/ICSI '20-'21
ICSI 4 via Jette - ongoing

Hope67
Berichten: 36
Lid geworden op: 8 juli 2019, 15:08

Re: START IVF JULI

Bericht door Hope67 » 8 juli 2020, 10:39

VickyV schreef:
7 juli 2020, 14:38
Wat jammer dat er voorlopig geen goed nieuws kan worden meegedeeld dames :( .
Dikke knuffel voor iedereen...

@Hope67 ik duim zeker en vast voor jou!
Ik zit op dit moment ook in een kunstmatige cyclus, in afwachting van een degelijk bms :-)... ik zit nu aan dag 22 in mijn cyclus en moet vrijdag terug op controle na 3 weken progynova te slikken. Hopelijk is mijn bms tegen dan dik genoeg om een TP in te plannen. Het duurt mij al veel te lang en ik zit nog ineens niet in mijn wachtweken :roll: .

Alvast veel positieve vibes in iedereen's richting!
Hey Vicky,

Hopelijk krijg je goed nieuws vrijdag. Die kunstmatige cyclus vond ik echt maar niks. Die hormonen spelen echt op mijn humeur. Bij mij doen ze nu een kunstmatige omdat het de corona tijd is. Trouwens nu bij mijn terugplaatsing mocht ik in het ziekenhuis ook niet op het bedje liggen en moest ik direct vertrekken. Ik weet niet of dit in alle ziekenhuizen zo is. Veel succes ik duim voor je! Voor iedereen!
Juli '19: ICSI1: verse TP: negatief
ICSI1.2 cryo TP miskraam
ICSI 1.3 cryo TP negatief

Januari’20: ICSI/IVF 2: Tp negatief
Juli ‘20: tp cryo blastoscyste BN 09/07

VickyV
Berichten: 105
Lid geworden op: 2 april 2019, 14:27

Re: START IVF JULI

Bericht door VickyV » 9 juli 2020, 9:13

Hey @Hope67

Ik heb vorige cyclus een natuurlijke cyclus gehad en bij de terugplaatsing mocht ik wel gewoon op het bedje liggen. Alleen die volle blaas was best storend vond ik zelf :-). Ik kon er niet al te goed van genieten omdat ik me focusste op het niet proberen te plassen op dat moment. Volgende keer drink ik écht niet meer zoveel water op voorhand...

Ik hoop ook op goed nieuws morgen, ik zie mij niet nog een paar weken progynova nemen. Straks zit ik aan dag 50 vooraleer ik op een TP kan rekenen :-). En dan is't natuurlijk te hopen dat de cryo goed ontdooid.

Maar ik probeer van't beste uit te gaan. Ook voor jou veel succes!
Hopelijk binnenkort eens wat goed nieuws hier te vertellen ;-)
Pilstop 03/'18
6x negatieve IUI: 05/'19 - 01/'20
3x negatieve IVF/ICSI '20-'21
ICSI 4 via Jette - ongoing

Lynneke
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 mei 2020, 13:03

Re: START IVF JULI

Bericht door Lynneke » 9 juli 2020, 11:30

Hallo allemaal,

Al een tijdje lees ik jullie reacties en verhalen op dit forum.
Wij zijn ook al aan een lange weg bezig.
Wij zijn in behandeling in het life center in leuven.
Na vele onderzoeken blijkt er geen oorzaak te zijn dat zou kunnen verklaren waarom het ons maar niet lukt.
Na vier pogingen IUI werd er besloten om op 16 maart te beginnen aan IVF.
Toen kwam corona en werd alles stop gezet.
Begin juni kreeg ik telefoon, de ivf werd opgestart.
Na vele spuitjes en echo’ s ( jullie kennen het wel ) werden er 18 eicellen opgepikt.
Hiervan waren er aanvankelijk 13 bevrucht, maar uiteindelijk was er maar 1 echt goed en werd deze terug geplaatst.
Later bleek dan ook dat er toch nog twee goeie zijn uitgekomen die nu zijn ingevroren. Oef!
Hoopvol gingen we de wachtweken in.... wat zou het zijn? Voel ik al iets? Al die hormonen in mijn lijf van die eicelstimulatie deden mij aan alles twijfelen....
Eergisteren dan bloed laten trekken... negatief.
Mijn echtgenoot en ik waren er ( weer) niet goed van. Na zo lang proberen is het niet altijd gemakkelijk om een nieuwe teleurstelling te verwerken. We proberen steeds positief te blijven en er in te geloven, maar het is zo moeilijk.
Ik vind het ook heel moeilijk om het uit mijn hoofd te zetten, zeker als je steeds bezig bent met medicatie te nemen, afspraken te maken voor echo of bloedafname, alles te regelen voor je werk enz...
Moest iemand mij met zekerheid kunnen zeggen: het gaat jullie ooit lukken, zou ik dit al precies makkelijker vinden.
Het probleem is dat je dat niet weet he. Misschien lukt het ons nooit?

Hope67
Berichten: 36
Lid geworden op: 8 juli 2019, 15:08

Re: START IVF JULI

Bericht door Hope67 » 9 juli 2020, 11:45

@VickyV

Amai ja bij mij heeft het ook lang geduurt hoor deze keer zit op dag 35 met die kunstmatige cyclus! En ja die volle blaas is supervervelend maar je moet gwn een glas water drinken je blaas moet halfvol zijn en niet overvol 😂. Heb vandaag bloed laten trekken maar heb niet veel hoop aangezien ik bijna niks voel. Ik duim ook voor jou!

@Lynneke

Wat jammer om te horen 😔 ik en iedereen hier leven echt met je mee hoor. Telkens weer die slag dat het niet is gelukt en het gevoel hebben dat al die hormonen voor niets waren.. bij mij zeggen ze ook constant er is niks mis perfecte embryos goede baarmoeder maar telkens weer mislukt het.. ik hoop op goed nieuws voor ieder van ons! Probeer positief te blijven..
Juli '19: ICSI1: verse TP: negatief
ICSI1.2 cryo TP miskraam
ICSI 1.3 cryo TP negatief

Januari’20: ICSI/IVF 2: Tp negatief
Juli ‘20: tp cryo blastoscyste BN 09/07

YDV
Berichten: 945
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: START IVF JULI

Bericht door YDV » 9 juli 2020, 12:07

Bedankt voor de lieve reacties allemaal. Hier voel ik mij echt begrepen. ❤️
Hoe langer het duurt, hoe moeilijker het wordt om met die teleurstellingen om te gaan. We proberen positief te blijven, maar het ene moment gaat dat al makkelijker dan het andere.

@missDisney: enorm veel respect voor hoe jij omgaat met alles..

@Lynneke: ik begrijp jouw gevoel volledig, na onze eerste punctie waren wij super positief ingesteld. Wij dachten echt dat het na de eerste terugplaatsing prijs ging zijn. Want zowel bij mij als mijn partner is er niet echt een verklaring (buiten de PCOS) waarom het niet zou lukken. Ondertussen 2 puncties en in totaal 5 terugplaatsingen verder helaas nog geen positief resultaat..
Voel je gerust welkom om hier af en toe jouw gevoelens neer te schrijven. Mij doet het alleszins heel veel deugd.

Aan de andere dames: ik hoop dat er hier snel eens wat positief nieuws mag volgen. Jullie verdienen dit echt!
Laatst gewijzigd door YDV op 10 juli 2020, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

Rio
Berichten: 23
Lid geworden op: 8 april 2020, 13:04

Re: START IVF JULI

Bericht door Rio » 9 juli 2020, 13:21

@Lynneke! Heel herkenbaar wat jij neerschrijft ik heb zelf mijn eerste poging achter de rug en heb nooit IUI’s gehad... Morgen bloedtest maar ik weet al dat het negatief zal zijn en we hebben helaas ook geen Cryo’s. Ik heb oneindig veel respect voor iedereen die er al zoveel pogingen heeft opzitten. Persoonlijk weet ik niet hoelang ik met die onzekerheid kan omgaan. Wij hebben nu een verplichte rustmaand, hopelijk kunnen we het een beetje loslaten om er terug met goeie moed aan te beginnen in augustus.

Groetjes!

missDisney
Berichten: 53
Lid geworden op: 12 mei 2020, 17:32

Re: START IVF JULI

Bericht door missDisney » 9 juli 2020, 13:35

Wat lees ik hier allemaal zaken die ik ook zo hard voel en meemaak.
Er niet te veel mee bezig zijn is makkelijker gezegd dan gedaan als je inderdaad heel de tijd de ene spuit of hormoon moet nemen, bloed laten trekken.
En die onzekerheid is het ergste van al, wachten wachten wachten. Dit ben ik ook weer aan het doen.
Dinsdag resultaat van bloed test gehad. Mijn hcg waarde was gestegen van 20 naar 460 op 5 dagen😱. Maar omdat ik zoveel bloedverlies heb, is het echt geen goede zwangerschap. Utrogestan terug nemen heeft geen nut zeiden ze. Op de echo konden ze nog niks zien want ik ben 4-5 weken.
Vanavond moet ik terug op controle. De bloedingen zijn nu sinds 1,5 dag gestopt. Maar wel nog rugpijn en zeurende pijn rond baarmoeder.
Deze morgen nog een zwangerschapstest en die was nog steeds positief. Maar dit kan ook nog positief zijn na een miskraam... heel raar gevoel allemaal. Je hoopt ergens toch nog wel maar de gynaecoloog was enkel negatief en zei dat dit geen kans had op een goede zwangerschap.

Ik wil iedereen een dikke knuffel geven en veel moed om te blijven volhouden. Een dikke chapeau voor iedereen die elke stap zet in haar traject! Want dat vergt veel moed. Anderen kunnen het proberen te begrijpen maar alleen wij weten echt hoe het voelt.
02/19: stop pil
04/20: afspraak fertiliteitskliniek—>lage amh waarde
12/05/20: voorbereiding ivf, starten met pil...
3/6/20: Start IVF 1
21/6/20: 1e TP - geen cryo’s na 4 eicellen bij PU
10/7/20: bbz van 1e tp
4/8/20: start IVF 2

Hope67
Berichten: 36
Lid geworden op: 8 juli 2019, 15:08

Re: START IVF JULI

Bericht door Hope67 » 9 juli 2020, 13:43

@missDisney
Zo erg dat ze alleen maar negatief zijn 😔😔 ik hoop toch wel dat het gaat goedkomen voor jou!

@iedereen
Ik hoop dat we op een dag van geluk gaan wenen ipv van verdriet!

Ik heb nog geen resultaat gekregen mijn hart gaat tekeer
Juli '19: ICSI1: verse TP: negatief
ICSI1.2 cryo TP miskraam
ICSI 1.3 cryo TP negatief

Januari’20: ICSI/IVF 2: Tp negatief
Juli ‘20: tp cryo blastoscyste BN 09/07

missDisney
Berichten: 53
Lid geworden op: 12 mei 2020, 17:32

Re: START IVF JULI

Bericht door missDisney » 9 juli 2020, 13:45

Hope67 schreef:
9 juli 2020, 13:43
@missDisney
Zo erg dat ze alleen maar negatief zijn 😔😔 ik hoop toch wel dat het gaat goedkomen voor jou!

@iedereen
Ik hoop dat we op een dag van geluk gaan wenen ipv van verdriet!

Ik heb nog geen resultaat gekregen mijn hart gaat tekeer
Oh dat zal wel! Is altijd niet te doen die dag!!!! Ik duim heel hard op goed nieuws!
02/19: stop pil
04/20: afspraak fertiliteitskliniek—>lage amh waarde
12/05/20: voorbereiding ivf, starten met pil...
3/6/20: Start IVF 1
21/6/20: 1e TP - geen cryo’s na 4 eicellen bij PU
10/7/20: bbz van 1e tp
4/8/20: start IVF 2

YDV
Berichten: 945
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: START IVF JULI

Bericht door YDV » 9 juli 2020, 13:58

missDisney schreef:
9 juli 2020, 13:35
Wat lees ik hier allemaal zaken die ik ook zo hard voel en meemaak.
Er niet te veel mee bezig zijn is makkelijker gezegd dan gedaan als je inderdaad heel de tijd de ene spuit of hormoon moet nemen, bloed laten trekken.
En die onzekerheid is het ergste van al, wachten wachten wachten. Dit ben ik ook weer aan het doen.
Dinsdag resultaat van bloed test gehad. Mijn hcg waarde was gestegen van 20 naar 460 op 5 dagen😱. Maar omdat ik zoveel bloedverlies heb, is het echt geen goede zwangerschap. Utrogestan terug nemen heeft geen nut zeiden ze. Op de echo konden ze nog niks zien want ik ben 4-5 weken.
Vanavond moet ik terug op controle. De bloedingen zijn nu sinds 1,5 dag gestopt. Maar wel nog rugpijn en zeurende pijn rond baarmoeder.
Deze morgen nog een zwangerschapstest en die was nog steeds positief. Maar dit kan ook nog positief zijn na een miskraam... heel raar gevoel allemaal. Je hoopt ergens toch nog wel maar de gynaecoloog was enkel negatief en zei dat dit geen kans had op een goede zwangerschap.

Ik wil iedereen een dikke knuffel geven en veel moed om te blijven volhouden. Een dikke chapeau voor iedereen die elke stap zet in haar traject! Want dat vergt veel moed. Anderen kunnen het proberen te begrijpen maar alleen wij weten echt hoe het voelt.
Wat jammer om te horen dat jouw gynaecoloog alleen maar negatief is.. kan me voorstellen dat dit heel hard aankomt. Je wilt je toch nog vasthouden aan elk sprankeltje hoop he..
Bij een miskraam kan het zijn dat je HCG pas later daalt. Hoe verder in de zwangerschap hoe langer het kan duren.
Vorig jaar heb ik een curettage gehad, ik was toen 9 weken ver en ergens daarvoor waren de hartjes gestopt. Ik had zelfs meer dan een maand later nog HCG in mijn bloed.
Ik hoop voor jou dat je vanavond wat meer zekerheid hebt. Dikke knuffel. ❤️
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 24 gasten