START IVF JULI

IVF Forum
Minosh
Berichten: 1372
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: START IVF JULI

Bericht door Minosh » 27 november 2020, 11:42

mich75 schreef:
27 november 2020, 11:34
Minosh schreef:
27 november 2020, 9:42
Vraagje: wanneer kan je betrouwbaar testen na een TP dag 3?
Ovitrelle is volledig uit mijn lichaam..... Ik heb het gevoel dat het niets is geworden :-(
Normaal gezien kan je betrouwbaar testen vanaf het embryo 11 dagen is, dus bij jou 8d na tp.

Zelf testte ik dan of iets vroeger als ik dacht dat het positief was. Als ik dacht dat het niets was dan wachtte ik langer, soms liever de onzekerheid dan weten dat het negatief is.
Ik testte wel altijd voor bn, eventueel de dag zelf, gewoon omdat ik het te zenuwslopend vond om te wachten op dat telefoontje.
Vanaf zondag zou ik betrouwbaar kunnen testen. Ik weet dat de ovitrelle nu uit mijn lichaam is want de test vandaag was blanco. Ik denk dat ik dan best zondag pas terug test dan.

AnieN
Berichten: 310
Lid geworden op: 16 september 2020, 0:30

Re: START IVF JULI

Bericht door AnieN » 27 november 2020, 11:50

YDV schreef:
27 november 2020, 9:26
AnieN schreef:
26 november 2020, 21:30
Hey Pindanootje

Lief dat je het vraagt :) Ik heb niet echt symptomen. Misschien iets donkerdere tepels. Tepels doen wat pijn maar dat is een gewone cyclus ook zo. Ik ben alleen mentaal op van de stress. Ik heb zoveel bang dat het misgaat... mijn hcg stond niet hoog en ik ben een streverke he. Maar natuurlijk kans dat het wel goed gaat. De dagen kruipen vooruit. Vandaag wel een positieve brief uit Jette dat ze nog 4embryo's hebben ingevroren. Dat geeft wat moed voor plan B (wat ik hopelijk niet nodig heb).

Hoe is het met jou?
Alvast eerst een dikke proficiat! 😍
Dat je er nog niet gerust in bent dat is volkomen normaal. Ik had ook bijna geen symptomen. Het was eerder een komen en gaan van symptomen. Het enige dat wel opviel na een tijdje was het vele plassen en de vermoeidheid. Ik dacht bij elke echo slecht nieuws te krijgen, want ja bijna geen symptomen dat is toch raar..? Maar voorlopig gaat alles goed en ben ik ondertussen 15 weken zwanger. Hopelijk kan ik jou hiermee wat goede moed geven!
Want nog niet zolang geleden schreef ik hier ook mee en ik had er echt veel aan als ik ook positieve verhalen zag verschijnen.
Veel succes! Ook aan alle andere dames!
Dankje YDV, jouw berichtje doet inderdaad echt deugd. Het is zoals je zegt die symptomen komen en gaan. Enerzijds voelt het wel goed lichamelijk dan. Anderzijds dat slecht stemmetje in mijn hoofd. Maar we zullen erdoor moeten, net zoals iedereen. Soms zou ik mijn hoofd willen uitschakelen :D

Nog heel veel succes! Geniet van je zwangerschap :)
Pilstop 7/2009
Rondes clomid: neg
5x IUI: neg
ivf 1: neg
Icsi 2: neg
Icsi 3: neg
Icsi 4 2012: tp 8 positief!
Icsi 5: brusje Jette: 1x tp blasto 11-11-2020 (11de tp - 15de embryo) Bn 23-11: hcg 336, bn 30-12: 3406 --> 3/8 J is geboren! *Compleet*

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: START IVF JULI

Bericht door Elvira » 27 november 2020, 12:17

Minosh spannend, nog wachten tot zondag dan 😬
Pindanootje de dagen kunnen me niet snel genoeg gaan 😂 Ik kan echt niet wachten tot mijn echo volgende week, hoop dat ik midden december dan een tp heb! En jij, vanavond sushi las ik en dan zondag de tp voor jou. Hoe is het met de utro, valt het een beetje mee?
YVD leuk nog eens van je te horen en zo fijn dat alles goed gaat!!
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! 💛 bevallen op 13 sept 2021

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: START IVF JULI

Bericht door Pindanootje » 27 november 2020, 14:07

Elvira schreef:
27 november 2020, 12:17
Minosh spannend, nog wachten tot zondag dan 😬
Pindanootje de dagen kunnen me niet snel genoeg gaan 😂 Ik kan echt niet wachten tot mijn echo volgende week, hoop dat ik midden december dan een tp heb! En jij, vanavond sushi las ik en dan zondag de tp voor jou. Hoe is het met de utro, valt het een beetje mee?
YVD leuk nog eens van je te horen en zo fijn dat alles goed gaat!!

De utro is nooit een feest 😂🙈 maar hebben 't er voor over he!! Ben keihard ah aftellen...
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❤️

CaroCaro
Berichten: 217
Lid geworden op: 26 augustus 2020, 15:30

Re: START IVF JULI

Bericht door CaroCaro » 27 november 2020, 15:57

Elvira schreef:
27 november 2020, 10:12
Minosh dat weet ik niet sorry, geen ervaring met 3-daagje embryo of Ovitrelle. Ik hoop dat je gevoel niet juist is 🥺

CaroCaro - dat ziet er goed uit, 10 follikels aan elke kant! Weet je al of je meteen een tp kan krijgen, of is het freeze all? Want voor een freeze all is het bms niet super belangrijk geloof ik. Alvast succes met de pu - mijn tips: neem warme sokken mee en koop alvast flessen Aquarius, dat helpt bij het herstel!
Elvira, niet specifiek gevraagd maar wel als het een overstimulatie was, en zo leek het voorlopig niet, dus heb ik zelf de conclusie getrokken dat er een TP zou zijn ;-) Ik hoor het vast maandag wel, ik wou nog niet teveel vooruit lopen daar het wsl ook zal afhangen als alle kleintjes ook nog een groeispurt inzetten of niet...
Ben daarnet gaan lopen, maar voel het nu wel in mijn buik... zal blij zijn als dat lijf weer in zijn normale plooi mag vallen!
Dank je voor de tips trouwens! :-)

beldes
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 juli 2020, 23:50

Re: START IVF JULI

Bericht door beldes » 27 november 2020, 19:23

hey ladies...

dinsdag was hcg 144, vandaag 590, dus tis goed bezig :).
aangezien het niet gemakkelijk is voor de mensen die bezig zijn, of even tegenslag hebben in het proces, zal ik voorlopig niet meer posten, tenzij er vragen komen. tenzij het fout loopt. maar ik steun jullie en ga volgen.

om moed te geven, even op een rijtje:
na door mijn gyneacologe naar Dr De decleer gestuurd te zijn wegens lage amh, liet die mij weten dat hij bij mij zelf niet meer wou beginnen met IVF. dat dat niet meer de moeite was. dat bij iui blijven mn enige optie was, ook al zou ik binnen 1.5j in menopause zijn volgens hem.

door via priveepraktijk van professor de brucker te gaan heb ik niet enkel onmiddelijk kunnen starten met behandeling, maar ben ik ook in uz nog als 1 van de laatste binnen gekunnen voor een punctie, alsook terugplaatsing. nu ben ik zwanger van de verse terugplaatsing, en heb ik er 2 van goei kwaliteit in den diepvries.

voor de mensen met gelijkaardige problemen kan ik uaanraden niet te lang te twijfelen en de wissel te maken.

groetjes
beldes
juni 2020 tem september 2020 5 iuis niet gelukt jan palfijn
amh 0.57
14 november 2020 ivf/icsi tp 1 UZ jette . zwanger! augustus 2021

Minosh
Berichten: 1372
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: START IVF JULI

Bericht door Minosh » 27 november 2020, 19:44

beldes schreef:
27 november 2020, 19:23
hey ladies...

dinsdag was hcg 144, vandaag 590, dus tis goed bezig :).
aangezien het niet gemakkelijk is voor de mensen die bezig zijn, of even tegenslag hebben in het proces, zal ik voorlopig niet meer posten, tenzij er vragen komen. tenzij het fout loopt. maar ik steun jullie en ga volgen.

om moed te geven, even op een rijtje:
na door mijn gyneacologe naar Dr De decleer gestuurd te zijn wegens lage amh, liet die mij weten dat hij bij mij zelf niet meer wou beginnen met IVF. dat dat niet meer de moeite was. dat bij iui blijven mn enige optie was, ook al zou ik binnen 1.5j in menopause zijn volgens hem.

door via priveepraktijk van professor de brucker te gaan heb ik niet enkel onmiddelijk kunnen starten met behandeling, maar ben ik ook in uz nog als 1 van de laatste binnen gekunnen voor een punctie, alsook terugplaatsing. nu ben ik zwanger van de verse terugplaatsing, en heb ik er 2 van goei kwaliteit in den diepvries.

voor de mensen met gelijkaardige problemen kan ik uaanraden niet te lang te twijfelen en de wissel te maken.

groetjes
beldes


Dikke proficiat! Geniet er van.
Kei goed dat je de beslissing hebt genomen om te veranderen 😀!
Je mag zeker nog schrijven, het is jammer genoeg een plek waar sommige positief nieuws en sommige negatief nieuws krijgen.

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: START IVF JULI

Bericht door Pindanootje » 27 november 2020, 21:39

beldes schreef:
27 november 2020, 19:23
hey ladies...

dinsdag was hcg 144, vandaag 590, dus tis goed bezig :).
aangezien het niet gemakkelijk is voor de mensen die bezig zijn, of even tegenslag hebben in het proces, zal ik voorlopig niet meer posten, tenzij er vragen komen. tenzij het fout loopt. maar ik steun jullie en ga volgen.

om moed te geven, even op een rijtje:
na door mijn gyneacologe naar Dr De decleer gestuurd te zijn wegens lage amh, liet die mij weten dat hij bij mij zelf niet meer wou beginnen met IVF. dat dat niet meer de moeite was. dat bij iui blijven mn enige optie was, ook al zou ik binnen 1.5j in menopause zijn volgens hem.

door via priveepraktijk van professor de brucker te gaan heb ik niet enkel onmiddelijk kunnen starten met behandeling, maar ben ik ook in uz nog als 1 van de laatste binnen gekunnen voor een punctie, alsook terugplaatsing. nu ben ik zwanger van de verse terugplaatsing, en heb ik er 2 van goei kwaliteit in den diepvries.

voor de mensen met gelijkaardige problemen kan ik uaanraden niet te lang te twijfelen en de wissel te maken.

groetjes
beldes

Proficiat Beldes!! Wat n mooi en hoopgevend nieuws! Geniet ervan meid, het is je zeer gegund. En ik moet zeggen dat toen jij destijds hier schreef dat je bij de brucker geweest was en vertelde over hoe snel je terecht kon, dat 't hier ook de laatste push was die m'n vriend en ik nodig hadden om hem te contacteren. Als ik jette had afgewacht was ons consult afgezegd door corona en was ik nu een vd vele ongelukkigen die nog steeds niet kunnen starten met stimulatie. Dus ik ben je eig dankbaar :) het delen van ervaringen hier kan echt verschil maken!
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❤️

beldes
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 juli 2020, 23:50

Re: START IVF JULI

Bericht door beldes » 27 november 2020, 21:48

woow, heel tof dat te horen :)
je zit sowieso goed!
en binnenkort weten we bij jou ook meer :)
spannend zeg... kan niet wachten!
juni 2020 tem september 2020 5 iuis niet gelukt jan palfijn
amh 0.57
14 november 2020 ivf/icsi tp 1 UZ jette . zwanger! augustus 2021

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: START IVF JULI

Bericht door Pindanootje » 28 november 2020, 13:23

Nog even vraagje! Is bij TP ook weer dat je in zo'n ziekenhuisjurk en haarnetje naar de Ok rolt in bed en je geen deo enzo op mag hebben? 😄🤔🙈
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❤️

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: START IVF JULI

Bericht door Elvira » 28 november 2020, 13:39

Pindanootje schreef:
28 november 2020, 13:23
Nog even vraagje! Is bij TP ook weer dat je in zo'n ziekenhuisjurk en haarnetje naar de Ok rolt in bed en je geen deo enzo op mag hebben? 😄🤔🙈
Nee dat is niet zo, althans bij mij niet! 😅 Het is hetzelfde als IUI maar dan met een uitwendige echo, zodat je het embryo geplaatst ziet worden 😍 En gewoon een volle blaas hebben, that's it! Succes morgen!!!!!
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! 💛 bevallen op 13 sept 2021

Minosh
Berichten: 1372
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: START IVF JULI

Bericht door Minosh » 29 november 2020, 8:06

Veel succes pindanootje 🍀🍀🍀

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: START IVF JULI

Bericht door Pindanootje » 29 november 2020, 9:55

Merci ladies ! Zijn nu onderweg ! Kei nerveus haha
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❤️

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: START IVF JULI

Bericht door Elvira » 29 november 2020, 14:50

Pindanootje schreef:
29 november 2020, 9:55
Merci ladies ! Zijn nu onderweg ! Kei nerveus haha
En hoe is het gegaan? 🤗
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! 💛 bevallen op 13 sept 2021

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: START IVF JULI

Bericht door Pindanootje » 29 november 2020, 15:15

Eigenlijk heel grappig en ook erg😂🙈 de dokter had dinsdag tegen me gezegd kwart voor 11, en ook iets van "er vroeg zijn op voorhand" dus ik dacht oké als ik er om kwart voor 11 ben zal ik er heel vroeg op voorhand zijn.
Kreeg om half 11 in de auto al telefoon vh ziekenhuis waar ik was ivm de planning, ik zei "ah wij zijn onderweg hoor, over kwartiertje daar". Toen kwart voor 11 liep ik naar de ingang, weeral telefoon, de dokter zelf dit keer. Ik dacht amai wat is hier aan de hand.. Hij zei "nee de terugplaatsing zelf was om kwart voor 11, we zijn allemaal op u aant wachten, had toch gevraagd om iets op voorhand er te zijn?" Dus had 't volledig misbegrepen.. Vond 't vreselijk want normaal ben ik op elke afspraak een half uur eerder en nu op zo'n belangrijke dag" te laat". Toen ging die deur vd ingang nog niet open ook... Ahnee, int weekend is dat dicht en moet je via de hoofdingang. Dus ik keihard daarheen gerend. Binnen aangemeld en m'n weg naar 't CRG moeten zoeken, was nog nooit via die weg gegaan dus paniek alom. Uiteindelijk gevonden, vollebak adrenaline. Was er onderweg ook nog een deur afgesloten waar ze aant werken waren, omleiding via ander verdiep.
Eindelijk op de juiste plek geraakt, buiten adem, overal sorry aant zeggen.. Dan kreeg k zo'n ziekenhuisjurk en van die plastic blauwe dingen voor om je voeten, en dan de OK in voor de tp. Dat stuk ging dan weer ongelofelijk snel. "hier zie je de katheter" zei hij, "en nu blazen we de embryo erin, voilà dat heeft m goed gedaan" haha en voilà toen was 't kleintje bij mama in de buik 😄 10 na 11 al buiten bij de auto.. Tijdens de terugweg m'n mails ah lezen (m'n vriend reed) en ja hoor, gisteravond had dokter me nog speciaal gemaild "9u45 bij UZ zijn" 🙄😬🙈
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❤️

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten