START IVF JULI

IVF Forum
Plaats reactie
Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: START IVF JULI

Bericht door Elvira » 29 november 2020, 16:28

Oh nee, dat klinkt inderdaad wel grappig en stressvol tegelijk πŸ˜… Chance dat je er toch net op tijd was en het allemaal gelukt is! Het is dus overal weer anders, jij moest dan toch in ziekenhuisjurk πŸ˜€ Maar de tp zelf leek toch mee te vallen, maar misschien kwam dat ook door de verwarring van de tijd haha! Nou het belangrijkste is dat het zover is, je eerste en hopelijk voorlopig laatste tp!! Succes met de ww meid en ik duim op goed nieuws
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! πŸ’› bevallen op 13 sept 2021

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: START IVF JULI

Bericht door Pindanootje » 29 november 2020, 17:53

Elvira schreef: ↑
29 november 2020, 16:28
Oh nee, dat klinkt inderdaad wel grappig en stressvol tegelijk πŸ˜… Chance dat je er toch net op tijd was en het allemaal gelukt is! Het is dus overal weer anders, jij moest dan toch in ziekenhuisjurk πŸ˜€ Maar de tp zelf leek toch mee te vallen, maar misschien kwam dat ook door de verwarring van de tijd haha! Nou het belangrijkste is dat het zover is, je eerste en hopelijk voorlopig laatste tp!! Succes met de ww meid en ik duim op goed nieuws

Ja dat viel echt fantastisch goed mee! En de volle blaas wat je zei hielp ook idd :)
Nu de wachttijd in... Heb hele tijd dit liedje in m'n hoofd :
https://youtu.be/9ci_WE8aZHc
πŸ˜‚

Hoe ist met jou meid? Wat afleiding gehad int weekend?
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❀️

beldes
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 juli 2020, 23:50

Re: START IVF JULI

Bericht door beldes » 29 november 2020, 18:01

oj... wat een onvoorziene stress zeg!
nu duimen, met een beetje gekuk zie je binnen een 8tal dagen ook een streeoje verschijnen :)
juni 2020 tem september 2020 5 iuis niet gelukt jan palfijn
amh 0.57
14 november 2020 ivf/icsi tp 1 UZ jette . zwanger! augustus 2021

beldes
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 juli 2020, 23:50

Re: START IVF JULI

Bericht door beldes » 29 november 2020, 18:03

trouwens was de verpleegkundige zo een oudere man? een martin? ik vond die echt zalig. die stelde me bij PU echt ongelooflijk op mn gemak.
juni 2020 tem september 2020 5 iuis niet gelukt jan palfijn
amh 0.57
14 november 2020 ivf/icsi tp 1 UZ jette . zwanger! augustus 2021

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: START IVF JULI

Bericht door Pindanootje » 29 november 2020, 18:21

beldes schreef: ↑
29 november 2020, 18:03
trouwens was de verpleegkundige zo een oudere man? een martin? ik vond die echt zalig. die stelde me bij PU echt ongelooflijk op mn gemak.

De verpleegster was een vrouw, en dan was er tijdens de tp nog wel een andere persoon bij gekomen, een man, ma ben er vrijwel zeker van dat dat collega dokter was, aan hoe ze babbelden tegen elkaar..

Hoe voel jij je intussen?
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❀️

beldes
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 juli 2020, 23:50

Re: START IVF JULI

Bericht door beldes » 29 november 2020, 18:44

Ik voel me vrij normaal :)
Ik denk dat mn hart me nog steeds wilt beschermen voor alst fout loopt,
maar met mn hoofd heb ik beslist er helemaal van uit te gaan dat het lukt :) aangezien: alst niet lukt ben je sowieso ontgoocheld.
14 december voor de echo :) positive vibes tot dan!
heb natuurlijk het voordeel dat mijn bureau 500meter van dr de brucker zijn kantoor is, snel binnen en buiten.
toch denk ik daarna terug naar mijn gyneacoloog te gaan.
wil uiteindelijk alst blijft plakken toch terug in jan palfijn bevallen.

tis nog beetje onwezelijk :)
juni 2020 tem september 2020 5 iuis niet gelukt jan palfijn
amh 0.57
14 november 2020 ivf/icsi tp 1 UZ jette . zwanger! augustus 2021

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: START IVF JULI

Bericht door Pindanootje » 29 november 2020, 19:05

beldes schreef: ↑
29 november 2020, 18:44
Ik voel me vrij normaal :)
Ik denk dat mn hart me nog steeds wilt beschermen voor alst fout loopt,
maar met mn hoofd heb ik beslist er helemaal van uit te gaan dat het lukt :) aangezien: alst niet lukt ben je sowieso ontgoocheld.
14 december voor de echo :) positive vibes tot dan!
heb natuurlijk het voordeel dat mijn bureau 500meter van dr de brucker zijn kantoor is, snel binnen en buiten.
toch denk ik daarna terug naar mijn gyneacoloog te gaan.
wil uiteindelijk alst blijft plakken toch terug in jan palfijn bevallen.

tis nog beetje onwezelijk :)

Haha amai dat is kortbij πŸ˜‚ ideaal zeg.. Is dat de 7 weken echo al? Hou ons op de hoogte he meid, we leven mee! Ja ik geloof dat eens je ver genoeg bent ze sowieso naar een gewone gyn overdragen weer. Ik ga dan ook weer naar prof de jonge in Genk terug waar ik vroeger altijd op jaarlijks uitstrijkje controle ging.
Maarja voorlopig maar even van dag tot dag leven πŸ˜„πŸ’ͺ
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❀️

AnieN
Berichten: 310
Lid geworden op: 16 september 2020, 0:30

Re: START IVF JULI

Bericht door AnieN » 29 november 2020, 20:11

Haha Pindanootje, de gekste verhalen zijn de beste hoor! Bij mijn eerste zwangerschap dacht ik weer dat die poging niets was. Bruinverlies etc. Mijn utrogestan al wat aan het minderen zelfs. Zo zeker was ik. Toen we naar het ziekenhuis reden ontplofte de motor van onze wagen. Stonden we daar met ons hondje in de regen en de koud (eind december) achter een vangrail langs de autostrade te wachten op een vervangwagen. Ik ben Jette uiteindelijk nog binnengelopen voor bn, lichten al uit, gelukkig was er nog één iemand blijven wachten (hadden wel telefonisch verwittigd). Die poging zijn mijn zoontjes geworden :) Dus ik hoop voor jou dat dit ook zoiets is! "Mama was de dag dat ik je moest ophalen te laat." :D Aha jij hebt ook de sexy shortjes gevonden daar. Ik heb altijd het idee dat ik die dingen niet goed aankrijg en daar met een blote poep door het CRG loop :lol: Ja met een volle blaas is handig he. Ik wens je alvast heel veel succes toe! Dat je een mooi kerstcadeau krijgt. Bn binnen 12 dagen?
Pilstop 7/2009
Rondes clomid: neg
5x IUI: neg
ivf 1: neg
Icsi 2: neg
Icsi 3: neg
Icsi 4 2012: tp 8 positief!
Icsi 5: brusje Jette: 1x tp blasto 11-11-2020 (11de tp - 15de embryo) Bn 23-11: hcg 336, bn 30-12: 3406 --> 3/8 J is geboren! *Compleet*

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: START IVF JULI

Bericht door Pindanootje » 29 november 2020, 21:36

AnieN schreef: ↑
29 november 2020, 20:11
Haha Pindanootje, de gekste verhalen zijn de beste hoor! Bij mijn eerste zwangerschap dacht ik weer dat die poging niets was. Bruinverlies etc. Mijn utrogestan al wat aan het minderen zelfs. Zo zeker was ik. Toen we naar het ziekenhuis reden ontplofte de motor van onze wagen. Stonden we daar met ons hondje in de regen en de koud (eind december) achter een vangrail langs de autostrade te wachten op een vervangwagen. Ik ben Jette uiteindelijk nog binnengelopen voor bn, lichten al uit, gelukkig was er nog één iemand blijven wachten (hadden wel telefonisch verwittigd). Die poging zijn mijn zoontjes geworden :) Dus ik hoop voor jou dat dit ook zoiets is! "Mama was de dag dat ik je moest ophalen te laat." :D Aha jij hebt ook de sexy shortjes gevonden daar. Ik heb altijd het idee dat ik die dingen niet goed aankrijg en daar met een blote poep door het CRG loop :lol: Ja met een volle blaas is handig he. Ik wens je alvast heel veel succes toe! Dat je een mooi kerstcadeau krijgt. Bn binnen 12 dagen?
Hahaha amai dat is ook een hele memorabele zeg πŸ˜‚πŸ™ˆ ongelofelijk, super leuk wel! Ook dat 't zo compleet onverwacht was, en dan zelfs 2 πŸ˜„
Ja ik heb in dat kleed wel met de blote poep eronder door de gang gelopen van de Ok tot 't omkleedhok moet ik zeggen maar er was verder geen kat, en door de schrik en adrenaline hebk er zelfs niet eens over nagedacht πŸ™ˆ Mja na de vele controles en gepruts vanonder heb ik niet zoveel gΓͺne meer wellicht πŸ˜‚
Ja 11 daagjes eigenlijk maar :p kga die namiddag verlof pakken zodat ik geen seconde moet missen als m'n telefoon nieuws binnen heeft :p
Heb al helemaal zitten lezen precies welke ontwikkelingen de embryo elke dag doormaakt in deze fase.. Nu ergens zou de "hatching" moeten gaan gebeuren als ik 't goed begreep! Ik zou liefst elke dag een echo krijgen om mee te volgen wat ie doet πŸ˜…
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❀️

Minosh
Berichten: 1372
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: START IVF JULI

Bericht door Minosh » 30 november 2020, 8:16

Gisteren een enorme dipdag gehad, een test zoals de afgelopen 2 jaar witter dan witπŸ˜’, het goede nieuws moest ergens stoppen, het was te mooi om waar te zijn.
Nu hopen dat er geen sluiting is tussen kerst en nieuw, anders is het pas voor volgend jaar.
Gelukkige heb ik nog 8 embryo’s die ingevroren zijn.
Veel succes die nog aan het wachten is πŸ€πŸ€

beldes
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 juli 2020, 23:50

Re: START IVF JULI

Bericht door beldes » 30 november 2020, 8:21

Hey,
wat spijtig minosh.... moeilijk om je daar zo telkens teeug over te zetten kan ik me inbeelden.
was jij bezig in UZ jette?
je moet anders eens zien naar de site, het gaat weer quasi helemaal open, en volgens mij waren er nog terugplaatsingen mogelijk in december.
de goeien gaat wel reeds in de vriezer zitten voor jou hoor... ik duim
juni 2020 tem september 2020 5 iuis niet gelukt jan palfijn
amh 0.57
14 november 2020 ivf/icsi tp 1 UZ jette . zwanger! augustus 2021

Minosh
Berichten: 1372
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: START IVF JULI

Bericht door Minosh » 30 november 2020, 8:45

beldes schreef: ↑
30 november 2020, 8:21
Hey,
wat spijtig minosh.... moeilijk om je daar zo telkens teeug over te zetten kan ik me inbeelden.
was jij bezig in UZ jette?
je moet anders eens zien naar de site, het gaat weer quasi helemaal open, en volgens mij waren er nog terugplaatsingen mogelijk in december.
de goeien gaat wel reeds in de vriezer zitten voor jou hoor... ik duim
Nee, imelda in combinatie met gasthuisberg. Daar doen ze wel een sluiting, ik hoop niet de volledige kerstvakantie. .
Merci, ik hoop het ook. De dokter zei dat ik met de cryo’s 40-45 procent kans had en daar trek ik me aan op...
Woensdag nog de bn, maar dr zal weinig op te zie
zijnπŸ˜’.

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: START IVF JULI

Bericht door Elvira » 30 november 2020, 9:21

Minosh schreef: ↑
30 november 2020, 8:45
Nee, imelda in combinatie met gasthuisberg. Daar doen ze wel een sluiting, ik hoop niet de volledige kerstvakantie. .
Merci, ik hoop het ook. De dokter zei dat ik met de cryo’s 40-45 procent kans had en daar trek ik me aan op...
Woensdag nog de bn, maar dr zal weinig op te zie
zijnπŸ˜’.
Oh Minosh wat een teleurstelling πŸ₯Ί Ik snap dat je geen moed meer hebt voor de bn, ik had die deze cyclus gewoon geannuleerd omdat het niet hoefde vanuit het ziekenhuis. Heb je je regels al? Ik hoop zeker dat je dit jaar nog een tp mag hebben, in Gent sluiten ze enkel 25 dec en 1 jan dus daar heb je nog redelijk veel kans. Weet niet hoe dat bij jouw ziekenhuis zit. Sterkte want dit is altijd zo een moeilijke periode he.
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! πŸ’› bevallen op 13 sept 2021

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: START IVF JULI

Bericht door Elvira » 30 november 2020, 9:22

Pindanootje schreef: ↑
29 november 2020, 17:53
Ja dat viel echt fantastisch goed mee! En de volle blaas wat je zei hielp ook idd :)
Nu de wachttijd in... Heb hele tijd dit liedje in m'n hoofd :
https://youtu.be/9ci_WE8aZHc
πŸ˜‚

Hoe ist met jou meid? Wat afleiding gehad int weekend?
Ohh wat grappig! Ik ben net Friends weer aan het kijken op Netflix en ben bijna op dit moment aanbeland πŸ˜ƒ Dus dat is mijn afleiding haha, nog maar even tot donderdag en dan weer een echo!
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! πŸ’› bevallen op 13 sept 2021

Minosh
Berichten: 1372
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: START IVF JULI

Bericht door Minosh » 30 november 2020, 9:35

Elvira schreef: ↑
30 november 2020, 9:21
Minosh schreef: ↑
30 november 2020, 8:45
Nee, imelda in combinatie met gasthuisberg. Daar doen ze wel een sluiting, ik hoop niet de volledige kerstvakantie. .
Merci, ik hoop het ook. De dokter zei dat ik met de cryo’s 40-45 procent kans had en daar trek ik me aan op...
Woensdag nog de bn, maar dr zal weinig op te zie
zijnπŸ˜’.
Oh Minosh wat een teleurstelling πŸ₯Ί Ik snap dat je geen moed meer hebt voor de bn, ik had die deze cyclus gewoon geannuleerd omdat het niet hoefde vanuit het ziekenhuis. Heb je je regels al? Ik hoop zeker dat je dit jaar nog een tp mag hebben, in Gent sluiten ze enkel 25 dec en 1 jan dus daar heb je nog redelijk veel kans. Weet niet hoe dat bij jouw ziekenhuis zit. Sterkte want dit is altijd zo een moeilijke periode he.
Merci :-). Ik zal het woensdag weten:-)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten