START IVF JULI

IVF Forum
Plaats reactie
YDV
Berichten: 945
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: START IVF JULI

Bericht door YDV » 22 september 2020, 21:07

Ashton schreef:
22 september 2020, 19:03
Hey Lieverds ☺️

YDV, wat fijn dat je waarden goed aan het stijgen zijn. Wanneer mag je gaan voor de eerste echo? Ik hoop echt dat je daar het hartje mag horen kloppen en je stilletjes voorzichtig kan beginnen genieten. 🤞🏼🍀 Ik hoop het echt.

Sanne, dat is ook weer broekloeren en hoe zenuwslopend is dit gewoon. Ik hoop voor jou ook op goed nieuws. Ik gun het je ook zo. Het mag nu wel ook jouw beurt zijn. 🍀

Met mij gaat het al bij al redelijk goed ondanks het nieuws dat ik vandaag gekregen heb.
Het eerste wat ze zei is dat ze de resultaten van mijn MRI niet verwacht had. Ze had wel verwacht dat er iets met mij ging zijn, maar dat ik effectief adenomyose had. Dat had ze niet verwacht.
En bij het inwendig onderzoek was het gewoon ook heel hard duidelijk. Ik heb foto’s meegekregen, want men man mocht er niet bij zijn. En ze zei, je baarmoeder moet er huidskleurig uitzien. Die van mij zag rood en vol met bloedvaten. Die dus er niet moesten zijn. Én dan zag je ook nog een heel stuk van die adenomyose zitten. Die ook men baarmoeder dan ‘vertrokken’ had. Dus ook niet de juiste vorm meer heeft.
Wel... ik wou beginnen wenen. Maar ik kon niet. Ik ben beetje te verbouwereerd. Het kon en kan natuurlijk nooit lukken op deze manier. En alhoewel ik ook tevreden was van mijn vorige gynaecoloog voelde ik me even ‘niet gehoord’. Hoeveel keer heb ik gevraagd en gezegd dat ik gevoel had dat daar mis ging. Men man is ook wat teleurgesteld. Twee jaar stimuleren en lopen naar hier en daar om dan dit tegen te komen. Het komt binnen ja, maar jullie begrijpen zo dingen ook meer dan iemand anders.

Dus volgende week donderdag 1 oktober zou ik een kleine operatie ondergaan. Gaan ze het proper maken en mijn baarmoeder de juiste vorm geven. Wat eigenlijk ook beetje raar is voor mij. Want zeven jaar geleden ging ik toen het ziekenhuis binnen om van men zoontje te bevallen (2 oktober).
Dan 2 a 3 weken later moest ik afspraak maken bij haar en gaan ze zien. Beste scenario is dat ik dan ivf mag doen en dat dan zou gewoon lukken eh.

De mindere scenario’s zijn dat ze mij in kunstmatige menopauze zetten (als ik het juiste woord nu gebruik). Maar gevolg is dat je minder eitjes geeft. Wat jullie ook weten dat dat zowizo een probleem is bij mij. Want ik heb er altijd 1.
Andere mindere scenario is dat ze gaan invriezen. Maar jullie weten ook dat er altijd een deel niet goed genoeg is of ontdooiing niet overleven. En met eentje...

Dus ik zit in de fase van. Ik weet niet wat ik moet denken of voelen. En zit in de praktische aanpak.
Operatie. Afspraak en dan zien we wel zeker.

Bedankt om tot einde te lezen.
Ondanks we het leed kennen is het toch steeds pittig om te lezen.
Ik had zelf nooit van adenomyose gehoord. En toen ik het op Google had gevonden dacht ik nog. Oké. Zou straf zijn als ik het had. Verklaart wel waarom ik zoveel pijn heb tijdens mijn regels en zwaardere pijnstillers moet nemen.
Maar we blijven positief eh. Dat moet ♥️
Ooh meid wat een enorme klap moet dat zijn, ik word er even stil van.. ik hoop dat je operatie goed mag verlopen en het helpt voor jullie om nadien snel een wondertje te mogen verwachten! Het is je meer dan gegund! Heel veel bewondering ook voor hoe je er mee omgaat! Je bent een straffe madam!

Onze eerste echo is volgende week maandag. Dus gelukkig niet zo lang meer. We hopen ook dat we een mooi kloppend hartje te zien krijgen! Want nu is het nog een beetje moeilijk te geloven allemaal en zijn we (ondanks dat de bn wel telkens goed is) er nog niet gerust in.
Lief ook dat je ernaar vraagt. Want ik kan me voorstellen dat het ook niet gemakkelijk is om te lezen dat het bij iemand anders wel lukt. Wil hier zeker niemand kwetsen!
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

Ashton
Berichten: 182
Lid geworden op: 10 mei 2019, 13:49

Re: START IVF JULI

Bericht door Ashton » 23 september 2020, 10:33

Ik ben nu wachtende op het telefoontje met meer informatie. Ik weet op dit moment dat donderdag kon, maar dat ze mij nog gingen bellen. Lastig met werk dat je zo nooit weet wanneer eh. Zal blij zijn als ze gebeld hebben. Wij hopen ook zelf natuurlijk dat hierna gewoon kan lukken, als het dan enkel misliep daar in men baarmoeder ... maar ik ga niet te ver voorruit denken. Met de voetjes op de grond blijven dus en afwachten.

Maandag, dat is nog even in spanning afwachten. Dat is ook wel zenuwslopend eh. Je weet niet goed wat denken en voelen. Als ik zwanger was van men zoon dan heb ik mij niet willen hechten 😱 op 9 weken had ik zijn eerste echo. Waren lange weken 😅
Je kwetst mij daar niet mee, ik kan nu enkel voor mezelf spreken 😊
Ik wens niemand toe wat ik zelf moet meemaken en het doet fijn om te horen dat iemand anders geen nog langere ‘lijdensweg’ moet ondergaan. Het is allemaal al erg genoeg.
En natuurlijk hoor en hoop ik dat allemaal goed blijft gaan. Zwanger worden is eerste, blijven soms het tweede.
MAAR wij gaan hier uit van een goed scenario e 🍀 verzorg jezelf maar goed zenne! 😊
Over de afgelopen twee jaar:
5 pogingen IUI - negatief
3 pogingen ICSI - negatief
9/9 MRI & 22/9 kleine kijkoperatie: adenomyose
1/10 hysteroscopie
19/10 biopsies waren gelukkig in orde
9/11 start nieuw schema

YDV
Berichten: 945
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: START IVF JULI

Bericht door YDV » 24 september 2020, 19:44

Ashton schreef:
23 september 2020, 10:33
Ik ben nu wachtende op het telefoontje met meer informatie. Ik weet op dit moment dat donderdag kon, maar dat ze mij nog gingen bellen. Lastig met werk dat je zo nooit weet wanneer eh. Zal blij zijn als ze gebeld hebben. Wij hopen ook zelf natuurlijk dat hierna gewoon kan lukken, als het dan enkel misliep daar in men baarmoeder ... maar ik ga niet te ver voorruit denken. Met de voetjes op de grond blijven dus en afwachten.

Maandag, dat is nog even in spanning afwachten. Dat is ook wel zenuwslopend eh. Je weet niet goed wat denken en voelen. Als ik zwanger was van men zoon dan heb ik mij niet willen hechten 😱 op 9 weken had ik zijn eerste echo. Waren lange weken 😅
Je kwetst mij daar niet mee, ik kan nu enkel voor mezelf spreken 😊
Ik wens niemand toe wat ik zelf moet meemaken en het doet fijn om te horen dat iemand anders geen nog langere ‘lijdensweg’ moet ondergaan. Het is allemaal al erg genoeg.
En natuurlijk hoor en hoop ik dat allemaal goed blijft gaan. Zwanger worden is eerste, blijven soms het tweede.
MAAR wij gaan hier uit van een goed scenario e 🍀 verzorg jezelf maar goed zenne! 😊
Ooh meid ik wens je veel courage de komende dagen! Ik snap dat je nog niet te veel vooruit wilt denken.. ik hoop met je mee dat het verklaard waarom het niet lukt en het nadien mag lukken voor jullie. Mijn duimen draaien!

En bedankt voor de lieve woorden! Als zwanger worden niet makkelijk gaat dat ben je je echt bewust dat het een wonder is als je zwanger kán worden. En dan wil je dat het niet meer mis loopt. Ik hoop dat ik na maandag wat geruster kan zijn. Maar mezelf kennende zal ik nooit écht gerust zijn. Ik besef het zelf ook nog niet zo goed dat ik zwanger ben, dat komt miss nog na de eerste echo.
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

Ennas
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 april 2019, 11:20

Re: START IVF JULI

Bericht door Ennas » 25 september 2020, 10:56

Hey Ashton, dat is ook weer geen gemakkelijke pil om te slikken he. Langs de ene kant is het misschien een opluchting dat ze toch iets gevonden hebben wat verklaart waarom het voor jou momenteel niet lukt om zwanger te geraken, maar langs de andere kant is die diagnose toch ook weer niet de minste. Ik wens je sowieso een goed verloop van de operatie en een snel herstel! Hopelijk ben je daarmee verder geholpen en kunnen jullie daarna verder proberen. Succes ;)!

@YDV: voor jou nog heel even geduld voor de echo zeker he? Ook weer spannende dagen voor jou. Ik duim zo hard dat het jou dit keer gegund is :).

Hier vanmorgen de bloedname bij de huisarts gehad. Morgenochtend zou ik per mail nieuws krijgen. Ik ben benieuwd! Ik heb nog steeds het gevoel dat ik wel zwanger ben. De pijnlijke borsten worden erger en de misselijkheid is ook toegenomen. Maar dan nog, zoals Ashton al zei, 'zwanger worden is eerste, blijven soms het tweede'... Ik weet intussen dat ik wel zwanger kan geraken, 't is de schrik om het dan weer te verliezen die van nu al meespeelt natuurlijk. Maar eerst die uitslag nog afwachten!
Start 2018 - 4x neg IUI.
2019/2020 - 3x mk na IVF (5w, 8w, 5w)

2021 - tp op 16/3, positieve bloedname op 26/3
21/4 8w echo... Een tweeling!
22/9 30w echo

Mitte
Berichten: 425
Lid geworden op: 8 juni 2019, 8:52

Re: START IVF JULI

Bericht door Mitte » 25 september 2020, 11:27

X
Laatst gewijzigd door Mitte op 26 december 2020, 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Ennas
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 april 2019, 11:20

Re: START IVF JULI

Bericht door Ennas » 25 september 2020, 11:38

Mitte schreef:
25 september 2020, 11:27
Hopelijk klopt jouw gevoel en krijg je morgen bevestiging!
Zo lang wachten zeg. Ik moest 1x bloed laten nemen bij de huisarts omdat de gynaecoloog verlof had, maar toen heb ik gevraagd of ik het bloed zelf naar het labo mocht brengen, ik heb het daar om 10u binnengebracht en om 12u30 wist ik mijn hcg...
Nog geen urinetest gedaan? Ik duim 🍀
Blijkbaar komen ze pas rond 17u alle bloedstalen halen bij de huisarts. Hij gaat er wel 's morgens meteen werk van maken om mij te mailen :D. Ik heb me kunnen inhouden om een urinetest te doen. Ik ben daar vorige keer een beetje overboard mee gegaan... Toen had ik een lage startwaarde, waardoor ze een week later opnieuw een bloedname moesten doen. Tijdens die extra week wachten heb ik om de twee dagen een testje gedaan om te zien of het streepje op de test wel feller werd :roll: . Dus ik probeer mezelf nu een beetje te temperen, niet van stapel lopen of extra stress veroorzaken. Al is het nu natuurlijk ook stressen door het wachten :D.

Hoe is het intussen met jou? Last van kwaaltjes?
Start 2018 - 4x neg IUI.
2019/2020 - 3x mk na IVF (5w, 8w, 5w)

2021 - tp op 16/3, positieve bloedname op 26/3
21/4 8w echo... Een tweeling!
22/9 30w echo

YDV
Berichten: 945
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: START IVF JULI

Bericht door YDV » 25 september 2020, 13:33

Ennas schreef:
25 september 2020, 10:56
Hey Ashton, dat is ook weer geen gemakkelijke pil om te slikken he. Langs de ene kant is het misschien een opluchting dat ze toch iets gevonden hebben wat verklaart waarom het voor jou momenteel niet lukt om zwanger te geraken, maar langs de andere kant is die diagnose toch ook weer niet de minste. Ik wens je sowieso een goed verloop van de operatie en een snel herstel! Hopelijk ben je daarmee verder geholpen en kunnen jullie daarna verder proberen. Succes ;)!

@YDV: voor jou nog heel even geduld voor de echo zeker he? Ook weer spannende dagen voor jou. Ik duim zo hard dat het jou dit keer gegund is :).

Hier vanmorgen de bloedname bij de huisarts gehad. Morgenochtend zou ik per mail nieuws krijgen. Ik ben benieuwd! Ik heb nog steeds het gevoel dat ik wel zwanger ben. De pijnlijke borsten worden erger en de misselijkheid is ook toegenomen. Maar dan nog, zoals Ashton al zei, 'zwanger worden is eerste, blijven soms het tweede'... Ik weet intussen dat ik wel zwanger kan geraken, 't is de schrik om het dan weer te verliezen die van nu al meespeelt natuurlijk. Maar eerst die uitslag nog afwachten!
Ooh wat spannend! Hopelijk klopt jouw gevoel en krijg je de bevestiging morgen! Ik duim alleszins mee en ben al benieuwd in jouw plaats! 🍀🍀

Hier is het aftellen naar maandag, dus idd niet zo lang meer (gelukkig). We moeten enkel nog het weekend overbruggen. Maar wat zit ik er naar af te tellen! Mijn vriend ook, niet gedacht dat hij er ook zo mee bezig zou zijn. Wel schattig! ☺️
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

Ennas
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 april 2019, 11:20

Re: START IVF JULI

Bericht door Ennas » 26 september 2020, 8:14

Hey allen. Ik kreeg net uitslag van de bloedtest. Het was positief, maar wéér een hele lage startwaarde. Zelfs lager dan vorige keer. Wel door een ander labo getest maar zou geen verschil mogen maken denk ik. Ik moet volgende week teruggaan voor een nieuwe test, maar kans is reëel dat het weer niet gaat goedkomen.
Start 2018 - 4x neg IUI.
2019/2020 - 3x mk na IVF (5w, 8w, 5w)

2021 - tp op 16/3, positieve bloedname op 26/3
21/4 8w echo... Een tweeling!
22/9 30w echo

YDV
Berichten: 945
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: START IVF JULI

Bericht door YDV » 26 september 2020, 8:42

Ennas schreef:
26 september 2020, 8:14
Hey allen. Ik kreeg net uitslag van de bloedtest. Het was positief, maar wéér een hele lage startwaarde. Zelfs lager dan vorige keer. Wel door een ander labo getest maar zou geen verschil mogen maken denk ik. Ik moet volgende week teruggaan voor een nieuwe test, maar kans is reëel dat het weer niet gaat goedkomen.
Ooh meid dat is zo’n dubbel nieuws he.. je wilt blij zijn want het is positief, maar toch kan je dat nog niet echt.. wat is je startwaarde? Ik hoop echt dat je volgende week te horen krijgt dat het mooi verdubbeld! 🤞🏻🍀 dikke knuffel!
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

Ennas
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 april 2019, 11:20

Re: START IVF JULI

Bericht door Ennas » 26 september 2020, 8:49

Op de bloedtest staat bij HCG zo te zien zelfs maar ‘2’. Dat is niks he. Ik begrijp het écht niet. Als ik het vergelijk met de vorige twee keer, ben ik nu echt feller misselijk. Gisteren verschillende keren staan braken. Dus ik was er echt van overtuigd dat het een hogere waarde ging zijn dan vorige keren.

Het is echt zo’n desillusie nu. Er staat dit weekend vanalles op de planning maar daar heb ik meteen geen zin meer in.
Start 2018 - 4x neg IUI.
2019/2020 - 3x mk na IVF (5w, 8w, 5w)

2021 - tp op 16/3, positieve bloedname op 26/3
21/4 8w echo... Een tweeling!
22/9 30w echo

mich75
Berichten: 2996
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: START IVF JULI

Bericht door mich75 » 26 september 2020, 9:06

@Ennas

Er klopt precies iets niet, jij voelt je duidelijk zwanger en hebt al kwaaltjes, dus verwacht je een mooie waarde. Een waarde lager dan 5 is niet zwanger en dan moet je ook geen 2de bn laten doen.

Misschien toch nog eens navragen of er geen fout is gebeurd.

Ennas
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 april 2019, 11:20

Re: START IVF JULI

Bericht door Ennas » 26 september 2020, 9:29

mich75 schreef:
26 september 2020, 9:06
@Ennas

Er klopt precies iets niet, jij voelt je duidelijk zwanger en hebt al kwaaltjes, dus verwacht je een mooie waarde. Een waarde lager dan 5 is niet zwanger en dan moet je ook geen 2de bn laten doen.

Misschien toch nog eens navragen of er geen fout is gebeurd.
Dat is zo. Ik voel me echt wel zwanger. Ik vroeg gisteren nog aan de dokter of je het zó graag kan willen, dat je al die symptomen ‘vanzelf’ kan krijgen. Dat leek hem sterk.
En nu twijfel ik of ik toch niet fel aan het reageren ben op de utrogestan en progynova, of dat het is.

De dokter zet er bij de uitslag letterlijk bij ‘dat het positief is, maar dat het helaas erg laag is’ en dat hij volgende week opnieuw bloed wil nemen.

Mijn vrouw zegt het nog niet té zwart in te zien. Dat er mss inderdaad iets mis is gegaan bij het testen. Of dat het weer traag op gang komt.
Start 2018 - 4x neg IUI.
2019/2020 - 3x mk na IVF (5w, 8w, 5w)

2021 - tp op 16/3, positieve bloedname op 26/3
21/4 8w echo... Een tweeling!
22/9 30w echo

YDV
Berichten: 945
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: START IVF JULI

Bericht door YDV » 26 september 2020, 15:21

Ennas schreef:
26 september 2020, 8:49
Op de bloedtest staat bij HCG zo te zien zelfs maar ‘2’. Dat is niks he. Ik begrijp het écht niet. Als ik het vergelijk met de vorige twee keer, ben ik nu echt feller misselijk. Gisteren verschillende keren staan braken. Dus ik was er echt van overtuigd dat het een hogere waarde ging zijn dan vorige keren.

Het is echt zo’n desillusie nu. Er staat dit weekend vanalles op de planning maar daar heb ik meteen geen zin meer in.
Ergens klopt er idd iets niet. Ik had eens een HCG van 13 na een IUI en mijn gynaecoloog zei toen dat de bn negatief was..
Misschien toch eens bellen naar jouw gynaecoloog? Want als je zo sterke symptomen hebt zou je idd verwachten dat je bn dit ook zou bevestigen met een goeie waarde.
Veel courage de komende dagen! Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

Ennas
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 april 2019, 11:20

Re: START IVF JULI

Bericht door Ennas » 28 september 2020, 14:53

Hey allen, even een update. Ik heb daarnet overlegd met het fertiliteitscentrum. Zij bevestigen wat ik intussen al dacht: het is een biochemische zwangerschap.

Vrijdag had ik dus een hcg van 2, terwijl ik wel al wat dagen symptomen had (en vooral donderdag fel, met tot braken toe). Zij denken dat het hcg misschien een beetje hoger heeft gestaan waardoor ik me al zwanger voelde, maar in de loop van vorige week gestopt is met groeien en dus een hele vroege miskraam is geworden. En dat mijn bloed al aantoonde dat het gestopt was, terwijl mijn lichaam het nog niet door had & mij nog symptomen liet houden.

Over het weekend is het mij wel duidelijk geworden dat het opnieuw misgegaan was: het misselijk zijn is (zo goed als) weg. De pijnlijke borsten zijn er nog, maar dat zal ook wel weer verdwijnen.

Mijn huisarts wilde toch graag woensdag opnieuw bloed trekken, en daar gingen zij bij het fertiliteitscentrum mee akkoord, al was het maar om te zien dat het hcg effectief terug op 0 staat.

Volgende stap is opnieuw op gesprek gaan bij de gynaecoloog, en dan opstarten voor een volgende IVF-ronde. 't Is echt wel heel dubbel nu. Ik voelde mij écht zwanger, meer dan in de beginfase van de vorige zwangerschap. Nu is het weer die hoop opbergen, dit met mijn vrouw een plaats geven en dan weer opladen voor een volgende ronde... Dit keer wordt het dan wel met een nieuwe donor, hopelijk een match waarmee er wel eentje blijft zitten.
Start 2018 - 4x neg IUI.
2019/2020 - 3x mk na IVF (5w, 8w, 5w)

2021 - tp op 16/3, positieve bloedname op 26/3
21/4 8w echo... Een tweeling!
22/9 30w echo

YDV
Berichten: 945
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: START IVF JULI

Bericht door YDV » 28 september 2020, 15:52

Ennas schreef:
28 september 2020, 14:53
Hey allen, even een update. Ik heb daarnet overlegd met het fertiliteitscentrum. Zij bevestigen wat ik intussen al dacht: het is een biochemische zwangerschap.

Vrijdag had ik dus een hcg van 2, terwijl ik wel al wat dagen symptomen had (en vooral donderdag fel, met tot braken toe). Zij denken dat het hcg misschien een beetje hoger heeft gestaan waardoor ik me al zwanger voelde, maar in de loop van vorige week gestopt is met groeien en dus een hele vroege miskraam is geworden. En dat mijn bloed al aantoonde dat het gestopt was, terwijl mijn lichaam het nog niet door had & mij nog symptomen liet houden.

Over het weekend is het mij wel duidelijk geworden dat het opnieuw misgegaan was: het misselijk zijn is (zo goed als) weg. De pijnlijke borsten zijn er nog, maar dat zal ook wel weer verdwijnen.

Mijn huisarts wilde toch graag woensdag opnieuw bloed trekken, en daar gingen zij bij het fertiliteitscentrum mee akkoord, al was het maar om te zien dat het hcg effectief terug op 0 staat.

Volgende stap is opnieuw op gesprek gaan bij de gynaecoloog, en dan opstarten voor een volgende IVF-ronde. 't Is echt wel heel dubbel nu. Ik voelde mij écht zwanger, meer dan in de beginfase van de vorige zwangerschap. Nu is het weer die hoop opbergen, dit met mijn vrouw een plaats geven en dan weer opladen voor een volgende ronde... Dit keer wordt het dan wel met een nieuwe donor, hopelijk een match waarmee er wel eentje blijft zitten.
Ooh meid wat jammer om te lezen.. 😔 hopelijk kan je samen met je vrouw het een plaatsje geven.
Dus nu wordt het een nieuwe punctie? Is misschien niet slecht om eens een nieuwe donor te nemen, wie weet is die idd een betere match! Mijn duimen blijven alleszins draaien! 🤞🏻🍀
Dikke knuffel! ❤️
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten