START IVF JULI

IVF Forum
Plaats reactie
Lindje2019
Berichten: 179
Lid geworden op: 2 juli 2019, 19:55

Re: START IVF JULI

Bericht door Lindje2019 » 15 januari 2020, 15:12

Dank je! :)
Vrijdag echo en bloed. Zaterdag spuit (als het goed is)
Nu met andere en meer hormonen...
2x iui mei/juni '19: X
ICSI 1 nov '19: 1 tp, geen cryo's X
Start ICSI 2:
Tp 31 jan, zw test 11 feb Geen cryo's
ZWANGER => 3 maart echo => ❤tje klopt 🥰
1 april termijnecho: alles is goed 🥰
18-10-2020 🍀

Ashton
Berichten: 182
Lid geworden op: 10 mei 2019, 13:49

Re: START IVF JULI

Bericht door Ashton » 17 januari 2020, 12:46

Hoi,

Ik had gisteren men schema aangekregen van Leuven. En stel me wat vragen. Had men gynaecoloog ook gemaild omdat ik ergens ongerust ben. Ze stelde me ‘gerust’ dat ik maandag meer uitleg zou krijgen over de nieuwe aanpak.
Ik moet Clomid combineren met Gonal-F 100IU.
(Om het laatste maak ik me zorgen, want ik moest vorige keer 250IU spuiten en had heel weinig reactie)
5 dagen Clomid moet ik nemen. (27-02 tem 31-02)
Twee tabletten per dag.
En vanaf 1 februari Gonal-F 100IU

Heeft er trouwens iemand ervaring met deze combinatie. Ik vind het precies zelf niet terug en wou eventueel een andere opendoen met de titel dan. Probeer nog maandag af te wachten.

Pfff...
Over de afgelopen twee jaar:
5 pogingen IUI - negatief
3 pogingen ICSI - negatief
9/9 MRI & 22/9 kleine kijkoperatie: adenomyose
1/10 hysteroscopie
19/10 biopsies waren gelukkig in orde
9/11 start nieuw schema

Lindje2019
Berichten: 179
Lid geworden op: 2 juli 2019, 19:55

Re: START IVF JULI

Bericht door Lindje2019 » 17 januari 2020, 13:40

Snap je verwarring Ashton. Kan je helaas niet helpen omdat ik geen gonal-f heb gehad. Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid. Er zal wel een goede reden voor zijn.

Ik ga morgen starten met menopur en gonapeptyl. Heel anders dan de eerste keer. Iemand ervaring met deze twee?
2x iui mei/juni '19: X
ICSI 1 nov '19: 1 tp, geen cryo's X
Start ICSI 2:
Tp 31 jan, zw test 11 feb Geen cryo's
ZWANGER => 3 maart echo => ❤tje klopt 🥰
1 april termijnecho: alles is goed 🥰
18-10-2020 🍀

mich75
Berichten: 2992
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: START IVF JULI

Bericht door mich75 » 17 januari 2020, 15:49

Ashton schreef:
17 januari 2020, 12:46
Hoi,

Ik had gisteren men schema aangekregen van Leuven. En stel me wat vragen. Had men gynaecoloog ook gemaild omdat ik ergens ongerust ben. Ze stelde me ‘gerust’ dat ik maandag meer uitleg zou krijgen over de nieuwe aanpak.
Ik moet Clomid combineren met Gonal-F 100IU.
(Om het laatste maak ik me zorgen, want ik moest vorige keer 250IU spuiten en had heel weinig reactie)
5 dagen Clomid moet ik nemen. (27-02 tem 31-02)
Twee tabletten per dag.
En vanaf 1 februari Gonal-F 100IU

Heeft er trouwens iemand ervaring met deze combinatie. Ik vind het precies zelf niet terug en wou eventueel een andere opendoen met de titel dan. Probeer nog maandag af te wachten.

Pfff...
Ik heb bij mijn 3 eerste pogingen 3 verschillende combinaties gehad. De derde was een schema van een bevriende buitenlands dr. Op de duur probeer je van alles natuurlijk.

Ik moest 3 dagen letrozol nemen, maar als ik daar niet kon aangeraken was clomid ook goed omdat het ongeveer het zelfde doet, het geeft de klaarzittende eitjes een boost.
Vanaf de 3de dag moest ik beginnen met Menopur om de eitjes de laten groeien, dit is bij jou dan de Gonal F.

Qua follikels was het het beste resultaat dat ik al had gehad, alleen hebben ze de pu ingepland op dag 10, veel te vroeg en dus maar 2 rijpe eicellen.
Maar dit heeft niets met de medicatie te maken.

Liesje123
Berichten: 87
Lid geworden op: 8 november 2019, 15:04

Re: START IVF JULI

Bericht door Liesje123 » 17 januari 2020, 20:04

Lindje2019 schreef:
17 januari 2020, 13:40
Snap je verwarring Ashton. Kan je helaas niet helpen omdat ik geen gonal-f heb gehad. Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid. Er zal wel een goede reden voor zijn.

Ik ga morgen starten met menopur en gonapeptyl. Heel anders dan de eerste keer. Iemand ervaring met deze twee?
@Lindje2019 Deze poging had ik ook Menopur en Gonapeptyl. Vorige keer Ovaleap ipv Menopur en had nu wel een beter resultaat. Ik reageer er blijkbaar vrij snel op. Had na 1 spuit al last in mijn onderbuik (vooral bij het plassen).
Na 5 spuiten had ik echo en mocht toen al meteen pregnyl gebruiken. Maar dat is sowieso bij iedereen anders denk ik. Ik wens je alleszins heel veel succes! 🍀
09/18: pilstop
09/19: IUI (neg)
11/19: ICSI 1 (neg)
01/20: ICSI 2 (neg) - 3 cryo’s
03/20: ICSI 2.1 - zwanger
11/20: Elena ♥️
11/22: pilstop
02/23: ICSI 2.2 (neg)
05/23: ICSI 2.3 (neg)
06/23: ICSI 3 - zwanger (6/3/2024 uitgerekend)

Lindje2019
Berichten: 179
Lid geworden op: 2 juli 2019, 19:55

Re: START IVF JULI

Bericht door Lindje2019 » 17 januari 2020, 21:23

Oh dat ging wel heel snel dan. Ben benieuwd, dank je wel. Fijn om te horen. Ik heb pas na 6 dagen echo dus hopelijk is dat niet aan de late kant. Hoorde z3 zeggen dat donderdag te vroeg zou zijn.
Hoeveel eicellen had je bij de punctie?
Zijn het fijn spuitjes om te zetten?
2x iui mei/juni '19: X
ICSI 1 nov '19: 1 tp, geen cryo's X
Start ICSI 2:
Tp 31 jan, zw test 11 feb Geen cryo's
ZWANGER => 3 maart echo => ❤tje klopt 🥰
1 april termijnecho: alles is goed 🥰
18-10-2020 🍀

Ashton
Berichten: 182
Lid geworden op: 10 mei 2019, 13:49

Re: START IVF JULI

Bericht door Ashton » 17 januari 2020, 23:01

mich75 schreef:
17 januari 2020, 15:49
Ashton schreef:
17 januari 2020, 12:46
Hoi,

Ik had gisteren men schema aangekregen van Leuven. En stel me wat vragen. Had men gynaecoloog ook gemaild omdat ik ergens ongerust ben. Ze stelde me ‘gerust’ dat ik maandag meer uitleg zou krijgen over de nieuwe aanpak.
Ik moet Clomid combineren met Gonal-F 100IU.
(Om het laatste maak ik me zorgen, want ik moest vorige keer 250IU spuiten en had heel weinig reactie)
5 dagen Clomid moet ik nemen. (27-02 tem 31-02)
Twee tabletten per dag.
En vanaf 1 februari Gonal-F 100IU

Heeft er trouwens iemand ervaring met deze combinatie. Ik vind het precies zelf niet terug en wou eventueel een andere opendoen met de titel dan. Probeer nog maandag af te wachten.

Pfff...
Ik heb bij mijn 3 eerste pogingen 3 verschillende combinaties gehad. De derde was een schema van een bevriende buitenlands dr. Op de duur probeer je van alles natuurlijk.

Ik moest 3 dagen letrozol nemen, maar als ik daar niet kon aangeraken was clomid ook goed omdat het ongeveer het zelfde doet, het geeft de klaarzittende eitjes een boost.
Vanaf de 3de dag moest ik beginnen met Menopur om de eitjes de laten groeien, dit is bij jou dan de Gonal F.

Qua follikels was het het beste resultaat dat ik al had gehad, alleen hebben ze de pu ingepland op dag 10, veel te vroeg en dus maar 2 rijpe eicellen.
Maar dit heeft niets met de medicatie te maken.
Hey,

Bedankt voor je antwoord.
Ik ben benieuwd naar de uitleg maandag, maar dankzij jou weet ik nu al iets meer. Ik heb wel lichte zenuwen want wij hebben al lang een weekend geboekt staan (van augustus). En nu net valt deze poging in dat weekend.
Maar ik neem aan dat ze in het weekend geen pickup gaan doen, nog nooit zelf mee gemaakt en vrijdag 3 controle pas. Dat weekend erop vertrekken we.
Daar wel lichte zenuwen voor of zou ik dat bevragen voor ik begin? Maar zoals ik zei, met weekend... zouden ze dat ook niet beetje mee plannen in hun schema’s?

Groetjes
Over de afgelopen twee jaar:
5 pogingen IUI - negatief
3 pogingen ICSI - negatief
9/9 MRI & 22/9 kleine kijkoperatie: adenomyose
1/10 hysteroscopie
19/10 biopsies waren gelukkig in orde
9/11 start nieuw schema

Liesje123
Berichten: 87
Lid geworden op: 8 november 2019, 15:04

Re: START IVF JULI

Bericht door Liesje123 » 17 januari 2020, 23:21

Lindje2019 schreef:
17 januari 2020, 21:23
Oh dat ging wel heel snel dan. Ben benieuwd, dank je wel. Fijn om te horen. Ik heb pas na 6 dagen echo dus hopelijk is dat niet aan de late kant. Hoorde z3 zeggen dat donderdag te vroeg zou zijn.
Hoeveel eicellen had je bij de punctie?
Zijn het fijn spuitjes om te zetten?
Ik ben 1 januari gestart met Menopur (30/12 met Gonapeptyl) en had 6 januari de echo. Die avond moest ik pregnyl zetten. Er waren toen een 15-tal follikels. Bij de punctie werden er 11 eicellen geprikt, waarvan er 10 goed waren (in mijn geval voor ICSI) en we hadden 9 bevruchtingen. 13/1 werd er dan 1 embryo teruggeplaatst en er werden er vermoedelijk 3 ingevroren maar dat weten we nog niet zeker. De spuitjes van Menopur vallen mee, ik moet wel eerlijk zeggen dat ik daar thuisverpleging voor vraag (ik kan zelf niet zo goed tegen naalden dus zou het niet bij mezelf kunnen).
Alleszins veel succes!
09/18: pilstop
09/19: IUI (neg)
11/19: ICSI 1 (neg)
01/20: ICSI 2 (neg) - 3 cryo’s
03/20: ICSI 2.1 - zwanger
11/20: Elena ♥️
11/22: pilstop
02/23: ICSI 2.2 (neg)
05/23: ICSI 2.3 (neg)
06/23: ICSI 3 - zwanger (6/3/2024 uitgerekend)

Lindje2019
Berichten: 179
Lid geworden op: 2 juli 2019, 19:55

Re: START IVF JULI

Bericht door Lindje2019 » 18 januari 2020, 7:27

Liesje123 schreef:
17 januari 2020, 23:21
Lindje2019 schreef:
17 januari 2020, 21:23
Oh dat ging wel heel snel dan. Ben benieuwd, dank je wel. Fijn om te horen. Ik heb pas na 6 dagen echo dus hopelijk is dat niet aan de late kant. Hoorde z3 zeggen dat donderdag te vroeg zou zijn.
Hoeveel eicellen had je bij de punctie?
Zijn het fijn spuitjes om te zetten?
Ik ben 1 januari gestart met Menopur (30/12 met Gonapeptyl) en had 6 januari de echo. Die avond moest ik pregnyl zetten. Er waren toen een 15-tal follikels. Bij de punctie werden er 11 eicellen geprikt, waarvan er 10 goed waren (in mijn geval voor ICSI) en we hadden 9 bevruchtingen. 13/1 werd er dan 1 embryo teruggeplaatst en er werden er vermoedelijk 3 ingevroren maar dat weten we nog niet zeker. De spuitjes van Menopur vallen mee, ik moet wel eerlijk zeggen dat ik daar thuisverpleging voor vraag (ik kan zelf niet zo goed tegen naalden dus zou het niet bij mezelf kunnen).
Alleszins veel succes!
Bedankt voor je reactie. Wat een mooi resultaat. Hopelijk 3 in de vriezer voor jullie. Spannend, hopelijk is het nu al raak. Wanneer mag je bloedprikken/testen?

Ik moet ze nu tegelijk starten. Heb t/m dinsdag de pil moeten nemen. Fijn dat iemand het kwam doen. Ik doe het zelf maar blijf het raar vinden om bij jezelf te doen.
We zullen zien 😊
2x iui mei/juni '19: X
ICSI 1 nov '19: 1 tp, geen cryo's X
Start ICSI 2:
Tp 31 jan, zw test 11 feb Geen cryo's
ZWANGER => 3 maart echo => ❤tje klopt 🥰
1 april termijnecho: alles is goed 🥰
18-10-2020 🍀

mich75
Berichten: 2992
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: START IVF JULI

Bericht door mich75 » 18 januari 2020, 9:53

Ashton schreef:
17 januari 2020, 23:01
Hey,

Bedankt voor je antwoord.
Ik ben benieuwd naar de uitleg maandag, maar dankzij jou weet ik nu al iets meer. Ik heb wel lichte zenuwen want wij hebben al lang een weekend geboekt staan (van augustus). En nu net valt deze poging in dat weekend.
Maar ik neem aan dat ze in het weekend geen pickup gaan doen, nog nooit zelf mee gemaakt en vrijdag 3 controle pas. Dat weekend erop vertrekken we.
Daar wel lichte zenuwen voor of zou ik dat bevragen voor ik begin? Maar zoals ik zei, met weekend... zouden ze dat ook niet beetje mee plannen in hun schema’s?

Groetjes
Heel veel hangt af van het centrum. Waar ik eerst ging deden ze bijna nooit pu in het weekend, tenzij het niet anders kon.

In Jette heb ik 4 pu's gehad, waarvan 2x op een zaterdag. Daar houden ze niet echt rekening met jouw plannen, je moet prioriteiten stellen, en als jij de behandeling niet op nummer 1 kan zetten dan moet je ze maar uitstellen.

Jij hebt enkele fouten gemaakt met je datums, maar jij moet clomid nemen 27-31/1 en dan gonal f vanaf zaterdag 1/2, heb je dan controle op vrijdag 7/2 of al op 31/1?

Aangezien jij nu al weet wanneer je met clomid moet starten veronderstel ik dat jij een lang schema hebt en je nu de pil neemt of met neusspray bezig bent?
Indien dit het geval is kunnen ze de startdatum ook wat aanpassen, en dan kan je dat van je weekend wel zeggen. Sommige ziekenhuizen werken met het lange schema om gewoon alles beter te kunnen plannen.

Ik heb altijd steeds het korte schema gehad en dan was dit bn op dag 2 en als de waarden ok waren 's avonds beginnen met spuiten. Dus dan valt er niets te verschuiven.

Dus ik vermoed dat je niet echt moet stressen, vraag het maandag gewoon allemaal en als ik jouw situatie goed inschat zullen jullie gewoon op weekend kunnen gaan en genieten.

Als ik de verkeerde conclusies getrokken heb, sorry dan.

Liesje123
Berichten: 87
Lid geworden op: 8 november 2019, 15:04

Re: START IVF JULI

Bericht door Liesje123 » 18 januari 2020, 10:04

Lindje2019 schreef:
18 januari 2020, 7:27
Liesje123 schreef:
17 januari 2020, 23:21
Lindje2019 schreef:
17 januari 2020, 21:23
Oh dat ging wel heel snel dan. Ben benieuwd, dank je wel. Fijn om te horen. Ik heb pas na 6 dagen echo dus hopelijk is dat niet aan de late kant. Hoorde z3 zeggen dat donderdag te vroeg zou zijn.
Hoeveel eicellen had je bij de punctie?
Zijn het fijn spuitjes om te zetten?
Ik ben 1 januari gestart met Menopur (30/12 met Gonapeptyl) en had 6 januari de echo. Die avond moest ik pregnyl zetten. Er waren toen een 15-tal follikels. Bij de punctie werden er 11 eicellen geprikt, waarvan er 10 goed waren (in mijn geval voor ICSI) en we hadden 9 bevruchtingen. 13/1 werd er dan 1 embryo teruggeplaatst en er werden er vermoedelijk 3 ingevroren maar dat weten we nog niet zeker. De spuitjes van Menopur vallen mee, ik moet wel eerlijk zeggen dat ik daar thuisverpleging voor vraag (ik kan zelf niet zo goed tegen naalden dus zou het niet bij mezelf kunnen).
Alleszins veel succes!
Bedankt voor je reactie. Wat een mooi resultaat. Hopelijk 3 in de vriezer voor jullie. Spannend, hopelijk is het nu al raak. Wanneer mag je bloedprikken/testen?

Ik moet ze nu tegelijk starten. Heb t/m dinsdag de pil moeten nemen. Fijn dat iemand het kwam doen. Ik doe het zelf maar blijf het raar vinden om bij jezelf te doen.
We zullen zien 😊
Ik mag vrijdag 24/1 bloedprikken. Heel spannend weer!
09/18: pilstop
09/19: IUI (neg)
11/19: ICSI 1 (neg)
01/20: ICSI 2 (neg) - 3 cryo’s
03/20: ICSI 2.1 - zwanger
11/20: Elena ♥️
11/22: pilstop
02/23: ICSI 2.2 (neg)
05/23: ICSI 2.3 (neg)
06/23: ICSI 3 - zwanger (6/3/2024 uitgerekend)

Ashton
Berichten: 182
Lid geworden op: 10 mei 2019, 13:49

Re: START IVF JULI

Bericht door Ashton » 18 januari 2020, 12:18

mich75 schreef:
18 januari 2020, 9:53
Ashton schreef:
17 januari 2020, 23:01
Hey,

Bedankt voor je antwoord.
Ik ben benieuwd naar de uitleg maandag, maar dankzij jou weet ik nu al iets meer. Ik heb wel lichte zenuwen want wij hebben al lang een weekend geboekt staan (van augustus). En nu net valt deze poging in dat weekend.
Maar ik neem aan dat ze in het weekend geen pickup gaan doen, nog nooit zelf mee gemaakt en vrijdag 3 controle pas. Dat weekend erop vertrekken we.
Daar wel lichte zenuwen voor of zou ik dat bevragen voor ik begin? Maar zoals ik zei, met weekend... zouden ze dat ook niet beetje mee plannen in hun schema’s?

Groetjes
Heel veel hangt af van het centrum. Waar ik eerst ging deden ze bijna nooit pu in het weekend, tenzij het niet anders kon.

In Jette heb ik 4 pu's gehad, waarvan 2x op een zaterdag. Daar houden ze niet echt rekening met jouw plannen, je moet prioriteiten stellen, en als jij de behandeling niet op nummer 1 kan zetten dan moet je ze maar uitstellen.

Jij hebt enkele fouten gemaakt met je datums, maar jij moet clomid nemen 27-31/1 en dan gonal f vanaf zaterdag 1/2, heb je dan controle op vrijdag 7/2 of al op 31/1?

Aangezien jij nu al weet wanneer je met clomid moet starten veronderstel ik dat jij een lang schema hebt en je nu de pil neemt of met neusspray bezig bent?
Indien dit het geval is kunnen ze de startdatum ook wat aanpassen, en dan kan je dat van je weekend wel zeggen. Sommige ziekenhuizen werken met het lange schema om gewoon alles beter te kunnen plannen.

Ik heb altijd steeds het korte schema gehad en dan was dit bn op dag 2 en als de waarden ok waren 's avonds beginnen met spuiten. Dus dan valt er niets te verschuiven.

Dus ik vermoed dat je niet echt moet stressen, vraag het maandag gewoon allemaal en als ik jouw situatie goed inschat zullen jullie gewoon op weekend kunnen gaan en genieten.

Als ik de verkeerde conclusies getrokken heb, sorry dan.

Hey,

Het is natuurlijk wel een prioriteit om de behandeling te starten. En ik had uiteraard gehoopt in die tijd ook gewoon zwanger geweest te zijn. Het is een half jaar geleden gepland en een familie uitstap.
Ik ga het zeker bevragen. Als er kans is, dan zal ik het uitstellen en nieuwe data vragen. Want weekend opzeggen ligt iets moeilijk. Wat ik uiteraard heel jammer zou vinden. Dat is soms het moeilijkste.
Ik heb het nog eens gaan nazien. Maar ik heb toch de juiste data door gegeven. Ik moet maandag 3/02 op controle gaan...
Ik neem inderdaad de pil. Ik heb in men neus spuiten alleen moeten doen bij mijn eerste poging.
De tweede poging heb ik dat niet moeten doen en nu ook niet.
Ik moet ook Orgulatran 0,25 SC spuiten na de echo en bloedname. Alé.. wanneer zij het dus aangeven.
Ik heb beide keren pickup gehad op woensdag en vrijdag een terug plaatsing gehad. (Toevallig misschien).
Over de afgelopen twee jaar:
5 pogingen IUI - negatief
3 pogingen ICSI - negatief
9/9 MRI & 22/9 kleine kijkoperatie: adenomyose
1/10 hysteroscopie
19/10 biopsies waren gelukkig in orde
9/11 start nieuw schema

mich75
Berichten: 2992
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: START IVF JULI

Bericht door mich75 » 18 januari 2020, 12:40

Je had voor clomid feb ipv jan geschreven, maar dat had ik wel door en je schreef vrijdag 3, dus ik was wat in de war maar nu helemaal mee.

Ik heb schema's bijgehouden van mijn pogingen en moest ook 8e dag van stimulatie op controle en dan dezelfde dag of de dag erna Pregnyl, en dan 36u later pu, maar ik begon wel al 2 dagen eerder met Orgalutran.

Ik ben ervan overtuigd dat jouw arts wel weet hoe je ongeveer reageert en aangezien je het lange schema hebt denk Ik dat je je niet teveel zorgen moet maken voor je weekend. Ik zou het wel even checken voor de zekerheid en dan heb je hopelijk een fijn weekend met een positieve invloed op deze poging.

saar33
Berichten: 266
Lid geworden op: 26 mei 2017, 12:02

Re: START IVF JULI

Bericht door saar33 » 18 januari 2020, 18:34

Emma89 schreef:
6 januari 2020, 16:54


@Saar: we hebben al even niks meer gehoord van je. Gaat het een beetje? Nogmaals een dikke knuffel!
wat lief om aan me te denken. ik wacht nu mijn ms af en dan kan ik eindelijk terug starten (nog 1 cryo over) :)
10/15: pilstop; 03/16: mk; 06/17: iui neg; 12/17: iui neg
01/18: kijkoperatie eileiders; 04/18: ivf 1: neg; 05/18: ivf 1.1 neg
06/18: ivf 1.2 neg; 08/18: ivf 2: neg; 05/19: ivf 2.1 mk
08/19: ivf 3: neg; 09/19: ivf 3.1 mk; 11/19: ivf 3.2 mk

Ashton
Berichten: 182
Lid geworden op: 10 mei 2019, 13:49

Re: START IVF JULI

Bericht door Ashton » 18 januari 2020, 19:35

mich75 schreef:
18 januari 2020, 12:40
Je had voor clomid feb ipv jan geschreven, maar dat had ik wel door en je schreef vrijdag 3, dus ik was wat in de war maar nu helemaal mee.

Ik heb schema's bijgehouden van mijn pogingen en moest ook 8e dag van stimulatie op controle en dan dezelfde dag of de dag erna Pregnyl, en dan 36u later pu, maar ik begon wel al 2 dagen eerder met Orgalutran.

Ik ben ervan overtuigd dat jouw arts wel weet hoe je ongeveer reageert en aangezien je het lange schema hebt denk Ik dat je je niet teveel zorgen moet maken voor je weekend. Ik zou het wel even checken voor de zekerheid en dan heb je hopelijk een fijn weekend met een positieve invloed op deze poging.
Oeps. Klopt. Had ik nog helemaal niet door. Amai.. haha. Dat heb je goed gezien dus 😅
Ik zal het maandag bij mijn nurse consult eens bevragen. Als er indd een risico zou zijn, dan misschien beter week later beginnen in samenspraak. Even maandag afwachten dus. Ik heb altijd ongeveer 14 dagen wel bezig geweest.
Over de afgelopen twee jaar:
5 pogingen IUI - negatief
3 pogingen ICSI - negatief
9/9 MRI & 22/9 kleine kijkoperatie: adenomyose
1/10 hysteroscopie
19/10 biopsies waren gelukkig in orde
9/11 start nieuw schema

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten