START IVF JULI

IVF Forum
Plaats reactie
Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: START IVF JULI

Bericht door Pindanootje » 30 november 2020, 10:27

@minosh Ah meid wat jammer die negatieve test 😒 Echt heel spijtig... En dan nog die onzekerheid over de sluiting van je centrum. Dikke knuffel meid, geef de moed niet op, al is dat nu niet zo evident. Een vd cryo's zal zeker jouw baby worden πŸ’• geef jezelf maar even tijd om je ontgoocheling te plaatsen eerst..

@elvira Ah fijn, nog even aftellen tot donderdag en dan op naar nieuwe kansen! Ik duim met je mee πŸ€

Heb deze morgen al een stevige wandeling gedaan, mr ben al bang dat de embryo dat niet overleeft maar zo magk niet denken natuurlijk πŸ™ˆ
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❀️

Minosh
Berichten: 1347
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: START IVF JULI

Bericht door Minosh » 30 november 2020, 11:18

Merci Pindanootje, ik hoop ook dat een van die 8 mijn wens mag worden :-).
Ik denk dat een stevige wandeling geen kwaad kan hoor, je mag normaal terug gewoon sporten de dag nadien :-)

AnieN
Berichten: 310
Lid geworden op: 16 september 2020, 0:30

Re: START IVF JULI

Bericht door AnieN » 30 november 2020, 11:46

Pindanootje schreef: ↑
30 november 2020, 10:27
@minosh Ah meid wat jammer die negatieve test 😒 Echt heel spijtig... En dan nog die onzekerheid over de sluiting van je centrum. Dikke knuffel meid, geef de moed niet op, al is dat nu niet zo evident. Een vd cryo's zal zeker jouw baby worden πŸ’• geef jezelf maar even tijd om je ontgoocheling te plaatsen eerst..

@elvira Ah fijn, nog even aftellen tot donderdag en dan op naar nieuwe kansen! Ik duim met je mee πŸ€

Heb deze morgen al een stevige wandeling gedaan, mr ben al bang dat de embryo dat niet overleeft maar zo magk niet denken natuurlijk πŸ™ˆ
Pindanootje,

Heel objectief gezien kan dat helemaal niet kwaad en is dat zelfs gezond. Maar subjectief heb je toch bij alles wat bang vind ik. Ik loop momenteel ook niet meer en zware dingen tillen jagen me ook wat schrik aan. Mindfuck tot en met :D
Pilstop 7/2009
Rondes clomid: neg
5x IUI: neg
ivf 1: neg
Icsi 2: neg
Icsi 3: neg
Icsi 4 2012: tp 8 positief!
Icsi 5: brusje Jette: 1x tp blasto 11-11-2020 (11de tp - 15de embryo) Bn 23-11: hcg 336, bn 30-12: 3406 --> 3/8 J is geboren! *Compleet*

AnieN
Berichten: 310
Lid geworden op: 16 september 2020, 0:30

Re: START IVF JULI

Bericht door AnieN » 30 november 2020, 11:48

Ohh Minosh spijtig om te horen. Het is echt een lootje uit de loterij he. Ongetwijfeld zit er tussen die andere 8 een plakkertje!
Pilstop 7/2009
Rondes clomid: neg
5x IUI: neg
ivf 1: neg
Icsi 2: neg
Icsi 3: neg
Icsi 4 2012: tp 8 positief!
Icsi 5: brusje Jette: 1x tp blasto 11-11-2020 (11de tp - 15de embryo) Bn 23-11: hcg 336, bn 30-12: 3406 --> 3/8 J is geboren! *Compleet*

Minosh
Berichten: 1347
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: START IVF JULI

Bericht door Minosh » 30 november 2020, 13:20

AnieN schreef: ↑
30 november 2020, 11:48
Ohh Minosh spijtig om te horen. Het is echt een lootje uit de loterij he. Ongetwijfeld zit er tussen die andere 8 een plakkertje!
Merci!! Inderdaad, daar trek ik me aan op :-)

Toeti
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 november 2020, 14:48

Re: START IVF JULI

Bericht door Toeti » 30 november 2020, 13:55

Heb al even niets meer gepost, maar heb wel mee gelezen en ben blij te lezen dat er bij velen toch wel wat positieve gebeurtenissen zijn!! Die positieve vibe is leuk om te lezen!

@Minosh: zo jammer dat het niet gelukt is... echt wel van de ene emotie in de andere. Zoals de anderen al aangaven: je hebt nog 8 embryo's dus het kan niet anders dan dat daar een blijvertje tussen zit!! Ik duim!!

Ook aan alle andere dames: veel goede moed gewenst!! Blijft die positieve vibe houden!

Ivm mijn eigen traject, zoals ik al had gezegd doe ik nog IUI in afwachting van start IVF op 7/1. De 5e IUI is ook niet gelukt, overmorgen start ik met monitoring voor de 6e IUI. Alle 5 de IUI zijn gebeurd toen ik rechts ovuleerde, nog nooit links. De laatste linkse ovulatie was toen ik laparoscopie kreeg (moest weer lukken :lol: ). Ik heb beslist om nog een laatste dus 6e IUI te doen en te hopen dat het deze keer eens links is... Hoewel ik er weinig hoop op heb. (Heb langs beide kanten lange eileiders, maar rechts is er een kleine vernauwing van de eileider, maar volgens de gyn zou dat niet echt een effect hebben.. Soit, je weet nooit).

Ondertussen blijven de zwangerschappen maar binnenlopen, zowel professioneel als privΓ©... Een van m'n beste vriendinnen is na een jaar proberen met Clomid begonnen, vorige cyclus had ze een biochemische zwangerschap en deze ochtend liet ze weten dat ze gisteren terug een positieve test heeft gedaan.. Ze is zelf nog voorzichtig owv vorige keer, maar hakt er bij mezelf toch weer in. Ik ben oprecht blij voor haar, maar is wel weer iets dat ik moet incasseren. Het potje met "blij zijn voor een ander" geraakt echt wel meer dan leeg... Ook het gevoel van "mogen wij ook eens positief nieuws hebben?".

Sorry, het moest van m'n hart!
03/2019:kinderwens
2020: 6 IUI (neg)
01/2021: opstart IVF gepland; spontane zs maar bbz: laparoscopische verwijdering eileider rechts
02/2021: IVF 1: biochemische zs, geen cryo's
04/2021: IVF/ICSI2: zwanger maar onduidelijk, 2 cryo's

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: START IVF JULI

Bericht door Pindanootje » 30 november 2020, 14:06

@AnieN ja mindfuck tot en met. Heb nu al hele tijd zowa steekjes in onderbuik en moe enzo, begin er alweer vanalles in te zien.. πŸ™„ En k weet dat m'n lichaam me fopt met zo'n dingen want met die Iui pogingen voelde ik ook vanalles in onderbuik en was iig nooit positief. En zodra k negatief had geplast waren die steekjes ook altijd weg dus tis gewoon ingebeeld, ma toch..


@Toeti ja je beschrijft 't goed, dat potje Blij voor een ander, daar is de bodem toch wel van in zicht πŸ™ˆ het is lelijk om te zeggen maar vooral vrouwen waar 't direct bij lukt daar vind ik geen kruimel in dat potje meer voor. Vrouwen die dan slagen na hun eigen lastige parcours gun ik 't dan weer wel πŸ˜‚πŸ™ˆ
Chapeau dat je Iui blijft doen tijdens 't wachten op ivf! Wie weet mag 't lukken πŸ€πŸ’ͺ
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❀️

Minosh
Berichten: 1347
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: START IVF JULI

Bericht door Minosh » 2 december 2020, 11:38

@Toeti: Wat jammer dat iui 5 niet is gelukt. Ik hoop dat jou gelukje ook snel mag komen :-). Dat van de zwangerschap aankondige daar ben ik op dit moment precies wat van gespaard (gelukkige) maar ik werk in de hulpverlening met zwangere (dus ik kom ze dagelijks tegen :roll: :roll: ) Maar ik kan dit nog gelukkige zien als werk en het raakt me nog niet persoonlijk
Gisteren wouden mijn menstruatie al lichtjes doorkomen, een kleine druppel, nog niet doorgezet, maar deze morgen bloed laten trekken en ik heb al gezien op cozo dat het negatief is. :roll:
Ik heb er al overgezet en hopelijk kan ik deze maand een cyro terug laten plaatsen, we zien wel... Ik probeer positief te blijven want anders hou ik dit niet vol.

Succes dames ik hoop dat jullie snel goed nieuws krijgen. Mijn kaarsje brandt nog steeds voor jullie :-)

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: START IVF JULI

Bericht door Pindanootje » 2 december 2020, 21:48

Minosh schreef: ↑
2 december 2020, 11:38
@Toeti: Wat jammer dat iui 5 niet is gelukt. Ik hoop dat jou gelukje ook snel mag komen :-). Dat van de zwangerschap aankondige daar ben ik op dit moment precies wat van gespaard (gelukkige) maar ik werk in de hulpverlening met zwangere (dus ik kom ze dagelijks tegen :roll: :roll: ) Maar ik kan dit nog gelukkige zien als werk en het raakt me nog niet persoonlijk
Gisteren wouden mijn menstruatie al lichtjes doorkomen, een kleine druppel, nog niet doorgezet, maar deze morgen bloed laten trekken en ik heb al gezien op cozo dat het negatief is. :roll:
Ik heb er al overgezet en hopelijk kan ik deze maand een cyro terug laten plaatsen, we zien wel... Ik probeer positief te blijven want anders hou ik dit niet vol.

Succes dames ik hoop dat jullie snel goed nieuws krijgen. Mijn kaarsje brandt nog steeds voor jullie :-)

Wat spijtig meid dat 't echt negatief is πŸ˜₯ hou je 't nog beetje vol allemaal? Hoop met je mee dat de volgende cryo mag lukken πŸ’• lief van je kaarsje te blijven branden.. Ik ben elke dag tussen goede moed en angst heen en weer ah slingeren. Voel totaal 0,0symptomen.. Zou dat moeten πŸ€·β€β™€οΈ ? Geen idee.. Had wel gehoopt datk n keertje iets anders dan anders zou voelen, dat zou n goed teken zijn geweest..
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❀️

beldes
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 juli 2020, 23:50

Re: START IVF JULI

Bericht door beldes » 3 december 2020, 6:55

hey pindanootje,
nee hoor, je hoeft helemaal geen symptomen te hebben.
hetgeen ik voelde kwam nog van de punctie en de gespoten hormonen.
eer er streepje kwam voelde ik niet echt veel.
nog steeds niet.

no panic :)
juni 2020 tem september 2020 5 iuis niet gelukt jan palfijn
amh 0.57
14 november 2020 ivf/icsi tp 1 UZ jette . zwanger! augustus 2021

YDV
Berichten: 930
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: START IVF JULI

Bericht door YDV » 3 december 2020, 6:56

Pindanootje schreef: ↑
2 december 2020, 21:48
Minosh schreef: ↑
2 december 2020, 11:38
@Toeti: Wat jammer dat iui 5 niet is gelukt. Ik hoop dat jou gelukje ook snel mag komen :-). Dat van de zwangerschap aankondige daar ben ik op dit moment precies wat van gespaard (gelukkige) maar ik werk in de hulpverlening met zwangere (dus ik kom ze dagelijks tegen :roll: :roll: ) Maar ik kan dit nog gelukkige zien als werk en het raakt me nog niet persoonlijk
Gisteren wouden mijn menstruatie al lichtjes doorkomen, een kleine druppel, nog niet doorgezet, maar deze morgen bloed laten trekken en ik heb al gezien op cozo dat het negatief is. :roll:
Ik heb er al overgezet en hopelijk kan ik deze maand een cyro terug laten plaatsen, we zien wel... Ik probeer positief te blijven want anders hou ik dit niet vol.

Succes dames ik hoop dat jullie snel goed nieuws krijgen. Mijn kaarsje brandt nog steeds voor jullie :-)

Wat spijtig meid dat 't echt negatief is πŸ˜₯ hou je 't nog beetje vol allemaal? Hoop met je mee dat de volgende cryo mag lukken πŸ’• lief van je kaarsje te blijven branden.. Ik ben elke dag tussen goede moed en angst heen en weer ah slingeren. Voel totaal 0,0symptomen.. Zou dat moeten πŸ€·β€β™€οΈ ? Geen idee.. Had wel gehoopt datk n keertje iets anders dan anders zou voelen, dat zou n goed teken zijn geweest..
Ik wil je geen valse hoop geven natuurlijk, maar ik voelde ook totaal niks van symptomen, enkel mijn vriend dacht dat mijn borsten wat voller toonden maar hij was dit ook niet echt zeker zei hij dan. De weinige die ik had zijn pas enkele dagen na mijn positieve test gekomen. Dus is niet omdat je niks voelt dat het daarom niet positief kan zijn. πŸ˜‰
Veel succes met de wachtweken! Ik duim mee! πŸ€
Laatst gewijzigd door YDV op 3 december 2020, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei β€˜21πŸ’™
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwangerπŸ’™

Minosh
Berichten: 1347
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: START IVF JULI

Bericht door Minosh » 3 december 2020, 10:27

Pindanootje schreef: ↑
2 december 2020, 21:48
Minosh schreef: ↑
2 december 2020, 11:38
@Toeti: Wat jammer dat iui 5 niet is gelukt. Ik hoop dat jou gelukje ook snel mag komen :-). Dat van de zwangerschap aankondige daar ben ik op dit moment precies wat van gespaard (gelukkige) maar ik werk in de hulpverlening met zwangere (dus ik kom ze dagelijks tegen :roll: :roll: ) Maar ik kan dit nog gelukkige zien als werk en het raakt me nog niet persoonlijk
Gisteren wouden mijn menstruatie al lichtjes doorkomen, een kleine druppel, nog niet doorgezet, maar deze morgen bloed laten trekken en ik heb al gezien op cozo dat het negatief is. :roll:
Ik heb er al overgezet en hopelijk kan ik deze maand een cyro terug laten plaatsen, we zien wel... Ik probeer positief te blijven want anders hou ik dit niet vol.

Succes dames ik hoop dat jullie snel goed nieuws krijgen. Mijn kaarsje brandt nog steeds voor jullie :-)

Wat spijtig meid dat 't echt negatief is πŸ˜₯ hou je 't nog beetje vol allemaal? Hoop met je mee dat de volgende cryo mag lukken πŸ’• lief van je kaarsje te blijven branden.. Ik ben elke dag tussen goede moed en angst heen en weer ah slingeren. Voel totaal 0,0symptomen.. Zou dat moeten πŸ€·β€β™€οΈ ? Geen idee.. Had wel gehoopt datk n keertje iets anders dan anders zou voelen, dat zou n goed teken zijn geweest..
Redelijk goed eigenlijk (Na 3 dagen geweend te hebben), probeer het allemaal wat te relativeren. Ik hoop op een TP voor de sluiting (tussen kerst en nieuw)
We gaan starten met prognova om mijn cyclus proberen sneller te maken zodat we nog dit jaar een TP kunnen hebben, ik hoop het echt.

Ik denk soms dat symptomen voelen net minder goed is. Ik had onmiddellijk na de tp enorm veel krampen, het gevoel dat mijn lichaam het al aan het afstoten was, enorme lage rugpijn (menstruatie-rugpijn) , dus ik duim mee dat geen symptomen juist positief zijn :-)

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: START IVF JULI

Bericht door Pindanootje » 3 december 2020, 10:30

OkΓ© dan hou ik de moed er nog in ondanks geen symptomen πŸ˜„πŸ’ͺ

Minosh ik hoop 't heel erg met je mee!! Het is pas de 3e nu dus mss heb je je tp wel al voor de kerst en de eventuele sluiting sowieso? Ik hoop 't met je mee!! Een kerstwondertje zou 't zijn πŸ˜„πŸ€
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❀️

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: START IVF JULI

Bericht door Elvira » 3 december 2020, 15:41

Minosh ik hoop dat je dit jaar inderdaad nog een tp kan inplannen, dat geeft je toch wat positiefs om naar uit te kijken he, na het slechte nieuws. Dat wordt er toch nooit makkelijker op om te verwerken.
Pindanootje heb je al besloten of je eerder gaat testen? Of zoals de dokter zei, wachten op de bn?
Ik had vandaag een echo, maar bms was nog te dun, 6,5 mm maar. Wel al een grote follikel maar die heb ik nou net niet nodig πŸ˜… Morgen weer een echo en dan hopelijk volgende weekend de tp 🀞
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! πŸ’› bevallen op 13 sept 2021

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: START IVF JULI

Bericht door Pindanootje » 3 december 2020, 18:59

Elvira schreef: ↑
3 december 2020, 15:41
Minosh ik hoop dat je dit jaar inderdaad nog een tp kan inplannen, dat geeft je toch wat positiefs om naar uit te kijken he, na het slechte nieuws. Dat wordt er toch nooit makkelijker op om te verwerken.
Pindanootje heb je al besloten of je eerder gaat testen? Of zoals de dokter zei, wachten op de bn?
Ik had vandaag een echo, maar bms was nog te dun, 6,5 mm maar. Wel al een grote follikel maar die heb ik nou net niet nodig πŸ˜… Morgen weer een echo en dan hopelijk volgende weekend de tp 🀞

Hey meid! Ah fijn, het komt korter bij nu he :) 6,5 is niet veel te weinig meer he? Vanaf 7 is 't al goed toch?
Nee ik ga echt braaf wachten tot 9 december bloedname dit keer haha, ook omdat ik niet eerder al de hoop wil verliezen die ik nu wel heb.. Vind 't héél spannend wel. Heb nog alleen maar meegemaakt dat n testdag een ontgoocheling is dus het zal wel normaal zijn dat 't angst inboezemt.. Anderzijds is dit de eerste keer dat ik denk dat we een echte kans maken,sinds lange tijd..
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❀️

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten