Na 5de ivf poging en 9ste terugplaatsing eindelijk voor de 1ste keer zwanger

IVF Forum
Plaats reactie
Hopefull1988
Berichten: 5
Lid geworden op: 3 januari 2019, 17:39

Na 5de ivf poging en 9ste terugplaatsing eindelijk voor de 1ste keer zwanger

Bericht door Hopefull1988 » 14 september 2019, 9:37

Ondertussen zijn we ook al meer dan een jaar verder in het ivf traject. 5 puncties en 9 terugplaatsingen later is het na de corona test eindelijk gelukt om zwanger te worden! Wij zijn dolblij, maar ook bang. Nu zijn we een 6tal weken zwanger en nog steeds heb ik krampen in mijn buik. Net zoals lichte menstruatiekrampen. Ik ben als de dood dat het nu nog zou mislopen, maar dokter zei me dat zolang ik geen bloedverlies heb, ik me geen zorgen hoef te maken. Iemand die hier ook ervaringen mee heeft? Hier hoor je nooit iets over vertellen, de ochtenmisselijkheid enzo, daar hoor je veel over over vertellen, maar over die krampen niet en daar maak ik me dan zorgen over. Dus ik hoor graag ervaringen. Pas binnen 2 weken moeten we opnieuw naar de dokter en zouden we het hartje voor de eerste keer moeten horen kloppen.
Augustus 2018: start ivf/isci
5 pick ups en 8 terugplaatsingen later: altijd negatief resultaat
5.2: positief : uitgerekend voor 6 mei 2020

Cleopatra
Berichten: 61
Lid geworden op: 29 maart 2012, 13:25

Re: Na 5de ivf poging en 9ste terugplaatsing eindelijk voor de 1ste keer zwanger

Bericht door Cleopatra » 14 september 2019, 14:18

Ooh proficiat !!! Ik heb zelf geen ervaring met krampen, heb wel bloedverlies gehad tot 12 weken, denk als je de combinatie bloedverlies met krampen niet hebt dat het wel ok is. Verder ben ik ook ongerust gebleven tot ik mijn knuffelprinsje in mijn armen had. Probeer desondanks toch van deze mooie periode te genieten. Veel geluk en ik duim voor een wolk van een baby 🍀🍀🍀

kaboutertje92
Berichten: 177
Lid geworden op: 5 december 2017, 20:02

Re: Na 5de ivf poging en 9ste terugplaatsing eindelijk voor de 1ste keer zwanger

Bericht door kaboutertje92 » 14 september 2019, 15:02

Hoi hoi,

Ik herken me wel in jouw verhaal. Ik had week 4 en 5 ook veel last van krampen. Op week 5 een echo gehad met een vruchtzakje en dooier op de juiste plaats. Maandag mijn volgende echo op 7 weken en 4 dagen. De zeurende buikpijn heb ik de ene dag niet, de andere wel. Dus ik vind het ook heel spannend. Verder heb ik niet zoveel kwaaltjes, wat lage rugpijn en soms een ambetant gevoel in mijn maag. Ik duim voor jou dat het een mooie zwangerschap word!!
kinderwens mei 2016
Feb 2017: pcos
8/19: ivf 2.3 positief 😊
4/20: geboorte dochter
4/21: start baby 2
4/22: icsi 4: 12 cryo
5/22: tp 4.1 positief :D

Hopefull1988
Berichten: 5
Lid geworden op: 3 januari 2019, 17:39

Re: Na 5de ivf poging en 9ste terugplaatsing eindelijk voor de 1ste keer zwanger

Bericht door Hopefull1988 » 17 september 2019, 9:54

Dank voor jullie reacties dames, ik denk dat ik gewoon netjes moet afwachten tot de volgende echo en als het hartje klopt dan is alles ok met het kleine wondertje.
Kaboutertje92: ik hoop ook voor jou op een schat van een klein wondertje.
Augustus 2018: start ivf/isci
5 pick ups en 8 terugplaatsingen later: altijd negatief resultaat
5.2: positief : uitgerekend voor 6 mei 2020

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten