Ivf Jette

IVF Forum
Plaats reactie
anijs
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 februari 2020, 22:25

Ivf Jette

Bericht door anijs » 17 februari 2020, 22:44

Hoi iedereen! Ik ben nieuw hier dus ik ga me even voorstellen. Ik ben 32 and sinds een jaar en half ben pro beer ik samen met mijn man zwanger te raken maar het lukt niet. Alle onze resultaten zijn in orde en zelfs mijn gyne zei dat we zouden zwanger moeten zijn na 5-8 maanden. Helaas is het niet gebeurt. We hebben 6 iui gedaan in sint lucas en daarna zijn we overgestapt naar jette voor ivf. Ik zit nu aan het begin van mijn allereerste cyclus (dag 3) dus twee dagen stimulate met menopur. Ik kon al een afspraak maken met onze dokter zou ik niet zwanger moeten zijn maar het probleem is dat de eerst volgende afspraak kan ik krijgen voor end maart. Zonder de afspraak gaan ze in jette zelfs geen bevroren embryos terugplaatsen (hopelijk hebben we embryos maar het is nu een koffie dik kijken natuurlijk). Is er het altijd zo? Of is het omdat het onze eerste cyclus is? Ik weet dat je moet een maand wachten tussen de stimulaties maar voor een cryo een ma and wachten is toch tijd verlies? Ik vind het ENORM frustrerend als ik elke keer een extra maand moet wachten zonder geen enige ingreep...dus iemand ervaring ermee? Alvast bedankt 😘😘😘

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Ivf Jette

Bericht door mich75 » 18 februari 2020, 7:29

In Jette is dit de normale gang van zaken. Dit is om de resultaten te bespreken, hoe je gereageerd hebt op de stimulatie, aantal bevruchtingen, embryo's,...en het plan van aanpak voor een volgende tp of een volgende nieuwe poging.

Eens je bezig bent met een cryo tp kan je verder met de volgende dus indien neg kan je bij ms terug starten. Maar normaal gezien moet je een afspraak hebben met je dr voor iedere nieuwe poging (pu).

Toen ik na onze dochter terug wou starten had ik nog 1 cryo, ik ben dan op consult gegaan en heb ineens gesproken over de volgende poging en die werd al ingepland.

Het is zo druk in Jette dat je soms enkele maanden moet eer je mag beginnen.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

anijs
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 februari 2020, 22:25

Re: Ivf Jette

Bericht door anijs » 18 februari 2020, 10:08

Bedankt mich75! Ja ik heb al gemerkt dat er heel druk is. Hopelijk is het al die moeite waard. Ik zie dat we bij hetzelfde dokter zijn :) hoe was jouw ervaring ermee? Ik ben blij om te zien dat het met jou is gelukt, geeft mij ook een beetje hoop xxx

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Ivf Jette

Bericht door mich75 » 18 februari 2020, 11:08

Eerst vond ik hem soms nogal stug, maar nu komen we goed overeen ;)

Hij is door de jaren ook veranderd, dat heeft hij zelf gezegd.

Vroeger zei hij hoe het was en als een poging zinloos was dan wou hij die (bijna) niet doen. Ondertussen weet hij dat sommige koppels toch nood hebben om die ene (of meer) poging(en) te doen om het met hun eigen ogen te zien dat het niet lukt.

Hij is altijd eerlijk geweest over onze kansen en wat te doen. Na onze laatste terugbetaalde poging ging ik op consult om de mogelijkheden te bespreken en bij sommige vragen zei dat ik het antwoord wel wist, zo goed verstonden we elkaar.

Het is goede dr (prof) maar ook het labo van Jette is top.

Ik ben in 2015 bij hem terechtgekomen en ondertussen 3 kids en nog 9 cryo's.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten