IVF UZA

IVF Forum
Plaats reactie
Vro
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mei 2020, 22:42

IVF UZA

Bericht door Vro » 17 mei 2020, 23:04

Hallo,

Ik ben nieuw hier, ook helemaal nieuw in het IVF verhaal.
Na een goed 1,5 jaar (natuurlijke wijzen) bezig zijn met zwanger worden (sept 2018) kregen we donderdag te horen dat de kwaliteit van mijn man niet goed is.. Ze vertelde ook dat medicatie voor zaadcellen te verbeteren allemaal niet zullen volstaan (de resultaten waren echt niet goed) daarom werd er echter meteen gezegd, IVF zal nodig zijn als jullie kinderen willen, ik moet zeggen dan zit je even aan je stoel genageld.

We weten echter nog weinig, morgen moeten we terug voor genetische testen etc. Bespreking van deze tweede test 25 juni en dan zou ook alles van de IVF worden uitgelegd. Maar toch zit ik al met zoveel vragen en onzekerheid hoe dit allemaal loopt.

Het regionale zh waar ik naar de gyneco ga werken samen met het UZA...
Daarom vooral mijn vraag hoe gaat het in zijn werk in het UZA, hebben jullie er goeie ervaring mee ? Voor wat moet je allemaal naar daar en wat wordt er nog in je regionaal zh gedaan...
Verder zijn ervaringen en tips altijd welkom...
Ook mensen die momenteel in het zelfde onwetende schuitje zitten..

Dankjewel alvast xx

Timtam
Berichten: 43
Lid geworden op: 26 maart 2017, 22:21

Re: IVF UZA

Bericht door Timtam » 19 mei 2020, 16:32

Hi,

Zit je dan ook bij dokter Vossen zit in St niklaas?
In uza plaatsen ze enkel een bevrucht eitje terug. Voor de rest moet jij daar zelf doorgaans niet og extra naartoe. De ganse hormoonbehandeling, pick up en opvolging gebeurt gewoon bij jouw gynaecoloog.
Alvorens je opstart met ivf heb je wel eerst een intakegesprek in uza. Puur informatief om te weten hoe alles eigenlijk gaat verlopen en wat zij net doen. De bevruchting van het eitje gebeurt in het labo in uza.


Heel veel succes!

Groetjes
Stop pil 7/15
IVF1 5/17 1 blasto teruggeplaats (geen cryo's)
06/17 Bbz :(
IVF2 8/17 1 embryo geplaats (geen cryo's)
IVF3 10/17 2 blasto's geplaatst + 2 cryo's. Zwanger :D
02/19 cryo geplaatst
06/19 Spontaan zwanger-> bbz :(
12/19 IVF4 2 embryo's

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten