Baarmoederslijmvlies cryo tp

IVF Forum
Plaats reactie
HippoHap
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 juni 2020, 11:10

Baarmoederslijmvlies cryo tp

Bericht door HippoHap » 22 juni 2020, 11:16

Wij zijn ook opnieuw gestart voor een cryo terugplaatsing. Mocht je eventueel toch door de medicatie (progynova) heen een eisprong gehad hebben, kunnen ze dit zien via echo na de eisprong? Groeit het baarmoederslijmvlies nog verder, en zo ja hoe lang na de eisprong? Als het volgens de artsen dik genoeg is en mooi drielagig, kan ik er dan vanuit gaan dat het ok is of kan het alsnog zijn dat er een eisprong is geweest en ik nu een stuk verder ben in deel twee van een eigen cyclus?

Het blijft toch moeilijk om er niet mee bezig te zijn en te vertrouwen op de artsen, hoewel net dat hetgene is wat je moet doen.

mich75
Berichten: 2981
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Baarmoederslijmvlies cryo tp

Bericht door mich75 » 22 juni 2020, 12:13

Normaal gezien zou er geen follikel mogen groeien met Progynova, is dit toch het geval dan merken ze dit bij de controle echo en bn, dit was bij mij rond dag 12.
Als er toch een follikel groeit, dan breekt mijn arts de poging af en proberen we de maand erna opnieuw (is nog nooit gebeurd).
Als je toch verder gaat met de poging is het heel belangrijk dat de eisprong goed gemonitord wordt. De cryo moet teruggeplaatst worden het aantal dagen na de eisprong als dat hij oud is.
Als de arts bij controle zegt dat je bms in orde is en er is geen follikel te zien dan gaat er ook niet plots een eisprong plaatsvinden.

HippoHap
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 juni 2020, 11:10

Re: Baarmoederslijmvlies cryo tp

Bericht door HippoHap » 23 juni 2020, 13:03

Bedankt.

De arts sprak over een goede structuur, ik denk dat het dan over drie lagen gaat. Na de eisprong zal deze structuur er anders uitzien? Ik moet stoppen met zoeken op internet, en gewoon vertrouwen hebben in de artsen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten