hoeveel dagen na terugplaatsing bloedtest

IVF Forum
Plaats reactie
Ghost1
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 augustus 2020, 13:48

hoeveel dagen na terugplaatsing bloedtest

Bericht door Ghost1 » 13 augustus 2020, 13:03

hoi,

hoeveel dagen na terug plaatsing krijgen jullie een bloedtest?
Iedereen maakt mij zot in mijn omgeving. ik heb een 5daagse tp van cryo gehad en op dag 11 s morgens een bloed test laten doen. Negatief. Ik was misselijk, pijnlijke bordsten en heel moe maar ik weet dat dat van de medicatie is maar nu heb ik dat nog steeds.
Ik nam progynova 2x2/dag en utrogestan 3x1/dag ik ben daar smiddags mee gestopt omdat mijn bloeduitslag negatief was.
andere keren bij gebruik van utrogestan (6 maanden) kwamen mijn regels altijd door de utrogestan (wat niet bij alle vrouwen is) en ik krijg de week voor mijn regels migraine elke maand.
Nu zijn we donderdag en nog steeds geen regels en geen migraine.
Mijn vriend geloofd niet in de bloedtest, mijn buren (ouders van 4 kinderen) zeggen dat de bloedtest te vroeg was.
Nu krijg ik ook enkele keren per jaar een schimmel infectie voor mijn regels en vorig jaar toen ik zwanger was had ik er ook een (dit is op 8.5 weken een miskraam geworden) en nu heb ik sinds gisteren weer een schimmel infectie
mijn buurvrouw heeft bij haar 4 zwangerschappen schimmelinfectie gehad in de begin fase.
Wat is jullie gedacht? is mijn lichaam me zo voor de zot aan het houden of mijn buren :D en moet ik zoals ik eigenlijk doe de bloeduitslag geloven en zijn mijn regels gewoon heel laat.
ik hoor het wel

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: hoeveel dagen na terugplaatsing bloedtest

Bericht door ZonderZorgen » 13 augustus 2020, 13:11

Je bloedtest gebeurt 10 dagen na de tp. En dan is die betrouwbaar.
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

Ghost1
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 augustus 2020, 13:48

Re: hoeveel dagen na terugplaatsing bloedtest

Bericht door Ghost1 » 13 augustus 2020, 16:29

Dat dacht ik wel dus blijven mijn regels gewoon uit om mij een beetje gek te maken 😂 en dat lukt ook. Zal dus maar afwachten tot ze komen heb toch deze maand geen terugplaatsing op staan

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 14 gasten