TP blasto -> 3 dagen later al positief

IVF Forum
Plaats reactie
EmilieT
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 oktober 2020, 13:29

TP blasto -> 3 dagen later al positief

Bericht door EmilieT » 18 oktober 2020, 14:06

Hey,

Wij zijn eind augustus gestart voor een brusje, onze dochter is nu 9 maanden oud.
We hadden nog 6 blasto's in de vriezer, dus we begonnen met goede moed aan de eerste terugplaatsing...

Ik ben altijd al een 'vroege tester' geweest, geduld is mijn beste kant niet ;)
Op maandag had ik de terugplaatsing, en donderdagnamiddag kon ik mij écht niet meer inhouden en heb ik getest, ik was stomverbaasd om een zeer dunne streep te zien, maar mijn man zag het ook.
Die zaterdag en maandag heb ik telkens weer getest en de streep werd elke keer donkerder.
De woensdag nadien had ik een bloedtest in het ziekenhuis en die was ook positief, dat is ondertussen 2 weken en een half geleden. Nu woensdag heb ik een eerste echo.

Nu denkt mijn man dat het misschien een tweeling is, aangezien het zo vroeg positief was... ik ben ook extreem misselijk, véél meer dan tijdens mijn eerste zwangerschap, ik kan geen 5 minuten autorijden!

Zijn er hier ervaringen, of bedenkingen? :)

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: TP blasto -> 3 dagen later al positief

Bericht door mich75 » 18 oktober 2020, 15:28

Als je zo vroeg positief test dan wil dat zeggen dat je een vroege innesteling had.

Aan je hcg waarden kan je soms ook wel vermoeden dat het er 2 zijn, maar 100% zekerheid is het niet. Bij mijn tweeling waren mijn hcg waarden telkens een stuk hoger dan de max waarde voor die termijn.

Ik heb nooit last gehad van misselijkheid, soms zeggen ze dat bij een tweeling de misselijkheid erger is en denken mensen vaak dat het om een tweeling gaat juist daarom.

Van degenen die ik ken die echt extreem misselijk waren, was er geen een met een tweeling. Een vriendin van mij heeft enkel last gehad bij haar zoontjes, zo was ze de laatste keer bijna 100% zeker dat ze een jongen ging krijgen en het klopte.

Nog eventjes geduld en dan heb je zekerheid.

Mei
Berichten: 498
Lid geworden op: 4 april 2016, 16:32

Re: TP blasto -> 3 dagen later al positief

Bericht door Mei » 19 oktober 2020, 22:43

Ik ben deze zwangerschap ook al heel misselijk geweest en het is er maar eentje. Ik heb al een dochter en een zoontje. Elke zwangerschap is anders hebben ze tegen mij gezegd en aan het hcg kunnen ze ook niets zeggen of het een tweeling is of niet. Afwachten en geduld hebben tot de eerste echo, vrees ik.
Icsi 1 Negatief.
Icsi 2 Bioch zw.
Icsi 2 Mk.
Icsi 2 Negatief.
Icsi 3 Positief
Icsi 3 Negatief
Icsi 3 Negatief
Icsi 4 Freeze all
Icsi 4 Positief

EmilieT
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 oktober 2020, 13:29

Re: TP blasto -> 3 dagen later al positief

Bericht door EmilieT » 3 januari 2021, 22:47

voor wie geïnteresseerd is in de afloop, het is maar één baby'tje, een meisje, en ik ben al de hele zwangerschap énorm misselijk, nu 17 weken ver en zelfs met navalit dagelijkse braakbuien!
Maar ach, we doe het voor onze kleintjes zeker :D
De baby is oke, en dat telt! =)

mikasa
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 oktober 2023, 10:40

Re: TP blasto -> 3 dagen later al positief

Bericht door mikasa » 26 maart 2024, 4:36

Although nausea is a normal pregnancy symptom, it might be more severe with twins due to greater hormone levels. Whether you are expecting one or two small Buckshot Roulette children will be confirmed with certainty by the ultrasound.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten