Ivf poging

IVF Forum
Plaats reactie
Caro1992
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 oktober 2021, 11:28

Ivf poging

Bericht door Caro1992 » 24 oktober 2021, 11:37

Hey iedereen,

Ik ben Caro en ben recent gestart met een eerste IVF poging. Ik merk dat ik nood heb aan een babbel met vrouwen die in een soortgelijk traject zitten. Mijn beste vriendin is superlief voor mij maar ik merk dat ik soms gefrustreerd raak door de vaak goedbedoelde opmerkingen.
Enkel mensen die dit doormaken, begrijpen wat er allemaal door je heen gaat.
Ik ben op woensdag 13/10 gestart met het prikken van Gonal F.
Op maandag moest ik op controle gaan om te kijken hoe rijp de eicellen waren.
Ik kreeg toen te horen dat ik er reeds 15 had en dat ze al goed rijp waren. Bovendien zei de dokter dat de punctie waarschijnlijk het einde van de week zou doorgaan.
Ik was uiteraard super blij met dit nieuws, maar vond het precies allemaal heel snel gaan vermits ik nog maar 5 dagen aan het prikken was.
Woensdag 20/10 nieuwe controle, alles zag er goed uit en de punctie zou vrijdag doorgaan.
De punctie was voor mij zeer pijnlijk maar dat terzijde werd mij verteld dat ze 13 eicellen hadden weg gehaald.
Opnieuw was ik zeer blij met dit resultaat.
Maar gisteren kreeg ik telefoon met het nieuws dat er van die 13 maar 4 rijp genoeg waren en er maar 3 bevrucht waren.
Ik ben in de war en vraag me nu af of de dokter me te vroeg met die gonal f heeft laten stoppen.
Ook ben ik bang dat er van die 3 embryo’s er nog gaan sneuvelen.

Zijn er mensen die iets gelijkaardigs hebben meegemaakt? Ik zou het leuk vinden om ervaringen te kunnen delen.

Groetjes.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten