Prp life expert Leuven lage eicelvoorraad

IVF Forum
Fat
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 februari 2023, 13:03

Re: Prp life expert Leuven lage eicelvoorraad

Bericht door Fat » 13 september 2023, 9:52

Thanks!


Bij mij vragen ze het idd omdat ik mogelijk eerder in de menopauze terecht kan komen en eventueel dragen kan zijn van X fragiel syndroom. Eerst werden we een beetje overrompeld, de formulieren al gekregen. Nachtje over geslapen en we hebben besloten het niet te doen. Ik heb eerder gedacht na die diagnose om de oorzaak te onderzoeken, maar ik dacht tja en dan... ik kan er niks mee. En vaak kan de oorzaak niet achterhaald worden. We hebben nu al een paar jaar de wens en niet eerder onderzocht. Dus waarom nu wel. Het zou onze keuze voor PRP niet veranderen. Scheelt dus 300 euro.

Wel vragen ze een algemene bloedtest en een MRI, die ga ik wel doen. MRI om te kijken of je BM goed functioneert. Geen verklevingen of iets dergelijks aanwezig zijn. Dit kan in Amsterdam.. Mn partner krijgt ook zijn test, volgens de arts wordt in nl toch anders zo een semenanalyse uitgevoerd. En klopt ook, in nl wordt bijv niet gekeken naar de dna fragmentatie (voeren ze hier ook niet uit). We moeten voor die bloedafname en semenanalyse naar Antwerpen.

Trouwens nu kost het 1250. 950 voor de behandeling en 300 voor de materiaalkosten

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten