wachtbankje september

IVF Forum
Plaats reactie
Sfie
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 september 2017, 11:33

wachtbankje september

Bericht door Sfie » 4 september 2022, 16:53

Hey,

Ik stel mij even voor...
Al een aantal jaar ben ik aan het proberen zwanger te geraken.
Uiteindelijk was de enige optie ECD, gezien mijn leeftijd.
In februari was het eindelijk prijs...maar na een zwangerschap van 3 maanden ben ik het verloren.
Vol goede moed naar een nieuwe (laatste) poging...ik ben al 43 en heb ooit gezworen dat ik voor mijn 30 kinderen wilde :roll:
Veertien dagen terug besliste mijn partner om een punt te zetten achter onze relatie. Ik twijfelde sowieso al of onze relatie zou standhouden met een baby erbij, maar toch....dit komt hard aan.
Ik heb dus enorm getwijfeld om de terugplaatsing te laten doorgaan, maar ik was nu zo ver en deze droom kan ik niet opgeven. Gisteren heb ik dus de terugplaatsing gehad, alleen in plaats van samen.
Het zal nu vooral kwestie zijn van de stress die rond de relatiebreuk hangt te proberen reduceren...
Enfin, lang verhaal...
Zijn er nog mensen die in de wachtweken zitten? Het zou fijn zijn af en toe wat te kunnen 'praten' met lotgenoten...
Hoe dan ook: SUCCES aan allen!
18 pogingen IUI/IFV/ICSI
mei 2024 - zoontje met ECD

CaroCaro
Berichten: 217
Lid geworden op: 26 augustus 2020, 15:30

Re: wachtbankje september

Bericht door CaroCaro » 6 september 2022, 9:46

Dag Sfie,

Wat jammer dat jouw relatie net nu ten einde komt! Hopelijk is dit embryootje wel het goede! Verzorg jezelf in elk geval goed!

Ik denk dat het topic van ICSI ietsje 'actiever' is, en ik dacht dat er zelfs specifiek een topic van ECD was (voor zover je dit nog niet wist;-)).

Sfie
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 september 2017, 11:33

Re: wachtbankje september

Bericht door Sfie » 6 september 2022, 11:59

Lief, dankje!
Ik post mijn bericht ook eens op ICSI, merci!
18 pogingen IUI/IFV/ICSI
mei 2024 - zoontje met ECD

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten