IVF Leuven

IVF Forum
Plaats reactie
Kim90
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 december 2022, 19:54

IVF Leuven

Bericht door Kim90 » 19 december 2022, 20:01

Hallo iedereen!

Mijn vriend en ik willen van start gaan met het IVF traject maar ik vind de beslissing maken WAAR het traject volgen om te beginnen al moeilijk.

We zouden dit willen volgen in Leuven maar hier zijn ook 2 opties mogelijk:
* Live Expert Centre in samenwerking met HH Leuven
* UZ Leuven

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met één van deze twee en deze met mij willen delen?
Ik zou graag ervaringen van andere mensen horen zodat ik wat meer informatie kan inwinnen en zo mijn beslissing misschien kan vergemakkelijken.

Alvast bedankt en veel succes toegewenst aan iedereen!
Lieve groetjes,
Kim

Wensje07
Berichten: 67
Lid geworden op: 16 december 2022, 11:24

Re: IVF Leuven

Bericht door Wensje07 » 20 december 2022, 9:51

Dag KIm!

Wij zijn vorige week in Life Center geweest de eerste keer. Ik had niet zo'n goed gevoel bij de arts jammergenoeg. IK doe er nu donderdag een hysteroscopie. IK heb wel nog een afspraak geboekt in UZ Jette voor second opinion want blijkbaar in Leuven zeggen ze snel nee voor IFV...
Heb je al onderzoeken gehad?
39 jaar
AMH 0,06 Nakende (erfelijk) :cry: menopauze)
de artsen gaven me quasi 0% om met eigen eicel nog natuurlijk zwanger te worden..
traject van femara, hysteroscopie, 1 IUI, 1PRP en nu natuurlijk zwanger , uitgerekend 18/12, een echt wonder

Kim90
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 december 2022, 19:54

Re: IVF Leuven

Bericht door Kim90 » 20 december 2022, 9:58

Hoi Wensje,

Bij welke arts ben je geweest als ik dit mag vragen?
Ik ben begin vorig jaar in Life Center geweest voor een hysteroscopie bij Dr. Campo, vandaar dat in Leuven zou willen starten omdat ik hier al eens ben geweest...

Het is natuurlijk niet zo'n gemakkelijke beslissing...

Wensje07
Berichten: 67
Lid geworden op: 16 december 2022, 11:24

Re: IVF Leuven

Bericht door Wensje07 » 20 december 2022, 10:36

hey!
Bij dokter Schutyzer. Mijn AMH is heel laag en ik zou dus nog weinig eicelreserve hebben. Donderdag is de dag van het antwoord vermoed ik of IVF een optie is.
Ik ben dus erg bang. Viel dat wat mee bij jou? Ik ben wel al 39 :(
39 jaar
AMH 0,06 Nakende (erfelijk) :cry: menopauze)
de artsen gaven me quasi 0% om met eigen eicel nog natuurlijk zwanger te worden..
traject van femara, hysteroscopie, 1 IUI, 1PRP en nu natuurlijk zwanger , uitgerekend 18/12, een echt wonder

Kim90
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 december 2022, 19:54

Re: IVF Leuven

Bericht door Kim90 » 20 december 2022, 11:03

Heey,

De hysteroscopie op zich viel heel goed mee. Ik ervaarde dit echt niet als pijnlijk en het was ook snel voorbij.

Ik had dit ervoor al eens laten doen in het ziekenhuis in de gemeente waar ik woon en daar vond ik dit wél minder aangenaam (een beetje het gevoel dat je hebt al je erge krampen hebt tijdens je menstruatie).

Echter in Leuven was dit zo voorbij. Ik zou je er niet teveel zorgen over maken ;).
Heel veel succes!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten