Wie al 5 pogingen en nog niet zwanger

IVF Forum
Babs
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 juni 2007, 11:34

Bericht door Babs » 8 augustus 2007, 21:29

hoi

ik ga verhuizen van het ZOL in genk naar het virga jesse ziekenhuis in hasselt
29ste augustus heb ik daar mijn eerste gesprek

liesje000
Berichten: 161
Lid geworden op: 1 februari 2007, 19:41

Bericht door liesje000 » 9 augustus 2007, 16:59

Hoi Babs,

Ben ook reeds 2 jaar in Hasselt in behandeling bij Dr Wisanto. Ben daar heel tevreden van. Heb sinds vorige week zondag mijn eerste terugplaatsing via IVF gehad na 6 mislukte IUI's. Maandag moet ik bloed laten prikken om te kijken of het geslaagd is. Had deze week reeds bloed verlies. Ben woensdag al eens gaan laten bloed prikken. Had een HCG van 15. Daarom moet ik maandag terug in de hoop het gestegen is.
Bij wie ga jij in behandeling?

Nog veel succes en de moed niet opgeven.
Groetjes Liesje

Babs
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 juni 2007, 11:34

Bericht door Babs » 9 augustus 2007, 22:36

hoi liesje

ik zal ook gaan bij dr wisanto,
even een vraagje krijg je pregnyl bijgespoten na de terugplaatsing of krijg je van die vaginale bolletjes

liesje000
Berichten: 161
Lid geworden op: 1 februari 2007, 19:41

Bericht door liesje000 » 13 augustus 2007, 15:58

Hoi Babs,

Ik krijg van die vaginale bolletjes utrogestan. Heb trouwens net gebeld naar Wisanto en mijn ivf poging is mislukt. Woensdag had ik nog even hoop had ik een hcg van 15 maar nu was het zelfs gezakt tot -2. Dus op naar de volgende poging. 30 augustus heb ik een volgende afspraak.
Weer even één van die depri-momenten............maar het zal je ongetwijfeld wel bekend voorkomen.

Groetjes Liesje

Babs
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 juni 2007, 11:34

Bericht door Babs » 13 augustus 2007, 21:25

bah liesje ik leef met je mee hoor, jank maar eens goed uit dat kan helpen

Davalee
Berichten: 14
Lid geworden op: 14 augustus 2007, 8:53

Bericht door Davalee » 14 augustus 2007, 9:02

Hallo allemaal.

Ik heb nu 3 ivf behandelingen gehad, uit de laatste poging heb ik een cryo overgehouden en die gaan we binnenkort terug laten plaatsen als het tenminste lukt dat het goed ontdooit. Zelf heb ik daar niet zoveel vertrouwen in, wat misschien wel heel stom is dat ik daar geen vertrouwen in heb.
Als we die poging hebben gedaan ben ik van plan om naar Belgie te gaan. Middelheim of UZ. Waar gaan jullie naar toe voor behandelingen?
Ik schrijf later meer moet nu gaan werken.
Groetjes Davalee

louise
Berichten: 38
Lid geworden op: 8 mei 2007, 9:50

Bericht door louise » 14 augustus 2007, 9:59

dag allemaal,

ik wil de degenen die weer enkele dappere pogingen ondernamen, een hart onder de riem steken
eens op een dag....of anders weet je dat je er gewoon voor gegaan bent en is adoptie misschien een mooi alternatief

mijn 4de ivf-poging en 5de TP had een goed begin maar eindigde ook negatief
ik heb nu nog 4 cryo's warvan ik nu 2 laat ontdooien en terugplaatsen in een natuurlijke cyclus eind augustus, waarschijnlijk met assisted hatching (tenminste als ik niet in de controlegroep zit). Als dit niet lukt, kan ik nog een poging doen. En daarna,...? Ik ben in behandeling in Gasthuisberg Leuven.

groetjes,

ilse

SN
Berichten: 273
Lid geworden op: 14 augustus 2007, 10:26

Bericht door SN » 24 augustus 2007, 13:49

al die gevoelens, gedachten... het komt ook ons bekend voor.

Zo blij als een klein kind als je weer eens begint met een nieuwe poging en zo ongelukkig en depri als de uitslag negatief is..

wij zijn aan onze 4de ivf/icsi poging bezig en ook ditmaal ziet het er niet zo goed uit. MAAR we geven niet op!

TOen we in maart de 3de poging hadden, ben ik een vrouw tegengekomen die voor haar 2de ging. Bij het eerste hadden ze gezegd tegen haar dat de embryo van slechte kwaliteit was en ze niet veel hoop moest hebben. Ze is er zwanger van geraakt en heeft een gezond kindje. Zij weet nu wel beter en luistert niet meer naar die dingen. Ik probeer me aan zo'n verhalen wat "vast te klampen".

Aan iedereen die bezig is, hou de moed erin en veel succes!

groetjes

louise
Berichten: 38
Lid geworden op: 8 mei 2007, 9:50

Bericht door louise » 11 september 2007, 10:03

dag allemaal,

hoe gaat het met jullie, ben een tijdje niet op het forum geweest
tijdens de wachtweken loop ik zo op de tippen van mijn tenen dat ik beter niet teveel achter mijn computer zit....
ik heb een TP gehad van 2 cryo's (hele kleintjes: 2-cellige en 4-cellige) in een natuurlijke cyclus en tegelijkertijd was ik erin geslaagd om 2 eicellen te laten rijpen (af en toe moet je jezelf toch een compliment geven :wink:)

gisteren (of eigenlijk zondag) moest ik teruggaan voor controle maar ik ben niet gegaan, ik heb woensdag een afspraak met mijn behandelende arts dus die dag extra dat zal nog wel lukken.

Ik heb nog steeds geen bloedverlies, da's positief maar mijn lichaam heeft me dat nogal gelapt, een paar dagen over tijd gaan en dan toch de hatelijke bloedvlekjes...

misschien is het ook wel zo dat ik door niet naar het ziekenhuis te gaan nog eventjes de illusie koester....en liever wacht tot ik het zelf al weet in plaats van het slechte nieuws via de telefoon te horen

enfin, morgen zal ik het met zekerheid weten

veel groetjes, ilse

Babs
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 juni 2007, 11:34

Bericht door Babs » 11 september 2007, 21:54

veel succes
een spannende tijd voor je

Nes21
Berichten: 353
Lid geworden op: 27 juli 2007, 12:11

Bericht door Nes21 » 12 september 2007, 9:26

Hi Louise,

Ik begrijp je volledig en ik wens je heel veel sterkte toe en hoop dat je vandaag goed nieuws krijgt !!

Ik ben ook vanochtend bloed gaan prikken om te weten of de TP gelukt is ... het zal een lange dag worden ...

Ik duim voor je.
Grs,
Nes

louise
Berichten: 38
Lid geworden op: 8 mei 2007, 9:50

een positief signaal

Bericht door louise » 12 september 2007, 17:33

hallo allemaal,

ik heb goed nieuws, de test was positief (400 eenheden zwangerschapshormoon. 1 van de superkleine cryo's (of wie weet 1 van de 2 follikels die spontaan gerijpt waren) hebben zich dan toch ingenesteld
ik hoop dat het deze keer goed blijft gaan, ik blijf wel voorzichtig want de vorige keer had ik een zogenaamde biochemische zwangerschap die dan ook vlug geëindigd is...
volgende week opnieuw controle (ik ben alvast een kaarske gaan branden :wink: )

voor degenen die er nog middenin zitten, ik duim voor jullie

groetjes,

ilse

nele
Berichten: 24
Lid geworden op: 4 september 2007, 19:44

Bericht door nele » 12 september 2007, 17:56

Dag Ilse,

Proficiat!! Ik ben blij voor jou. Zondag heb ik ook een terugplaatsing gehad van een ingevroren embyo. Het was wel een topembryo, maar ja we moeten toch afwachten,he. Ik voel vanalles, maar weet natuurlijk niet wat dat betekent.... Ik probeer positief te denken.

Groetjes,

Nele

SN
Berichten: 273
Lid geworden op: 14 augustus 2007, 10:26

Bericht door SN » 20 september 2007, 16:09

hey allemaal

hebben net onze 4de poging achter de rug, weer negatief. Dit keer had ik het heel moeilijk om me er bij neer te leggen, des te meer omdat we zo overtuigd waren dat het dit keer ging lukken...

we houden steeds maar 1 embryo over voor terugplaatsing. hebben nog maar 1 keer cryo gehad.. dus steeds van o beginnen.. soms wel wat frustrerend :shock:

we hopen eind oktober terug op te starten.

Op naar de 5de keer!


groetjes

Katy
Berichten: 263
Lid geworden op: 5 februari 2007, 13:25

Bericht door Katy » 21 september 2007, 8:25

Hoi SN,

Wat erg voor je. Ik voel met je mee. Op zo'n momenten zou je eens goed willen brullen en huilen.
Het is niet eerlijk.
Neem je tijd om verdrietig te zijn , ik spreek uit ervaring.
Ondertussen ben ik vroegtijdig gestopt met mijn IVF-behandeling, wegens een slechte communicatie tussen mezelf en de arts.
Ik vermoed dat ik terug ga overstappen naar IUI.
Hou je goed, he.

Katy

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten