er is hoop: 1ste IVF gelukt

IVF Forum
Plaats reactie
Trien
Berichten: 36
Lid geworden op: 11 augustus 2007, 21:51

er is hoop: 1ste IVF gelukt

Bericht door Trien » 13 maart 2008, 16:45

Hey meiden,

met dit berichtje wil ik jullie hoop geven. Na 1,5 jaar zijn we zwanger. Onze 1ste IVF, na een jaar hormonenbehandelingen, 1 IUI, 1 overstimulatie.

het is natuurlijk nog heel pril. we weten het nog maar van gisteren. maar ik wou jullie dit laten weten omdat ik mij ook altijd optrok aan die positieve berichten.

En geloof me ik heb er ook dikwijls niet meer in geloofd, ik heb ook dikwijls gedacht dat het niet voor ons was... maar het kan!!

Besef het nog niet goed,echt niet. en er kan natuurlijk nog veel gebeuren, maar toch.. ik wil al voorzichtig genieten.

Bij deze is dus ook bewezen dat je niet altijd iets kan voelen of het positief is of niet.

Ik had buikpijn en pijn in mijn onderrug de dag voor de bloedname. Ik was er dus 100% van overtuigd dat het weer niks was, want ik had bijvoorbeeld geen pijnlijke borsten waar iedereen van spreekt... ik kon het dus niet geloven toen het wel gelukt bleek te zijn.

dus hou jullie sterk, het gaat lukken!! Ik duim voor jullie allemaal, echt waar.

groetjes
trien

Mieke83
Berichten: 94
Lid geworden op: 24 januari 2008, 20:16

Bericht door Mieke83 » 13 maart 2008, 20:03

hey trien,

Proficiat!! Ben echt blij voor je!
Geniet van je zwangerschap!
Groetjes
Mieke

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 14 maart 2008, 11:07

Gefeliciteerd alvast en duimen dat je de kritiek weken en maanden goed doorkomt.
Geniet ervan.

Ik leef nog in de hoop dat het binnekort aan mij ook gegund is en wie weet voor zo veel anderen onder ons!

groetjes

Desi
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 maart 2008, 18:28

Bericht door Desi » 26 maart 2008, 21:27

Hoi Trien. Bij deze van harte gefeliciteerd. Wij zitten nog in de fases van de IUI. Hebben net de 5e gehad en als deze mislukt doen we nog 1x IUI en dan stappen we over op IVF. Als ik jou verhaal lees heb ik la gelijk zin om met IVF te beginnen, want met de IUI begint me het vertrouwen hierin een beetje in me schoenen te zakken.
Maar van mij kant uit, ondanks dat het nog pril is geniet ervan en nogmaals gefeliciteerd.
gr. Desi

ArnicaMontana
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 februari 2008, 20:52

Bericht door ArnicaMontana » 27 maart 2008, 13:40

Hey Trien,

Proficiat hoor!
Zo'n berichtjes geven weer hoop, hé!
Wij zijn nu ook net gestart met de IVF-procedure, dus wie weet, lukt het ons deze keer ook (hoop, hoop).
Ik duim mee dat alles goed verloopt!

Geniet er maar met volle teugen van!!

Groetjes,
Arnica

Trien
Berichten: 36
Lid geworden op: 11 augustus 2007, 21:51

Bericht door Trien » 28 maart 2008, 17:38

bedankt voor jullie leuke reacties. Voorlopig is alles nog goed.

Ik wens jullie allemaal heel veel succes en blijven volhouden, ookal is dat heel dikwijls niet gemakkelijk. Ik ben de hoop ook dikwijls verloren, maar je ziet wel..

groetjes trien

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten