Wie ook bezig met een cryo behandeling?

IVF Forum
Iris
Berichten: 123
Lid geworden op: 3 februari 2007, 9:06

Bericht door Iris » 16 september 2007, 17:32

Fantastisch Davalee! Nu proberen niet teveel te stressen en goed rusten hè!

heydi
Berichten: 60
Lid geworden op: 14 augustus 2007, 18:01

Bericht door heydi » 28 september 2007, 22:51

weet je al iets meer Davalee? Ik ben ook wel benieuwd en duim mee!!

Davalee
Berichten: 14
Lid geworden op: 14 augustus 2007, 8:53

Davalee

Bericht door Davalee » 29 september 2007, 8:13

Lieve allemaal,

Helaas is deze cryo poging mislukt. Voelde het al gauw aankomen dat het niet was gelukt dus ben er ook al wel weer overheen. Nu even lekker op vakantie over een week en dan zien we daarna wel hoe verder.

Gaat alles ok met jullie?

Iris
Berichten: 123
Lid geworden op: 3 februari 2007, 9:06

Bericht door Iris » 3 oktober 2007, 9:33

Jammer Davalee! Goed voor jou dat je je er snel overheen kan zetten. Geniet nu maar van je vakantie!

Dag 1 van mijn cyclus, dus binnen paar dagen bloed laten nemen om te starten met cryo. Heb maar drie eitjes in de vriezer zitten, dus tis te hopen dat het taaie zijn :-)

Davalee
Berichten: 14
Lid geworden op: 14 augustus 2007, 8:53

Davalee

Bericht door Davalee » 7 oktober 2007, 11:03

Hoi Iris,

Je zag het bij mij, ik had er maar 1 en die ontdooide goed. Ik ga vreselijk voor je duimen. Heel veel succes en sterkte en na de vakantie ga ik hopen dat je een posi test hebt.

Davalee

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

bevroren embryootjes

Bericht door pelkie » 16 oktober 2007, 11:04

Ik had er ook maar eentje over, van de 14 eicellen!!!
Eentje is vers teruggeplaatst en dus maar eentje in de vriezer. Ik zoek het internet af naar een site waar ze me iets meer kans geven, maar das allemaal valse hoop zeker. De dokter gaf zelf toe dat die kans zéér klein was. Blijkbaar als er veel embryo's afsterven tijdens de selectie, kunnen ze al voorspellen dat je waarschijnlijk niet zwanger bent. Als er veel ingevroren worden, worden de meesten blijkbaar al van de verse poging zelf zwanger: alles is bepaald door de embryokwaliteit.
Maar toch, misschien is dat eentje een supertaaie en blijft ie tegen beter weten in toch hangen... volgende maand weten we meer

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 31 gasten