ivf-behandeling en al een kindje hebben

IVF Forum
Plaats reactie
ine
Berichten: 3
Lid geworden op: 1 juni 2007, 22:08

ivf-behandeling en al een kindje hebben

Bericht door ine » 14 oktober 2007, 10:26

ikzelf ben nu in mijn wachtweken en de spanning is bijna ondraagelijk, ben ik nu zwanger of niet. Bij iedere inspanning dat ik doe denk ik mag ik dat wel doen, zijn mijn kansen dan niet minder. Ikzelf heb al een kindje via ivf (van mijn tweede poging) en nu ben ik bezig voor een tweede kindje, al moet ik zeggen dat ik soms denk van, we hebben zoveel geluk dat we al een kindje hebben, ik blijf bij 1 kindje maar dan denk ik later van ik zou zo graag dat hij een broertje of zusje heeft, gezien we nog recht hebben op 4 pogingen, nu ben ik bezig met de eerste poging voor een tweede kindje. Het is soms niet gemakkelijk, ik zit hier met een klein ventje van 10 maanden en hij kruipt, zit overal aan, dan moet ik de hele tijd erachteraan lopen, omdat hij dingen aan het mispeuteren is. Het is een ventje van bijna 10 kilo, moet nog overal gedragen worden en soms ben ik helemaal alleen en dan denk ik ik heb misschien minder kans op slagen omdat ik de zorg heb voor een klein kindje. Nu hoop ik dat vrouwen die al een tweede kindje hebben of zwanger zijn van een tweede mij wat raad willen geven, zijn mijn kansen minder doordat ik de zorg heb van een klein kindje? Bij mijn eerste twee pogingen deed ik niet anders dan rusten en nu gaat dat niet meer. Dank bij voorbaat

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten