ervaringen fertiliteitscentrum UZ Gent

IVF Forum
liesje000
Berichten: 161
Lid geworden op: 1 februari 2007, 19:41

Bericht door liesje000 » 30 augustus 2008, 12:00

Hoi Tamke,

Bij mij zit het ook echt superlaag hoor,Zit echt ter hoogte van de liesstreek, echt wel een vervelende plek. Ik hoop ook uit de grond van mijn hart dat het nog wat hoger komt te zitten, nu heeft het nog geen gewicht, maar naarmate de zwangerschap vordert neemt dit gewicht alleen maar toe en zal het meer ongemak geven. Ik sta in het onderwijs en sinds 5 j geldt hier een nieuwe regel dat als je niet voldoende antistoffen hebt voor bepaal de zaken je onmiddellijk moet thuis blijven. Ik ben dus al van begin juni thuis dus mijn werk hoef ik niet echt te regelen. Dankzij jou bijdrage krijg ik weer een beetje meer moed, want ik ben echt wel héél bang dat het alsnog mis gaat. Bedankt...........
Liesje

meisje
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 augustus 2008, 23:15

Bericht door meisje » 31 augustus 2008, 10:04

Hey meiden,

Mercikes voor t medeleven. Ondertussen heb ik er een consultatie opzitten bij mijn eigen gynea: we mogen na een maand cyclus opvolgen onmiddellijk beginnen met iui of ivf, keuze staat nog niet vast: zonder wachtlijst, zonder vooroordelen...

Alles wordt nu geregeld via Jan Palfijn in Gent. Klinkt misschien voorbarig, maar ik heb ergens gelezen dat ze in Jan Palfijn ook al echo's doen met 3D ... :roll: Dat zou dan ook weer mooi meegenomen zijn ... enfin, heb zo een beetje een "boost" gekregen door t 'goede' nieuws: op naar de volgende stap

Grootgevaarke: ik zou er nu niet zomaar van uit gaan dat uz gent helemaal niet goed werkt: is alleen dienen enen prof die een beetje ambetantig deed (heb het er ook over gehad met mijn gynea, en die kende die prof: schijnt héél verstandige mens te zijn, alleen beetje te weinig inlevingsvermogen) :?
De verpleegsters daar en de assistentes zijn héél vriendelijk en medelevend ze! 8)

kathleenchris
Berichten: 371
Lid geworden op: 8 februari 2007, 10:59

Bericht door kathleenchris » 31 augustus 2008, 22:26

Beste,

BELANGRIJKE OPMERKING OVER VERGELIJKEN VAN ARTSEN

Tracht vergelijkingen van ervaringen met een bepaalde arts(en) zoveel mogelijk te beperken. Als het toch gebeurt, vraagt De Verdwaalde Ooievaar rekening te houden met de volgende zaken:

Het gaat over persoonlijke en dus subjectieve informatie. Veralgemeen ze niet.

De Verdwaalde Ooievaar als vereniging is niet verantwoordelijk voor deze informatie. Het gaat puur om de mening/ervaring van de auteur(s) in kwestie.

Het is een zeer menselijke reactie om de arts bij wie succes werd geboekt aan te prijzen en ontevreden te zijn over degene waar het niet is gelukt. Houd er rekening mee dat het vaak de zeer tevreden en zeer ontevreden mensen zijn die de neiging hebben te antwoorden op dit soort vragen.

Elke werkwijze of aanpak van een arts/fertiliteitscentrum heeft zijn voor- en tegenstanders. Sommigen mensen willen een persoonlijke aanpak, anderen een rationele. Dring je eigen ervaring niet op en vermijd welles-nietes discussies.

Het is belangrijk dat je je als patiënt goed voelt bij je arts. Is dit niet (meer) zo, praat erover met je arts, vraag hem/haar of het nut heeft een tweede opinie te vragen en waar.

Heb je specifieke negatieve ervaring met een arts of fertiliteitscentrum. Stuur ons hierover een privé bericht.

Het delen van ervarignen en meningen dient ALTIJD op respectvolle wijze te gebeuren, zowel tegenover elkaar als tegenover de persoon over wie het gaat.
Lees onze algemene regels een voorwaarden
http://www.deverdwaaldeooievaar.be/rege ... oorwaarden

Hartelijk dank voor jullie medewerking
Vragen of opmerkingen: stuur mij een privébericht.

DVO groeten

liesje000
Berichten: 161
Lid geworden op: 1 februari 2007, 19:41

Bericht door liesje000 » 3 september 2008, 8:08

Hoi Tamke,

Ik heb van mijn acc onderussen ook de nodige kruiden ontvangen. Je sprak die op vrij korte termijn zijn werk deden. Wat is een vrij korte termijn, spreken we dan over dagen, weken? Ik moet er elke dag 3 keer 4 nemen. De afgelopen dagen heb ik het vrij lastig gehad, heb in het weekend zelfs op het punt gestaan om mij tot spoed te begeven, daar ik zo een ambetante drukkende pijn had beneden in mijn buik.Gelukkig is de toestand nu al weer een stuk beter.
Groetjes Liesje

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten