ivf uitgesteld

IVF Forum
Plaats reactie
streepje
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 mei 2009, 11:28

ivf uitgesteld

Bericht door streepje » 15 juni 2009, 11:46

hey

wij zouden normaal gisteren (14 juni) begonnen zijn met de decapeptyl om onze ivf behandeling te starten maar Het is uitgesteld tot augustus ben er kapot van en zie het ff niet meer zitten ik weet dat het het geen afstel is maar toch kwam het vrijdag hard aan toen ze ons opbelde om te zeggen dat we het nog ff moesten uitsellen. :?

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 15 juni 2009, 11:49

Maar Streepje toch, wat een ellende! Pfff! Dan kijk je daar zo naar uit en dan "lappen" ze u zoiets. :?

Waarom mag je niet starten?

Knuff zenne!

streepje
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 mei 2009, 11:28

Bericht door streepje » 15 juni 2009, 11:57

een docter die verlof heeft en in leuven zijn ze dicht van ergens in juli tot 15 augustus

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 15 juni 2009, 12:09

Kunnen die geen verlof nemen tijdens de sluitingsperiode... :evil:

Ze sluiten idd vanaf half juli, maar daar had je nog voorgekund, was het niet door dat verlof. Wel raar zenne, waarom hebben ze net die dokter nodig? Er zullen er nog wel zijn dan bij wie het uitgesteld wordt...

Stom!!

streepje
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 mei 2009, 11:28

Bericht door streepje » 15 juni 2009, 12:16

embrio's gaan via transport naar brussel . die dokter zit in brussel moet pgd-test doen om mijn embrio's en wilt daar bij zijn

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 15 juni 2009, 12:51

:(

Je kan soms alleen maar eens goed vloeken en je er bij neerleggen hé. Dju toch!

Heb je al een nieuwe startdatum voor de decapeptyl? Ik denk wel dat je voor 15/08 mag beginnen hoor, alleen PU's doen ze niet geloof ik voor 15/08. Dus das effe tellen dan...

Lut
Berichten: 70
Lid geworden op: 29 april 2009, 19:12

Bericht door Lut » 15 juni 2009, 12:58

Das idd erg dat ze dat doen .
Moesten ze dat bij mij doen zou ik er ook niet goedgezint om zijn .

En dan kunnen ze voor mij part ook de boom in met hun behandelingen. Maar ja er is die grote wens he .

JD
Berichten: 1468
Lid geworden op: 9 mei 2007, 16:04

Bericht door JD » 15 juni 2009, 15:05

Hey Streepje,


Ik leef echt met jullie mee! Uit eigen ervaring weet ik dat er niets zo erg is als te moeten 'stoppen' omwille van een reden die niet bij jullie zelf ligt.
En dan vooral dat je weer zo lang moet wachten om opnieuw te kunnen starten.

Wijzelf zouden 4 maanden geleden donoreicellen krijgen. Op de dag van de punctie zijn wij naar het ziekenhuis gegaan met een staal van mijn man. Ipv 's middags een telefoon te krijgen met het aantal eicellen dat er voor ons waren, kregen we te horen dat er geen rijpe eicellen waren door een medicatiefout van de donor. Twee dagen later kregen we dan het verhaal te horen én de mededeling dat we tot juni zouden moeten wachten op een nieuwe donor... Ik kan het je verzekeren, dat zijn de lastigste dagen van gans het medisch traject geweest, heb het toen zelfs lastiger gehad, dan toen ik hoorde dat ik in vervroegde menopauze was...

Dat er iets verkeerd kan gaan (in de planning) daar heb ik alle begrip voor, hoe lastig het ook is als je er mee geconfronteerd wordt, maar dan zouden ze toch een elegantere (prioritaire?) oplossing mogen aanbieden, dan je gewoon weer in te plannen alsof er niets gebeurd is en alsof je gewoon aan je volgende poging begint. Doordat het in februari verkeerd ging, wacht ik nu al van in november op mijn eerste donoreicellen...

Veel sterkte samen!

streepje
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 mei 2009, 11:28

Bericht door streepje » 20 juni 2009, 10:33

wij hebben ondertussen onze nieuwe startdatum gekregen voor half augustus weer te starte met decapeptyl :D. we tellen de dagen af.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten