IVF Jan Palfijn Gent - Dr Decleer

IVF Forum
L***
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 december 2008, 16:51

Bericht door L*** » 29 januari 2010, 16:06

hallo,
ik ben ook in behandeling in Jan Palfijn, maar bij dokter De Vits. ook van haar en ik zéér tevreden! en zoals hier geschreven is: de verpleging en alle personeel is daar ont-zet-tend vriendelijk, echt niet te schatten!
wij hebben 5 iui achter de rug; we proberen nog een laatste keer (want in ons geval zou dit echt moeten lukken...) en maken ons intussen klaar voor ivf. goh, ik hoop dat we hier ook snel de blijde boodschap mogen verkondigen :D
heel veel succes allemaal!!

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 29 januari 2010, 16:39

Hey dames,

Ik ben ook bij dr Decleer in behandeling. Nog maar sinds november eigenlijk.

Ventje en ik zijn bijna twee jaar aan het proberen zwanger worden en morgen heb ik mijn tweede iui. Ben benieuwd wat het allemaal mag brengen, maar ik zie het wel zitten bij dr Decleer.

Hij vertelde me gisteren dat hij zelfs een koppel in behandeling heeft uit Egypte!
Ik heb alle vertrouwen in hem, ik vind het super dat het bij hem ook allemaal zo 'snel' kan gaan. OK, we zijn nu nog niet zwanger, maar je moet denken, na nog 2 iui's na deze waarschijnlijk een kijkoperatie, dus we zijn nu januari en tegen de zomer zullen we ofwel zwanger zijn 8) , ofwel precies weten waar we aan toe zijn (en daar ook al aan bezig zijn, denk ik).

We zijn ook bij dr Comhaire geweest, ventje is nu geopereerd en dr Comhaire ging ons 3 maand doen 'wachten' met behandelen, gewoon om te zien wat de operatie heeft uitgehaald! Gelukkig laat dr Decleer er niet zoveel gras over groeien :wink:

Groetjes,
Wendy

inge80
Berichten: 3
Lid geworden op: 9 februari 2010, 13:18

Bericht door inge80 » 9 februari 2010, 14:08

Ook wij zijn in behandeling bij Decleer.Is een pracht van een dokter.Soms is hij nie veel van zeg maar komt waarschijnlijk door het vele werk dat hij heeft.Maar als je een vraag hebt staat hij altijd klaar met een antwoord en zal hij steeds luisteren.

Ik ga nu al 4 jaar ongeveer bij hem.We hebben al 1 zoontje van 2 jaar door hem.Is er gekomen door hormoonbehandeling.Nu zijn we al een jaartje bezig voor een 2 kindje.Eerst teru 5 maal hormoonbehandeling maar lukte niet deze keer.Dan overgestapt naar IVF en ICSI
Deze week gestart aan poging 3.We zien wel maar ik heb er alle vertrouwen.
Groetjes
Inge

Sarahx
Berichten: 72
Lid geworden op: 26 september 2009, 9:16

Bericht door Sarahx » 15 februari 2010, 17:02

Hallo,

Ik ben ook in behandeling bij dokter Decleer en heb alleen lof over hem. Al 1 iui gehad zonder resultaat en nu bezig met eerste ICSI

yes
Berichten: 163
Lid geworden op: 19 februari 2010, 14:18

Bericht door yes » 20 februari 2010, 9:26

hallo

ik ben al sedert aug 08 in behandeling bij dr decleer.
Het is inderdaad een man die zijn werk kan, ook al kan ik zelf dat nog niet getuigen!
ikzelf heb ook steeds goede embryo kwaliteit maar geen innesteling! daarom denk ik om acupunctuur toe te passen? iemand daar ervaring mee?

DUYCK
Berichten: 1170
Lid geworden op: 2 augustus 2008, 17:59

Bericht door DUYCK » 1 maart 2010, 15:45

Hallo

Ik ben ook in behandeling bij dr. Decleer. Ik heb acupunctuur gedaan bij mijn ivf pogingen en na de 2de verse ivf poging was ik zwanger. Ik weet wel niet of dat aan die acupunctuur ligt maar op dat moment wilde ik alles proberen om maar zo snel mogelijk zwanger te geraken. Nu heb ik een dochter van 8 maand. Ik ben ondertussen al weer gestart met de volgende poging maar het was negatief resultaat. Nu ga ik starten volgende week met de volgende poging. Ik doe nu wel niet meer aan acupunctuur. Niet dat ik er niet in geloof maar de tijd ontbreekt me. Wie is er nu ook bezig met ivf met dr. Decleer? Laat hier je bericht achter.

juliecevol
Berichten: 54
Lid geworden op: 16 januari 2010, 19:10

Bericht door juliecevol » 2 maart 2010, 17:12

hallo iedereen laat ik mij even voorstellen. ik schrijf momenteel nog mee op het IUI forum maar ik voel de bui al hangen dat ik snel zal veranderen. mijn 4de IUi is ook negatief (moet mjin MS nog krijgen maar test was negatief)
weer een enorme teleurstellen dit na zo lang te proberen. stop met de pil sinds juni 2008. dus het is bijna 2 jaar ... ik word er dan zo moedeloos van en mijn man ook

ik heb al een dochtertje van 2,5 jaar oud die volledig spontaan is gekomen na amper 3 maandjes proberen. (ook wel rare cyclussen) bij mijn man is niks verkeerd gevonden, bij mij HSG onderzoek was goed enkel hormoonwaarden wat raar, maar ik neem menopur, pregnyl en utro en daar moet het mee opgelost zijn maar dus nog steeds geen resultaat.

ik ben in behandeling bij een andere gynaecoloog maar heb nu een afspraak gemaakt om bij dr decleer te gaan als 2de advies. ten slotte heeft hij al heel veel ervaring en mijn gynaecologe is nog maar net afgestudeerd (wel vruchtbaarheidsbehandelingen enzo ook, maar toch)
feit is dat ik toch al voor de behandelingen naar jan palfijn moet dus de stap is niet zo groot

17 maart mag ik gaan, ik vermoed dat mijn eisprong net zal moeten komen of net zal geweest zijn

we zullen zien

ik ben alvast in blijde afwachting wie weet kan hij me wel helpen ...

Sarahx
Berichten: 72
Lid geworden op: 26 september 2009, 9:16

Bericht door Sarahx » 2 maart 2010, 23:49

Hallo

momenteel ben ik in behandeling bij dokter Decleer voor 1STE ICSI-behandeling. Vrijdag weet ik het resultaat. Heel spannend! Al heb ik er geen zo'n goed oog in want van gisteren al menstruatiepijn

yes
Berichten: 163
Lid geworden op: 19 februari 2010, 14:18

Bericht door yes » 3 maart 2010, 8:18

hallo allemaal,

sarahx: mijn duimen staan omhoog! Is heel lastig é dat wachten en vooral die laatste dagen! Je voelt van alles en hoopt dat dat dé tekenen zijn! Maar wie weet is alles wel een goed teken :D

ikzelf mag straks gaan voor mijn eskimootjes! Heb daar zelf niet echt vertrouwen in maar Dr Decleer zegt dat er wekelijks zwanger zijn van cryo! Dus proberen we positief te denken!!!

Juliecevol: Amai eerst spontaan zwanger en dan nu die hele rimram!! Een mens verwacht hem daar niet aan! Veel succes
grtj

Sarahx
Berichten: 72
Lid geworden op: 26 september 2009, 9:16

Bericht door Sarahx » 4 maart 2010, 13:01

Hey Yes

Kheb mij niet meer kunnen inhouden tot morgen voor de bloedafname en heb vanmorgen een test gedaan. En die was positief! :D
Maar kan ik daar wel op voortgaan? vorige zaterdag een pregnilspuit gekregen, zou dat nog het resultaat kunnen beïnvloeden? Of al te lang geleden? Om zot te worden al die vragen.

Hoe is het met jouw eskimootjes?

yes
Berichten: 163
Lid geworden op: 19 februari 2010, 14:18

Bericht door yes » 4 maart 2010, 14:49

hallo

Sarahx: whaaaaaw :!: Is fanasisch nieuws!!! Ik weet niet of die pregnylspuit daar invloed op heeft! Ik hoop van niet!! Hoe veel dagen na de terugplaatsing mag jij voor je bloedname?? ik na de 13e dag.

Gisteren 1 eskimo terug geplaatst! 4 hebben het niet overleefd! Het is 8cellig maar ik weet niet of dat goed is of normaal! We blijven broeden :P Weet jij soms wanneer die embryos innestelen? Is dat op de dag van de TP of de dag erna of nog later??? Een mens zit toch altijd boordevol vragen é!!!

Maar geniet van je positieve test en heel veel succes met de BN morgen! Ik duim volop mee!! Laat iets van je horen.

grtj

L***
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 december 2008, 16:51

Bericht door L*** » 4 maart 2010, 16:11

sarahx, pregnyl blijft normaalgezien tot 10 dagen na de inspuiting in je bloed. pregnyl is Hcg, dus geeft positieve zwangerschapstesten. als je pas nu zaterdag een spuit hebt gekregen, kan dat dus wel nog een positieve test geven. als het vorige zaterdag was, dan niet.
ik duim alleszins voor je! een BN is de enige echt betrouwbare test.

yes, de innesteling gebeurt normaalgezien ongeveer 7 dagen na eisprong, dus ik schat een 3 à 5-tal dagen na TP, afhankelijk van hoelang na PU ze je eitje teruggeplaatst hebben.

is er niemand bij dr De Vits in behandeling in Jan Palfijn? ik zou daar ook wel graag wat feedback over krijgen. ze is een krak van een gyneacoloog, maar fertiliteit?? of is Decleer zo veel beter dat ik naar hem moet overstappen? is hij eigenlijk ook nog 'gewoon' gyn? volgt hij nog zwangerschappen en bevallingen op?

yes
Berichten: 163
Lid geworden op: 19 februari 2010, 14:18

Bericht door yes » 4 maart 2010, 19:57

Hallo

L***: dr de Vits ken ik niet maar over Dr Decleer heb ik al veel positieve verhalen gehoord! Hij doet ook nog gyn maar enkel bij zijn 'moeilijke' patienten! Wil daarmmee zeggen mensen die meerdere pogingen moeten ondergaan. De anderen stuurt hij terug naar hun vorige gyn. Maar hij is wel een krak in zijn vak!! En zegt waar het op staat.

inge80
Berichten: 3
Lid geworden op: 9 februari 2010, 13:18

Bericht door inge80 » 5 maart 2010, 10:51

Hallo ik denk wel dat Decleer gewone gyn ook doet hoor.Maar inderdaad het kan zijn eens je zwanger bent dat hij je terug stuurt naar je andere gyn.
Ik zelg ga al 4 jaar bij Decleer.Heb door hem al een pracht zoontje gekregen die nu 2,5 jaar oud is.Daarvoor heb ik gewoon de klassieke hormonen genomen clomid,menopur en pregnyl en na 5 maal was het gelukt.Nu echter wil het nie lukken we hebben ook eerst 5 maal de gewone hormonen toegepast en nu heb ik al mijn 3 de IVFpoging gehad warvan ik maandag de uitslag weet.Ik vind Decleer een zeer goede en bekwame dokter.Soms is hij wat kort van antwoord maar je weet wel altijd waar je staat.
Groetjes Inge

Sarahx
Berichten: 72
Lid geworden op: 26 september 2009, 9:16

Bericht door Sarahx » 5 maart 2010, 13:16

Hallo allemaal

vanmorgen bn gehad, nu aan het wachten op telefoon maar dat zal maar vanavond zijn. Wat ben ik zenuwachtig! Ik hoop zó dat het positief is!!! Zeker nadat ik gisteren een positieve predictortest had maar dat kan natuurlijk de pregnil zijn. Pff, zo lastig dat wachten

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten