IVF Jan Palfijn Gent - Dr Decleer

IVF Forum
sylviekendb
Berichten: 104
Lid geworden op: 17 januari 2016, 10:36

Re: IVF Jan Palfijn Gent - Dr Decleer

Bericht door sylviekendb » 8 mei 2016, 21:11

Hey Setta

Hoh ja ik wil liever vandaag starten dan morgen maarja..
17 mei nieuw schema en dan wachten op menstruatie! Bij jouw tweede poging, mocht je dan gewoon je medicatie halen als je jouw menstruatie had? Of ook weer eerst echo en bloedafname?
Sorry dat ik niet zo snel reageer maar heb weer geen mailtje gekregen dat er een nieuwe reactie was...
jij nog 1 weekje wachten, voel je al iets? :)

Xxxx

Setta
Berichten: 1425
Lid geworden op: 4 april 2014, 19:28

Re: IVF Jan Palfijn Gent - Dr Decleer

Bericht door Setta » 8 mei 2016, 21:18

Ik moest dag 2 van de menstruatie naar de consultatie gaan en kreeg toen de medicatie mee voor 6 dagen. Bloedafname heb ik toen ook gekregen, ik heb toen 's avonds een telefoontje gekregen dat ik mocht starten(de dokter bekijkt dus eerst je hormoonwaarden, dan pas mag je starten).

Hier voel ik vanalles en ook weer niks...zucht :| Al 2 dagen lage, zeurende rugpijn, vandaag precies erger. Dan denk ik meteen "het is gedaan", maar langs de andere kant: je kan dat nu nog totaal niet zeggen. Dokter heeft mij gisteren gebeld dat alle waarden perfect zijn, dus que innestelling zou het moeten 'lukken', maar de natuur zit daar natuurlijk ook weer voor iets tussen hé. Vandaag en gisteren wel stramme spieren, feller moe precies en spierpijn in de benen.
'14-'15: 9 IUI's, neg. Ernstige Endo.
JP Gent Dr. D. : 3 ICSI's neg.(11EC- 15EC- 34EC)1 cryo(nt ontdooid).
Okt. '16: overstap Jette: 26 EC- 2 TP(1-ranking) - 15/12: 2 morula's, neg. - 16/02: 1 mor.- Nog 6 cryo's

HappySnoopy
Berichten: 175
Lid geworden op: 3 mei 2016, 21:05

Re: IVF Jan Palfijn Gent - Dr Decleer

Bericht door HappySnoopy » 8 mei 2016, 21:31

We duimen!!!!!
Hier klote moederdag. Mama heeft niet veel aan mij gehad. Uurtje wandelen heeft deugd gedaan. Voor de rest, leeg. Nul concentratie. Kan me niet afleiden en dan maar piekeren. Ben dat steeds weerkerend ziekteverlof zo beu. Niemand kan de pijn wegnemen. Wil zo graag zwanger zijn van cryo. Maar wil het niet terugplaatsen voor ik er klaar voor ben. Ik wil zo graag mijn kindje 9 maanden dragen en gezond op de wereld zetten. Pfffff ... Ik val in herhaling.

Setta
Berichten: 1425
Lid geworden op: 4 april 2014, 19:28

Re: IVF Jan Palfijn Gent - Dr Decleer

Bericht door Setta » 8 mei 2016, 21:45

@Happysnoopy: kan begrijpen dat dit een moeilijke dag voor je is. En andere mensen begrijpen dikwijls niet volledig hoe wij ons voelen...

Ik begon hier gisteren als een klein kind te huilen omdat ik eindelijk eens een cryo had...mijn ma snapte dat dus niet. "Je bent toch nog niet zwanger?". Zij snapt niet dat het deugd doet dat je 2 goede embryo's hebt en nog eentje die blijven doordelen is. Het bewijs dat je eicellen nog volledig slecht zijn en een beetje mee doen. Ik kan mis zijn natuurlijk, maar zo voelt het bij mij.
'14-'15: 9 IUI's, neg. Ernstige Endo.
JP Gent Dr. D. : 3 ICSI's neg.(11EC- 15EC- 34EC)1 cryo(nt ontdooid).
Okt. '16: overstap Jette: 26 EC- 2 TP(1-ranking) - 15/12: 2 morula's, neg. - 16/02: 1 mor.- Nog 6 cryo's

sylviekendb
Berichten: 104
Lid geworden op: 17 januari 2016, 10:36

Re: IVF Jan Palfijn Gent - Dr Decleer

Bericht door sylviekendb » 11 mei 2016, 14:17

Hey dames
snoopy, de dag dat je een gezond kindje op de wereld zal zetten komt er wel hoor, niet opgeven!
Setta, nog geen testje gedaan? Super dat je een cryootje hebt! Kga duimen voor je!
Elle, hoe gaat het met je? Bijna een echo? Laat iets weten he!

Setta
Berichten: 1425
Lid geworden op: 4 april 2014, 19:28

Re: IVF Jan Palfijn Gent - Dr Decleer

Bericht door Setta » 11 mei 2016, 14:29

Hier net een testje van Sensitest gedaan: negatief een week na terugplaatsing. Betekent dat de Pregnyl er volledig uit is, maar mij geeft het wel al zenuwen eerlijk gezegd :(
'14-'15: 9 IUI's, neg. Ernstige Endo.
JP Gent Dr. D. : 3 ICSI's neg.(11EC- 15EC- 34EC)1 cryo(nt ontdooid).
Okt. '16: overstap Jette: 26 EC- 2 TP(1-ranking) - 15/12: 2 morula's, neg. - 16/02: 1 mor.- Nog 6 cryo's

sylviekendb
Berichten: 104
Lid geworden op: 17 januari 2016, 10:36

Re: IVF Jan Palfijn Gent - Dr Decleer

Bericht door sylviekendb » 11 mei 2016, 14:54

Hoe oud was jouw cryootje? Ja ik had ook liever positief gezien al was het de pregnyl, stomme redenering maarja.. khoop toch dat ze mogen blijven zitten hoor, wanneer mag je nu weer bloed prikken voor het resultaat?

Xxx

Setta
Berichten: 1425
Lid geworden op: 4 april 2014, 19:28

Re: IVF Jan Palfijn Gent - Dr Decleer

Bericht door Setta » 11 mei 2016, 14:58

Dit is een week na terugplaatsing, dus op zich hoeft het nog niks te betekenen natuurlijk, maar toch....eens 1 keer een positieve test hebben, precies veel gevraagd :|

De cryo zit nog in de vriezer, dit was een terugplaatsing van 2 embryo's.
Eigenlijk mag ik officieel pas volgende week dinsdag testen(bloedtest).

Stomme vraag misschien, maar: zo'n test, dat moet je toch gewoon even in je urine doppen hé? 5 seconden ofzo stond op de verpakking. Ik zou nog bekwaam zijn om dat verkeerd te doen :roll:
'14-'15: 9 IUI's, neg. Ernstige Endo.
JP Gent Dr. D. : 3 ICSI's neg.(11EC- 15EC- 34EC)1 cryo(nt ontdooid).
Okt. '16: overstap Jette: 26 EC- 2 TP(1-ranking) - 15/12: 2 morula's, neg. - 16/02: 1 mor.- Nog 6 cryo's

sylviekendb
Berichten: 104
Lid geworden op: 17 januari 2016, 10:36

Re: IVF Jan Palfijn Gent - Dr Decleer

Bericht door sylviekendb » 11 mei 2016, 15:03

Haha Setta idd ni twijfelen aan jezelf :D ni opletten je hebt natuurlijk verse emmykes, het zou echt gek zijn moest dit al positief zijn he :D
Kvoel dat je gaat zwanger zijn 8) geloof er een beetje in

Xxxx

Setta
Berichten: 1425
Lid geworden op: 4 april 2014, 19:28

Re: IVF Jan Palfijn Gent - Dr Decleer

Bericht door Setta » 11 mei 2016, 15:12

Daarstraks wat bruinverlies gehad...dan denk je meteen "ja! Innesteling", maar doorgaans is het gewoon je menstruatie hoor :roll:

Verder precies pudding-achtig witverlies(geel ook voortdurend). Heb ik dan wel nog nooit gehad eerlijk gezegd, maar hoeft ook niks te betekenen natuurlijk.
'14-'15: 9 IUI's, neg. Ernstige Endo.
JP Gent Dr. D. : 3 ICSI's neg.(11EC- 15EC- 34EC)1 cryo(nt ontdooid).
Okt. '16: overstap Jette: 26 EC- 2 TP(1-ranking) - 15/12: 2 morula's, neg. - 16/02: 1 mor.- Nog 6 cryo's

sylviekendb
Berichten: 104
Lid geworden op: 17 januari 2016, 10:36

Re: IVF Jan Palfijn Gent - Dr Decleer

Bericht door sylviekendb » 12 mei 2016, 19:06

Ooh ma zo vroeg zou toch innesteling kunnen zijn? Ik had dat bij men eerste ook :) 1,5 dagen en toen was het gedaan dus wie weet! :mrgreen:

Setta
Berichten: 1425
Lid geworden op: 4 april 2014, 19:28

Re: IVF Jan Palfijn Gent - Dr Decleer

Bericht door Setta » 12 mei 2016, 19:41

sylviekendb schreef:Ooh ma zo vroeg zou toch innesteling kunnen zijn? Ik had dat bij men eerste ook :) 1,5 dagen en toen was het gedaan dus wie weet! :mrgreen:
Ik heb vandaag naar de consultatie gebeld en de vroedvrouw zei ook dat het nog geen menstruatie kon zijn. Bij een cryo kon dat eventueel en dan nog...maar bij een gewone terugplaatsing volgens haar heel uitzonderlijk.
Konden verschillende zaken zijn: innesteling(let us hope and pray :idea: ), door bloedverdunners die je moet nemen is alles beter doorbloed en kan je wat oud bloed verliezen of menstruatie die zich op voorhand aankondigt.

Ik heb felle lage rugpijn en krampen alsof je gewoon al ongesteld bent...maar: geen bloed. Precies beige-achtig slijm bij momenten en dan weer doorzichtig en doorgaans heel vast slijm alsof het opgedroogde lijm is. Bizar! Normaal heb ik dat een paar dagen voor ik mijn maandstonden krijg, dus vandaar dat ik nog altijd bloed verwacht.
Die krampen en dergelijke zijn zondagavond/maandag begonnen. Kan dat zo lang duren?

Zou wel extra jammer zijn moest het nu niks zijn...Je zet daar meteen je hoop op hé.
'14-'15: 9 IUI's, neg. Ernstige Endo.
JP Gent Dr. D. : 3 ICSI's neg.(11EC- 15EC- 34EC)1 cryo(nt ontdooid).
Okt. '16: overstap Jette: 26 EC- 2 TP(1-ranking) - 15/12: 2 morula's, neg. - 16/02: 1 mor.- Nog 6 cryo's

sylviekendb
Berichten: 104
Lid geworden op: 17 januari 2016, 10:36

Re: IVF Jan Palfijn Gent - Dr Decleer

Bericht door sylviekendb » 12 mei 2016, 19:47

Ooja laat het de innesteling zijn van die 2 ukjes!
Zijn het krampen of steekjes? Die steken had ik nog lang in mijn zwangerschap ook.. voelt zoals menstruatiepijn dus kan nog alle kanten uit, spannende dagen e!
Vanaf wanneer kreeg jij 2 babytjes teruggeplaatst? Want jij bent ook nog jong he.. ik wil er volgende keer ook 2 :D :D

Setta
Berichten: 1425
Lid geworden op: 4 april 2014, 19:28

Re: IVF Jan Palfijn Gent - Dr Decleer

Bericht door Setta » 12 mei 2016, 20:22

Je wil niet weten hoe graag ik dat zou willen :roll:

Nog steeds bruine, beige achtige afscheiding(slijm en af en toe brokkelig) en serieuze krampen. Eigenlijk is dit gewoon zoals mijn menstruatie, inclusief pijnlijke rug, maar dan zonder bloed. Ik denk of beter gezegd vrees dat mijn lichaam me wat voor de gek aan het houden is en dat het gewoon een voorbode is van mijn menstruatie. Je hoort dat vaak hé: vrouwen die al een week op voorhand pijn en verlies hebben.
Ik vind het wel bizar omdat ik dit nog nooit gehad heb. Wel soms wat krampen en rugpijn, maar nooit zo hevig en nooit met die afscheiding.
'14-'15: 9 IUI's, neg. Ernstige Endo.
JP Gent Dr. D. : 3 ICSI's neg.(11EC- 15EC- 34EC)1 cryo(nt ontdooid).
Okt. '16: overstap Jette: 26 EC- 2 TP(1-ranking) - 15/12: 2 morula's, neg. - 16/02: 1 mor.- Nog 6 cryo's

Setta
Berichten: 1425
Lid geworden op: 4 april 2014, 19:28

Re: IVF Jan Palfijn Gent - Dr Decleer

Bericht door Setta » 12 mei 2016, 20:23

Als mijn borsten nu pijn deden was het eigenlijk positiever, maar eigenlijk voel ik die niet zo fel. Afgelopen dagen precies feller, maar dat is wellicht omdat ik er gewoon op lette.
'14-'15: 9 IUI's, neg. Ernstige Endo.
JP Gent Dr. D. : 3 ICSI's neg.(11EC- 15EC- 34EC)1 cryo(nt ontdooid).
Okt. '16: overstap Jette: 26 EC- 2 TP(1-ranking) - 15/12: 2 morula's, neg. - 16/02: 1 mor.- Nog 6 cryo's

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 17 gasten