IVF Jan Palfijn Gent - Dr Decleer

IVF Forum
Plaats reactie
Mila
Berichten: 8
Lid geworden op: 3 februari 2009, 20:09

IVF Jan Palfijn Gent - Dr Decleer

Bericht door Mila » 18 juni 2009, 19:14

Zijn er nog onder jullie die in behandeling zijn bij Dr Decleer uit Aalter?

Ik heb net 4 IUI's achter de rug zonder succes.
Na een kijkoperatie is gebleken dat mijn eileiders volledig ontstoken zijn en dus ook niet doorgankelijk zijn.
IVF is dus de volgende stap. Volgens de gyn is het niet zo een grote overstap van IUI naar IVF.

Toch had ik graag wat ervaringen gelezen.

Bedankt!

Mila
Berichten: 8
Lid geworden op: 3 februari 2009, 20:09

Bericht door Mila » 21 juni 2009, 9:35

Niemand?

_elke_
Berichten: 47
Lid geworden op: 9 juni 2009, 8:29

Bericht door _elke_ » 22 juni 2009, 7:59

hey mila,
ik ga binnekort ook bij decleer, wij zijn nu nog eerst bij comhaire voor probleem op te lossen bij t ventje
daarna gaan we verder met decleer om hoogstwaarschijnlijk icsi te starten maar dit zou ten vroegst binnen een dikke drie maand zijn
veel succes met je ivf!

Drew72
Berichten: 112
Lid geworden op: 6 juli 2009, 17:10

Bericht door Drew72 » 6 juli 2009, 18:10

Het verwondert me dat hier zo weinig antwoord komt. Dr Decleer is een heel goede gyneacoloog. Ik ga al 15 jaar bij dr Decleer, dat kwam ineens goed uit toen we met vruchtbaarheidsproblemen te kampen kregen.

Heb ondertussen 4 rondes met Clomid erop zitten, daarna een kijkoperatie. Besloten omwille van mijn leeftijd om met IVF te starten.

Hij is een man die zijn vak heel goed kent. Zijn vruchtbaarheidscentrum boekt de beste resultaten in Europa. Hij doet ook nog alles zelf, de man werkt keihard. Punctie en tp is door hem zelf gebeurd. Tijdens de consultaties moet je soms wel een beetje assertief zijn, hij ziet zoveel mensen dat hij misschien de dingen een beetje als vanzelfsprekend gaat aannemen, maar heb je vragen, dan is hij heel bereid je daar antwoord op te geven. Hij kan ook niet onthouden met welke behandeling iedereen bezig is, als je bedenkt dat hij honderden mensen per maand ziet. Tijdens het begin vond ik dat een beetje raar, maar uiteindelijk gaf ik hem bij het binnenkomen onmiddellijk de info rond waar we zaten met onze behandeling. Ik ben tevreden over hem, nu nog zwanger worden natuurlijk! :D

lotte10
Berichten: 1
Lid geworden op: 4 augustus 2009, 7:14

Bericht door lotte10 » 4 augustus 2009, 7:29

hallo Mila,
ik ben ook bij dr. Decleer in behandeling geweest. Wij zijn heel tevreden over hem.Nu heb ik makkelijk praten want ik heb ondertussen een dochtertje maar dat is zeker niet vanzelfsprekend gegaan. Wij hebben er 5 jaar over gedaan.Eerst een jaar op de natuurlijke manier, dan 1.5 jaar bij een andere gyn. Daarna bij Dr. Decleer. Hij is inderdaad een man van weinig woorden maar zoals je hierboven kan lezen is hij een zéér goede dokter. Wij hebben 3 iui's, 2 kijkoperaties, 2 curretages,3 cryo-pogingen en 5 verse pogingen achter de rug. De laatste keer was raak. Het was een hele weg maar bij dr. Decleer zou ik het zo weer over doen. Ik heb 100 procent vertrouwen in de man. Ik wens je heel veel geluk toe en vooral veel sterke en doorzettings vermogen. Je bent zeker in goede handen!
groeten Lotte

ingetje
Berichten: 40
Lid geworden op: 20 april 2009, 14:27

Bericht door ingetje » 25 augustus 2009, 11:30

mmm als ik hier lees dat dr decleer een hele goeie is dan ga ik die misschien wel aanraden bij mijn gewone gynaecoloog :-)

Sofke
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 mei 2009, 12:59

IVF Jan Palfijn

Bericht door Sofke » 17 september 2009, 12:45

Dag dames

Ook ik ga van start met IVF in het Jan Palfijn.
Ik ben naar dit ziekenhuis doorverwezen door mijn gyneacoloog te Aalst.

Mijn man & ik proberen al bijna 3 zwanger te worden.
In december '09 zal het 3 jaar geleden zijn dat ik een miskraam heb gehad. Toen was ik meteen zwanger op de natuurlijke manier! Maar nadien is het nooit meer gelukt...
Ik had nooit gedacht dat wij aan inseminaties en dergelijke zouden moeten beginnen, want we zijn allebei jong, gezond & uit testen en kijkoperaties bleek dat er geen problemen zijn.
Noch bij mij, noch bij mijn man.
Bon ja, we moeten er ons bij neerleggen.
De natuur heeft nu eenmaal het laatste woord.

In het OLVZ van Aalst heb ik 5 IUI pogingen gehad, allemaal negatief. We hebben besloten IVF te gaan doen. Het gedeelte wat tot hier toe niet gelukt is bij ons (de bevruchting) wordt dan toch al voor ons gedaan. Nadien hopen dat het vruchtje zich nestelt.
Ik ga behandelt worden door dr Decleer. We hebben gisteren een kennismakend gesprek gehad met een vroedvrouw die ons van A tot Z rustig en duidelijk heeft uitgelegd wat IVF inhoudt. We gingen er met een zeer goed gevoel buiten. Die mensen weten daar heel goed waarmee ze bezig zijn! Jan Palfijn behoort tot de wereldtop in vruchtbaarheid. Na het lezen van verscheidene artikels in de krant over JP, heb ik er heel veel zin en moed in! Ook 2 dames uit mijn familie hebben kinderen gekregen dankzij JP!

Heel cliché & reeds honderdduizend keer herhaald : blijven moed houden!!
En dat doen we.

Willen jullie ervaringen delen, dan lees ik het graag...

girl
Berichten: 217
Lid geworden op: 10 april 2009, 18:14

Bericht door girl » 18 september 2009, 13:50

hallo Sofke

Ik wens je veel succes! Ik ben ook nr Jan Palfijn gegaan-2 icsi's en ben nu zwanger. Misschien lukt het bij jullie van 1ste keer!

gr

Sofke
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 mei 2009, 12:59

Bericht door Sofke » 18 september 2009, 15:32

Oooooh leuk dat te horen !!

Ik ben zeer benieuwd wat het zal worden !!

Groetjes

NANAVDP
Berichten: 1
Lid geworden op: 5 april 2009, 11:50

Bericht door NANAVDP » 23 september 2009, 14:33

Hallo

ik ben nieuw hier maar wil toch ook mijn verhaal vertellen.
Ik heb mijn eerste IVF gehad en ben nu in grote spanning wat het resultaat gaat zijn. Wij zijn in AZ Jan Palfijn geweest bij dokter Hauspy. Ik heb ook wel het geluk gehad dat er nog 4 cryo's ingevrozen zijn. Dus als het de 1ste keer niet lukt heb ik dat toch nog achter de hand. Ben wel geschrokken wat er allemaal komt bij kijken maar heb het erwel voor over. Ik duim voor jullie allemaal dat we vlug resultaten hebben. Ik ga morgen het resultaat weten, deze voormiddag mijn bloed laten trekken, dus wie weet hé

groetjes Anja

Sofke
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 mei 2009, 12:59

BINGO !!!

Bericht door Sofke » 22 oktober 2009, 16:15

Dag dames

Ik ben ontzettend blij te mogen melden dat ik zwanger ben!!! :D Raak bij de 1ste IVF poging in het Jan Palfijn bij Dr Decleer.
De behandeling is zeer goed verlopen, de mensen daar zijn ontzettend vriendelijk & begripvol en Dr Decleer heeft er geen idee van hoe gelukkig hij ons heeft gemaakt. Het is een man van weinig woorden met veel humor, maar hij kent verdomd goed z'n vak!

Hierbij wil ik alle dames die nog in behandeling zijn een hart onder de riem steken en ontzettend veel succes wensen bij IVF pogingen in het JP of elders.
And what they say is true : blijven volhouden, de moed & hoop niet verliezen en veeeeel geduld hebben!

Het resultaat is van onschatbare waarde.

Good luck,
S

girl
Berichten: 217
Lid geworden op: 10 april 2009, 18:14

Bericht door girl » 23 oktober 2009, 14:10

Proficiat Sofke! Wat een goed nieuws! geniet er maar van......

gr

meisje100
Berichten: 96
Lid geworden op: 6 november 2008, 13:41

Bericht door meisje100 » 18 december 2009, 14:34

Ook ik ben in behandeling geweest bij dokter Decleer.
Geweest ... want 8 weken geleden ben ik bevallen van een schat van een zoon ...

Inderdaad: ik vond het ook soms een beetje raar dat Dr Decleer niet altijd goed wist hoe "mijn verhaal" nu eigenlijk weer in mekaar zat. Maar als je weet dat hij zoveel patienten ziet per dag en per week en per maand, dan is dat te begrijpen natuurlijk hè! Op t einde van mijn zwangerschap kreeg ik gelukkig wel het gevoel dat hij meer en meer wist wie ik was ! :wink:

Dokter Decleer zat net met zijn hand in het gips toen ik bijna moest bevallen: maar hij verzekerde mij: als ik zou bevallen terwijl de gips er nog aan zat, dan zou hij er sowieso ook bij zijn, en de helpende gyn zou dan enkel en alleen zijn instructies volgen: ik had/heb een grenzeloos vertrouwen in die man, echt waar!

Het mooiste wat hij eens heeft gezegd, vlak voor mijn bevalling was: "Ik behandel mijn patienten zoals ik zou willen dat mijn vrouw, mijn dochter of mijn moeder behandeld worden" ... ik vond dat een zeer mooi uitspraak!

Wij zullen zeker terug op hem beroep doen als we beginnen denken aan een tweede kindje ...

pink
Berichten: 414
Lid geworden op: 17 augustus 2009, 15:28

Bericht door pink » 7 januari 2010, 15:46

Dag iedereen,

Ik zit normaal op het icsi-forum maar ik wou eens weten wie nog bij dokter de cleer zit. Dus kwam ik hier terecht.

Wij hebben al 2 verse icsi-pogingen achter de rug, jammer genoeg zonder resultaat.

Maar ik heb en blijf ook geloven in dokter de cleer want het is een uitstekende arts.

Ik herken hier dingen zoals dat hij alles wat vanzelfsprekend vind en dat je eigenlijk goed voorbereid moet zijn als je vragen hebt. Maar als je ze stelt dan neemt hij zijn tijd en ga je met een goed gevoel naar buiten. De ene keer is hij vriendelijker dan de andere keer maar dat zal wel door stress komen. Als je weet dat hij 7 dagen op 7 werkt, bijna nooit geen vakantie en regelmatig 's nachts bevallingen moet gaan doen dan zou je voor minder eens minder goedgezind zijn hé. Zijn ogen zien soms zwart van de vermoeidheid. Ik heb veel respect voor hem.

Ik heb telkens uitstekende embryo's gehad maar nog geen innesteling. Hij verzekerde mij ervan dat ik zeker zwanger zal zijn maar dat het gewoon de vraag is wanneer.

We hadden ook bij poging 2 nog drie ingevroren embryootjes maar jammer genoeg hebben ze de dooi niet overleefd.

Eind januari starten we met poging nummer drie, de angst neemt wat toe omdat we al aan de helft zitten maar ik moet hoop hebben en doorgaan. Al is het soms verdomd moeilijk.

Samen met accupunctuur hoop ik deze keer een beter resultaat te hebben namelijk een wondertje

Ik wens hier iedereen tevens ook een prachtig wondertje toe. Of het er nu komt via iui,ivf of icsi. Het resultaat blijft hetzelfde.

Ik wens iedereen veel moed en hoop toe in dit nieuwe jaar.

Dikke knuffels

Elfke
Berichten: 121
Lid geworden op: 5 januari 2010, 20:02

Bericht door Elfke » 7 januari 2010, 17:15

Hallo,

ik ga sinds dec '09 ook naar Dr Decleer. Dit na bijna 2,5 jaar proberen zwanger te worden. Bij mijn vorige gynecoloog was er niets mis vastgesteld. Na een kijkoperatie door Dr. Decleer is er bij mij een verminderde doorgankelijkheid van de eileiders en endometriose vastgesteld. Wij moeten dus ook overschakelen op IVF. Ik ben wel blij dat we nu eindelijk weten wat er aan de hand is en we nu verder kunnen. Ben benieuwd hoe alles zal verlopen al veel over gehoord en gelezen hier maar dit is nog anders dan het zelf moeten meemaken. Volgende week weten we normaal meer.
Ik wens je veel succes en moed voor het nieuwe jaar.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten