IVF Jan Palfijn Gent - Dr Decleer

IVF Forum
Setta
Berichten: 1425
Lid geworden op: 4 april 2014, 19:28

Re: IVF Jan Palfijn Gent - Dr Decleer

Bericht door Setta » 18 mei 2016, 19:41

@Eemse: welkom hier... Bijzonder jammer om jouw lijdensweg te zien :|

Hier de 2 puncties goed verlopen(in het Jan Palfijn volledige verdoving), achteraf wel serieus last gehad van de achtergebleven follikels(overgegeven, steken...). Beetje mijn eigen schuld ook omdat ik meteen daarna terug ging werken.

Je geeft me wel hoop met je cryo verhaal(heb er nu ook eentje, een blastocyt). Wellicht terugplaatsing(fingers crossed!) voor begin juni.
'14-'15: 9 IUI's, neg. Ernstige Endo.
JP Gent Dr. D. : 3 ICSI's neg.(11EC- 15EC- 34EC)1 cryo(nt ontdooid).
Okt. '16: overstap Jette: 26 EC- 2 TP(1-ranking) - 15/12: 2 morula's, neg. - 16/02: 1 mor.- Nog 6 cryo's

eemse
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 januari 2016, 13:31

Re: IVF Jan Palfijn Gent - Dr Decleer

Bericht door eemse » 31 mei 2016, 17:55

Hi,

Ik ben zojuist naar decleer gegaan op controle. Mag pas half juli starten. Aan de ene kant balen dat we zo lang moeten wachten en aan de andere kant wil ik echt niet meer opnieuw beginnen.
terug die rompslomp en onzekerheid. Wil er zo graag vanaf.
Sorry even een moeilijk moment.
Hopelijk verloopt de behandeling bij jullie goed.

Gr
Eemse

sylviekendb
Berichten: 104
Lid geworden op: 17 januari 2016, 10:36

Re: IVF Jan Palfijn Gent - Dr Decleer

Bericht door sylviekendb » 31 mei 2016, 18:00

Hey

Waarom mag je pas half juli starten???
Wij starten volgende week terug.. en is er dan
Geen zomerstop in augustus? ?

Groetjes

Setta
Berichten: 1425
Lid geworden op: 4 april 2014, 19:28

Re: IVF Jan Palfijn Gent - Dr Decleer

Bericht door Setta » 31 mei 2016, 18:02

@Eemse: ik voel met je mee. Je moet echt jezelf iedere keer weer opnieuw een stamp onder je kont geven hé :|

Bij mij verloopt in principe alles naar wens: volgende week maandag terugplaatsing van een mooie blasto dag 5.
Zit natuurlijk op eieren momenteel, want de angst is onmetelijk groot dat die de ontdooiing niet overleeft. Dan kan ik alsnog aan punctie/poging nummer drie beginnen in juli en sta ik nog steeds met lege handen. Diepe, diepe zucht!
Volgens de dokter is de kans groot dat zo'n cryo het haalt, maar ik weet uit ondervinding dat ik nogal veel ongeluk heb op dit parcours... Positief blijven is de boodschap, maar kan er mij iemand even dat hier voordoen? :roll:
'14-'15: 9 IUI's, neg. Ernstige Endo.
JP Gent Dr. D. : 3 ICSI's neg.(11EC- 15EC- 34EC)1 cryo(nt ontdooid).
Okt. '16: overstap Jette: 26 EC- 2 TP(1-ranking) - 15/12: 2 morula's, neg. - 16/02: 1 mor.- Nog 6 cryo's

sylviekendb
Berichten: 104
Lid geworden op: 17 januari 2016, 10:36

Re: IVF Jan Palfijn Gent - Dr Decleer

Bericht door sylviekendb » 31 mei 2016, 18:28

Setta
wanneer wordt hij dan ontdooid, is dat 1 dag ervoor ofzo?

Succes!

Setta
Berichten: 1425
Lid geworden op: 4 april 2014, 19:28

Re: IVF Jan Palfijn Gent - Dr Decleer

Bericht door Setta » 31 mei 2016, 18:39

sylviekendb schreef:Setta
wanneer wordt hij dan ontdooid, is dat 1 dag ervoor ofzo?

Succes!
Maandagochtend zelf, dacht ik aan de telefoon te hebben gehoord :| Zou toch wel een pak handiger zijn op de dag voordien hoor...
'14-'15: 9 IUI's, neg. Ernstige Endo.
JP Gent Dr. D. : 3 ICSI's neg.(11EC- 15EC- 34EC)1 cryo(nt ontdooid).
Okt. '16: overstap Jette: 26 EC- 2 TP(1-ranking) - 15/12: 2 morula's, neg. - 16/02: 1 mor.- Nog 6 cryo's

FR1989
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 februari 2018, 16:19

Re: IVF Jan Palfijn Gent - Dr Decleer

Bericht door FR1989 » 16 februari 2018, 16:27

Dag,

Blijkbaar velen hier in behandeling in het Jan Palfijn ziekenhuis. Hoe verloopt de procedure precies daar voor bewust alleenstaande mama's? Al gelezen dat er geen psychologische gesprekken zijn voor goedkeuring te krijgen? Klopt dit? Dan ook geen 500 € te moeten betalen om te mogen beginnen? Ik ben in het UZ Gent geweest, eerst 500 € moeten betalen, 2x bij de psychologe, dan was er de medische raad die samen kwam om te beslissen of ik mocht beginnen. Afgekeurd door te weinig 'netwerk'.
Wie kan mij meer info geven over het Jan Palfijn ziekenhuis?

Deborah88
Berichten: 533
Lid geworden op: 8 oktober 2016, 13:25

Re: IVF Jan Palfijn Gent - Dr Decleer

Bericht door Deborah88 » 24 februari 2018, 11:54

FR1989 schreef:
16 februari 2018, 16:27
Dag,

Blijkbaar velen hier in behandeling in het Jan Palfijn ziekenhuis. Hoe verloopt de procedure precies daar voor bewust alleenstaande mama's? Al gelezen dat er geen psychologische gesprekken zijn voor goedkeuring te krijgen? Klopt dit? Dan ook geen 500 € te moeten betalen om te mogen beginnen? Ik ben in het UZ Gent geweest, eerst 500 € moeten betalen, 2x bij de psychologe, dan was er de medische raad die samen kwam om te beslissen of ik mocht beginnen. Afgekeurd door te weinig 'netwerk'.
Wie kan mij meer info geven over het Jan Palfijn ziekenhuis?

Ik ben daar ook in behandeling. Nog nooit psychologische testen moeten doen?
pu 6: 08/18 (Jette) zwanger --> zoontje geboren 19 mei 2019
CRYO: opstartgesprek 26 april 2022

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: IVF Jan Palfijn Gent - Dr Decleer

Bericht door irisbloem » 24 februari 2018, 16:06

FR1989 schreef:
16 februari 2018, 16:27
Dag,

Blijkbaar velen hier in behandeling in het Jan Palfijn ziekenhuis. Hoe verloopt de procedure precies daar voor bewust alleenstaande mama's? Al gelezen dat er geen psychologische gesprekken zijn voor goedkeuring te krijgen? Klopt dit? Dan ook geen 500 € te moeten betalen om te mogen beginnen? Ik ben in het UZ Gent geweest, eerst 500 € moeten betalen, 2x bij de psychologe, dan was er de medische raad die samen kwam om te beslissen of ik mocht beginnen. Afgekeurd door te weinig 'netwerk'.
Wie kan mij meer info geven over het Jan Palfijn ziekenhuis?
Het UZ gent is erg op dat vlak als je via Dr Decleer zijn praktijk in Aalter gaat zal dat zeker niet zo zijn.

Cisman
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 augustus 2020, 13:06

Re: IVF Jan Palfijn Gent - Dr Decleer

Bericht door Cisman » 27 augustus 2020, 7:34

@misty ik versta hem ook niet altijd goed hoor. Hij praat heel snel en al zeker met die mondmaskers tegenwoordig. Maar ik begin t wel schattig te vinden eigenlijk. Tis een ongelooflijk kundige dokter. En liever een dokter die t puur bij de feiten houdt en zonder al te veel poes pas en doekjes. Ik heb geleerd om als ik iets niet begrepen heb dat gewoon nog eens te vragen en hij vindt dat echt niet erg. Soms maakt hij zelfs eens grapjes ☺️.
Ik nu 1 week na de terugplaatsing. Doodmoe van de utrogestan en 2x daags diazepam. Tegen mij hadden ze wel gezegd dat een warmwater zak of kersenpitje op je buik mag, dat stimuleert de doorbloeding ( is nu wel bij mij een van de grote problemen ). Dus na een dag rondhollen op t werk heb ik daar echt wel deugd van.
2/9 terug voor nog bloedafname. Ik hoop dat ik dan niet weer twee dagen later moet terugkomen want eigenlijk start mijn verlof 28/8 en moet 17/9 alweer werken en heb echt eens nood om weg te zijn... dus als we die eerste week alweer moeten opofferen om bloed te laten prikken... mijn lief heeft zo iets van “dan is dat maar zo” maar die kan niet goed inschatten denk ik in wat voor rollercoaster ik de laatste tijd gezeten heb met die hormonen en om de haverklap bloed laten prikken...
ik duim mee voor jullie allemaal

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 21 gasten