vragen IVF - start in 2008!!

IVF Forum
Ninaatje
Berichten: 107
Lid geworden op: 7 mei 2008, 16:38

Bericht door Ninaatje » 21 mei 2008, 19:38

Huppeldepup, we moeten er blijven in geloven. Jammer dat
het bij jullie ook geen goed nieuws was. Hopelijk is het volgende keer raak! Wij duimen alvast!

Sterretje, veel succes vrijdag!

Kim, bedankt om ons te steunen!

Trien
Berichten: 36
Lid geworden op: 11 augustus 2007, 21:51

Bericht door Trien » 21 mei 2008, 19:49

Hey sterretje

we lopen bijna gelijk. Ik ben ook bezig met 1ste cryo poging. Ik heb volgende week dinsdag terugplaatsing.

Veel succes morgen. Hou me op de hoogte he.

groetjes trien

smoske
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 juni 2008, 23:07

Bericht door smoske » 19 juni 2008, 23:24

heykes iedereen

ik heb heel dit forum gelezen en heb veel bewondering voor vele van jullie :wink: dat jullie al zo lang bezig zijn en nog altijd de moed hebben voor te blijven proberen voor mij moet het allemaal nog beginnen heb 14 juli mijn eerste bespreking voor te beginnen met behandelingen want de tijd begint te korten ben wel maar 23 maar heb veel last van endometriose ook al is laten weg nemen maar alle wegen zijn wel vrij dat is al wel positief maar het grootste probleem is bij mijn heup daarom moete wij er nu ook ten laatste mee beginne me de behandelingen (al 2 jaar gewoon bezig)want het is nu al een grote vraag of mijn heup de volledige 9 maanden gaat volhouden want er is sprake van een kunst heup maar daar ben ik nog iet te jong voor(men rechter heup schild 1.6cm van mijn linker en mijn laatste schakel van mijn ruggenwervel is aan mijn heup vast gegroeid)maar al is het dat ik 9 maanden moet rusten zolang er maar een gezond kindje van komt is het allemaal de moeite waard

groetjes smoske en iedereen nog veel sterkte
:wink: :P

liesje000
Berichten: 161
Lid geworden op: 1 februari 2007, 19:41

Bericht door liesje000 » 20 juni 2008, 11:22

Hoi sterretje,

Véééééééééééél succes vandaag met je cryo terugplaatsing. Laat snel weten hoe het geweest is. Zal 14 dagen duimen.....
Groetjes Liesje.

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 20 juni 2008, 12:54

Liesje,

Ik heb geen cryo terugplaatsing vandaag hoor, die dateert al van 23 mei en is jammer genoeg niet goed gegaan....
Volgende afspraak voor IVF is pas eind september :x

Ik hoop dat ik intussen voor een IUI kan gaan...

liesje000
Berichten: 161
Lid geworden op: 1 februari 2007, 19:41

Bericht door liesje000 » 20 juni 2008, 13:31

Hoi sterretje,

Och jee, heb ik mij zo vergist, sorry. :oops:
Was er blijkbaar even niet bij. Maar toch nog hééééééél vééééééééél succes in je verdere pogingen, zowel iui als ivf hoor.

Groetjes Liesje

Trien
Berichten: 36
Lid geworden op: 11 augustus 2007, 21:51

Bericht door Trien » 20 juni 2008, 17:05

hey sterretje

hoe komt dat je moet wachten tot eind september? als ik dat mag vragen..
groetjes trien

Huppeldepup
Berichten: 145
Lid geworden op: 9 september 2007, 15:34

Bericht door Huppeldepup » 20 juni 2008, 20:18

Dag Dames,

Vandaag zou mijn cryo TP zijn geweest...maar van de 5 embi's in de vriezer groeide geen enkele meer....dus geen TP :cry: Maar enerzijds was ik wel een beetje opgelucht...zag de slaagkans van een cryo erg laag in, plus had geen zin om weeral nr het ziekenhuis te gaan om er een halve dag te gaan liggen...ben dat zooo beu! Nu staat er niets meer gepland en ik weet het ook niet meer. Wel nog een afspraak in Jette voor de bespreking van enkele bijkomende onderzoeken (karyotype en hysteroscopie) om nog een eventuele IVF poging in Jette (nu is het VIrga Jesse Hasselt) te doen. Maar dat is echt het allerallerlaatste...nu vind ik het al meer dan genoeg. ...

Smoske, veel succes met je behandeling...en je bent nog jong...nog zoooo veel tijd...binnen enkele maanden ben ik 10jr ouder dan jij. Dus nu even stoppen met behandelingen om dan na een 2 tal jaren of meer opnieuw te beginnen...begint ook al geen optie meer te zijn...

groetjes en vruchtbare dagen!!!

smoske
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 juni 2008, 23:07

Bericht door smoske » 20 juni 2008, 21:27

hey huppeldepup

ik weet het ben nog jong maar een kindje is bij ons nu of nooit door dat ik zo met mijn heup sukkel en het kan zijn dat binne 10 jaar alles nog in orde is maar er is ook veel kans dat ik dan in een rolstoel zit of met een kunstheup rond loop en dan is het te laat voor een kindje

groetjes

Huppeldepup
Berichten: 145
Lid geworden op: 9 september 2007, 15:34

Bericht door Huppeldepup » 21 juni 2008, 15:43

Smoske, als je naar een kindje verlangt duurt alles te lang, dus hoop dat je daar niet te lang op moet wachten. Maar indien je een kunstheup zou hebben...zou een zwnagerschap dan niet lukken? Voor de bevalling zou ik denken...dan is keizersnede een oplossing, niet?

gr

smoske
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 juni 2008, 23:07

Bericht door smoske » 21 juni 2008, 22:05

hey huppeldepup

het is mogelijk met een kunstheup maar het is niet aan te raden dus we hopen dat het rap mag lukken maar ja da hoopt iedereen he

groetjes

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 23 juni 2008, 8:17

Hey Huppeldepup,

Het is toch wel jammer vind ik, dat je cryo's het niet gehaald hebben. Ook al is de kans klein op slagen, het is toch wel een 'gemiste' kans hé... Zelf heb ik het ook niet zo op begrepen, wegens dezelfde reden, maar je mag het ook niet zien als 'tijdverspilling'. Ik hoop dat je terug de moed en energie vind om nog een ultieme poging te doen. Je moet jezelf niet te oud vinden, maar misschien kan je wel ergens een 'maximum' leeftijd vastpinnen...
In elk geval sterkte en groetjes!
Sterretje

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 24 juni 2008, 12:03

Hey Huppeldepup,

Ik begrijp heel goed wat je voelt, ik had na die eerste poging al zoiets van "ik heb genoeg van al die emoties" maar wij hadden toch iets meer geluk, vooral de moed niet opgeven!!!

Ik weet nu ook niet of er ooit nog een tweede zal bijkomen want die behandeling woog nogal zwaar door maar we zullen eerst dit verder afwachten, het is toch vrijdag al 13 weken dus het ergste is achter de rug.

Groetjes,

Kim

Ninaatje
Berichten: 107
Lid geworden op: 7 mei 2008, 16:38

Bericht door Ninaatje » 27 juni 2008, 19:56

Hey smoske, ik heb ook endometriose. Zit al op mijn darmen en blaas. Verschrikkelijk die pijn tijdens mijn regels. Heb 1 operatie gehad en direct terug gekomen. Maar we geven niet op! Ik wens jullie het aller beste toe!

Hey huppeldepup, jammer van je cryo's! Ik moet op woe
2 juli voor de TP(als ze het overleven). Ik heb er 8 in de diepvries. Heb je dan zo weinig slaagkansen met Cryo's? Hou de moed erin!

Veel succes en moed voor iedereen!
Ninaatje

smoske
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 juni 2008, 23:07

Bericht door smoske » 28 juni 2008, 15:29

hey ninaatje

ik wist ni da ge da op de blaas ook kon krijge en ik heb het ook op men darmen en heb ook de pech da ze meteen terug komen en begrijp wa ge bedoeld me da het veel zeer doe ge kunt daar echt van af zien en wens u ook nog veel sterkte toe en iets minder pijnlijke regels toe

groetjes smoske

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten