Draagmoeder gezocht

IVF Forum
Plaats reactie
Hedwig82
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 november 2019, 14:13

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Hedwig82 » 10 november 2019, 14:22

Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik zouden graag een kindje krijgen samen. Maar hij is homo en ik heb vroeger een zware hoofdoperatie gehad en neem medicatie waardoor ik zelf geen kind kan dragen. Het is heel erg moeilijk iemand goed en lief te vinden , hopelijk vinden wij die lieve draagmoeder hier. We willen al heel lang een kindje.. We hebben eerst in onze nabije omgeving gevraagd maar het is te moeilijk voor hen 😢
Mijn vriend is er 34 en ik ben er 37.
Heel veel lieve groetjes

atomboyke
Berichten: 6
Lid geworden op: 1 oktober 2019, 10:36

Re:

Bericht door atomboyke » 23 april 2020, 8:33

Wij zijn op zoek naar draagmoeder en stellen ons graag voor met volgend filmpje
https://youtu.be/sUw-lwQWEqQ

Groetjes Tom en Stijn

Wenspapas
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 april 2020, 23:46

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Wenspapas » 23 april 2020, 23:53

Hallo, 



Wij zijn twee mannen van 32 jaar uit Rotterdam. Ik werk als consultant en mijn vriend werk als verpleegkundige in de thuiszorg. We hebben nu bijna tien jaar een relatie. We zijn allebei van Caribisch afkomst en houden van reizen en nieuwe dingen ontdekken.
We missen alleen nog een kleine spruit in ons leven waar we onze liefde mee kunnen delen en ons geluk compleet kan maken. In onze ogen kunnen we onze kind(eren) een stabiele, liefdevolle en rijke omgeving bieden.

We zijn daarom op zoek naar een draagmoeder die ons langgekoesterde wens kan waarmaken. We zijn al een tijd op zoek maar zijn er toch niet in geslaagd om iemand te vinden. Met dit bericht proberen we in contact te komen met een lieve vrouw die ons zou willen helpen. Wij kijken ernaar uit om verder met je te praten en te kijken of het een mooie match wordt.

Mocht deze advertentie je belangstelling gewekt hebben, stuur ons dan een bericht naar wenspapas.rotterdam@gmail.com

Groet,

Wenspapa's

janentanguy
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 oktober 2020, 2:39

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door janentanguy » 11 oktober 2020, 2:43

Hallo allemaal,

Graag stel ik ons even aan jullie voor. Wij zijn Jan en Tanguy, een koppel uit regio Gent. Ondertussen wonen we al ruim 4 jaar samen en zijn we al even verloofd. Quasi vanaf dag 1 was duidelijk dat we samen graag één kleine spruit zouden willen delen en zien opgroeien. De kinderwens is dus groot ondanks het moeilijke parcours dat ons te wachten staat.

Onze zoektocht hebben we vorig jaar gestart met research en gesprekavonden rond adoptie, pleegouderschap en draagmoederschap. Allemaal geen evidente keuzes, maar we kozen er onlangs voor om in te zetten op draagmoederschap. Vandaar dat we nu onze zoektocht intensiever bezig zijn en hier op dit platform een boodschap achterlaten.

Een eicel en zaadcel nemen wij voor onze rekening, maar we zijn nog op zoek naar een draagmoeder die 9 maanden lang bereid is om af onze spruit te dragen. Een avontuur voor beide partijen, met een mooie uitkomst als gevolg.

Contacteer ons zeker bij interesse of om ons tips te geven.

Thanks! :D

bjornb
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 oktober 2020, 17:38

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door bjornb » 28 oktober 2020, 21:36

Hallo iedereen, lieve dames,
Mag ik mij even voorstellen? Ik ben Bjorn 36 jaar, woonachtig midden West Vlaanderen en door omstandigheden vrijgezel. Reeds van in mijn kinderjaren wist ik al dat ik vader wou worden.
Toen ik 15-16 jaar werd ben ik beginnen babysitten en heb dit dan ook heel lang en met veel liefde en plezier gedaan!
Ik kon het supergoed vinden met die drie kindjes, en als ik eigenlijk de keuze had dan moet ik stiekem toegeven dat ik liever bij hun was, dan uitgaan. Je krijgt daar ook zoveel van terug.
Meer dan ooit was ik er dus van overtuigd dat ik ook wel een kindje wilde.
Alleen ben ik nu al 36 en heb ik er nog geen. Als man alleen is dat ook echt niet simpel, en vind je eigenlijk vrij weinig hulp en al zeker heel weinig gehoor.
Ik kan mezelf het beste omschrijven als een lieve man, heel medelevend met zijn medemens, zorgzaam en best wel sociaal.
Ik ben ook wat men bij ons zou zeggen een "plantrekker" en zeker ook een doorzetter iemand die gaat voor zijn doel!
Wat hoop ik echt te vinden?
Het liefste een lieve draagmoeder die mij wil helpen mijn grootste droom te realiseren.

Groetjes
Bjorn

Misterke
Berichten: 1
Lid geworden op: 2 januari 2021, 19:32

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Misterke » 2 januari 2021, 19:39

Hallo allemaal,

Ookwij Yoni en Kevin, holebi koppel, 33 en29 jaar oud, zijn opzoek naar een draagmoeder. Wij zijn van de provincie antwerpen en hopen via deze weg iemand te vinden die onze kinderwens kan invullen. Blijvend contact na de geboorte is uiteraard mogenlijk omdat het kind zelf met allerlei vragen zal komen als hij/zij ouder is

Contacteer ons gerust indien je hierin iets ziet

Steffie1990
Berichten: 5
Lid geworden op: 6 februari 2020, 6:53

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Steffie1990 » 12 maart 2021, 18:22

Marieke1990 schreef:
8 maart 2018, 20:47
Mijn eerste berichtje en al meteen een met een belangrijke inhoud :)!
Mijn man en ik zijn al een hele tijd bezig met IVF (ik heb endometriose). 5 pogingen en 2 miskramen later zijn wij op zoek naar andere mogelijkheden ook. Ook wij zoeken dus een lieve draagmoeder, die een embryo van ons zou willen dragen. De kans is klein, maar ik dacht laten we het eens via deze weg proberen :). Zijn er vrouwen die een kindje willen dragen (genetisch materiaal dus van mijn man en mij)? Jullie mogen mij altijd contacteren!

Beste Marieke, ik heb een vraagje, ik en mijn man denken ook aan draagmoederschap maar wij hebben geen grondige reden volgens het uz gent. Ik heb een baarmoeder.. Maar toch mislukt ivf altijd.. Waar ga jij? Of hoe doe jij dat want we zijn ook hopeloos pff. Groetjes

Blondii
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 augustus 2021, 19:36

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Blondii » 25 augustus 2021, 19:38

Hallo

Ik ben een mama , van 29 die graag zou willen bekijken om draagmoeder te zijn voor een koppel.
Moest iemand interesse hebben. Stuur mij een berichtje of email.

Groetjes

Sarigeens
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 september 2021, 23:17

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Sarigeens » 11 september 2021, 23:20

Kan je mij een mailtje sturen op sarigeens@hotmail.com aub? Vriendelijke groeten Sari

Moniquehelena
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 oktober 2021, 19:41

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Moniquehelena » 10 oktober 2021, 19:48

Blondii schreef:
25 augustus 2021, 19:38
Hallo

Ik ben een mama , van 29 die graag zou willen bekijken om draagmoeder te zijn voor een koppel.
Moest iemand interesse hebben. Stuur mij een berichtje of email.

Groetjes
Hallo wij zijn opzoek naar een draagmoeder wand we kunnen zelf geen kinderen krijgen en nu zagen we u bericht staan dus weet niet of het mogelijk is of u ons daar bij zou kunnen helpen
Graag hoor ik meer van u alvast vriendelijk bedankt met vriendelijke groet Ewout en Monique

Sarigeens
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 september 2021, 23:17

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Sarigeens » 11 oktober 2021, 9:48

Blondii schreef:
25 augustus 2021, 19:38
Hallo

Ik ben een mama , van 29 die graag zou willen bekijken om draagmoeder te zijn voor een koppel.
Moest iemand interesse hebben. Stuur mij een berichtje of email.

Groetjes
Beste, ik kan u geen mailtje sturen, maar kan u mij misschien u e-mail adres doorsturen op sarigeens@hotmail.com aub?
Met vriendelijke groeten

wim
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 oktober 2021, 15:31

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door wim » 17 oktober 2021, 17:49

Ik ben en alleenstaande man van 41 en ik heb een kinderwens ik zoek een lieve draagmoeder wie kan mij helpen mail me gerust wimdelauw@hotmail.com

SPA
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 november 2021, 15:08

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door SPA » 16 november 2021, 15:24

Dag allemaal,

Na 3 miskramen, een stilgeboren kindje en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap in een IVF traject van 4 jaar, ben ik lichamelijk en mentaal op. De kinderwens is er nog steeds. We staan al op voor binnenlandse adoptie (helaas ook een langdurig en onzeker traject) en we hebben ons ook ingeschreven voor pleegzorg. Draagmoederschap overwegen we ook, alleen is het heel moeilijk in België. Is er iemand wie ons kan helpen met info of ervaringen?

Mijn email adres is lemmensstefanie@hotmail.com.

Alvast heel erg bedankt!

Ramona013
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 december 2021, 16:31

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Ramona013 » 11 december 2021, 17:01

Halloo

Is jullie wens nog actief want speel zelf al tijdje met de gedachte om draagmoeder te worden.

Xxx ramona

Ramona013
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 december 2021, 16:31

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Ramona013 » 11 december 2021, 17:10

Ik ben een vrouw van 31 heb 3 kindjes waaronder een 2eeige tweeling.
Mijn gezin is af maar heb de wens iemand te helpen in de vorm van eiceldonatie of draagmoederschap.
Mocht je interesse hebben stuur me een berichtje en wie weet ben ik de match die jullie wondertje of zelfs wondertjes (tweeling zit in de familie) mag geven.

Xxx ramona

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten