Draagmoeder gezocht

IVF Forum
Jerre
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 december 2015, 13:31

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Jerre » 27 december 2015, 13:33

Hey,

Ik heb zelf al heel wat informatie opgezocht over draagmoederschap en ook over adoptie... Geen evidentie en we zijn niet de enige die om hulp vragen. Ikzelf (Jurgen - 29j) en mijn vriend (Filip - 35j) zouden namelijk heel graag een kindje hebben, maar momenteel is dit niet echt mogelijk via adoptie (een tijdelijke stop).

Filip en ik zijn klaar voor een kindje in ons leven. Als ik zie hoe Filip omgaat met de kindjes van zijn broer (heeft momenteel drie kinderen en Filip is de peter van de jongste spruit) is dat echt geweldig en zie ik ook dat hij klaar is voor kinderen. Ikzelf ben er ook klaar voor... ik probeer zoveel mogelijk tijd door te brengen met het kindje van mijn beste vriendin en volgens hem ben ik de beste babysit in de wereld :-). Dit te horen van een kind van 6 doet mij enorm veel en laat mij ook snakken naar een eigen kleine spruit.

Draagmoederschap is momenteel niet wettelijk geregeld, maar ik heb een advocatenbureau gevonden die alles in goede banen kan leiden ivm de juridische regelgeving.

Via het UZ Gent is het proces van draagmoederschap mogelijk en hier ben ik al eens gaan informeren. Het voordeel van het UZ gent is dat ze het hele proces voor zich nemen (vooronderzoeken, inbrengen van de eicel...). Het nadeel is dat ze zelf geen draagmoeder aanbrengen... En dit is natuurlijk het moeilijkste in het hele proces...

Daarom zijn mijn vriend en ik op zoek naar een draagmoeder, om onze kinderwens om te kunnen zetten in werkelijkheid.

Ik weet niet of iemand ons hier kan helpen … Maar ik dacht, laat ik de stap maar eens wagen...

Hopend op een antwoord.

Mvg,

Jurgen

Tvanslem
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 augustus 2015, 22:58

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Tvanslem » 27 december 2015, 17:11

Hi, wij hebben daar ook al eens voor geïnformeerd. Ook dit proces is moeilijk. Want er moet al een band zijn tussen de draagmoeder en het koppel, liefst familie of een goeie vriendin. Dus zomaar iemand op internet zoeken wordt onmiddellijk geweigerd. Ook moet de draagmoeder al een kind hebben gehad. En er gaan zeer veel testen vooraf. Wij hebben al eens gesprekken gehad met Petra De Sutter. Ik weet natuurlijk niet wat ze tegen jullie hebben gezegd. Het is niet om jullie te demotiveren, wij hebben dit ook aan kant moeten zetten. Daarmoeder is moeilijk, adoptie in Vlaanderen ook, voor ons nog niet want wij wonen in Wallonië. Je kan altijd eens pleeggezin overwegen op lang termijn. Draagmoeder in buitenland kan ook te overwegen, maar is niet goedkoop.

We wensen jullie toch veel succes! ;)

sylvia1991
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 december 2015, 23:13

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door sylvia1991 » 30 december 2015, 23:16

beste ,

zoeken jullie nog een draagmoeder .

Mvg Sylvia VD

room1012
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 januari 2016, 15:59

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door room1012 » 12 januari 2016, 16:02

hallo,
wij zijn al een tijdje opzoek na een draagmoeder maar nogsteeds niets..
weet iemand een andere weg?
gr Romy

sabuna002
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 december 2015, 7:19

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door sabuna002 » 23 januari 2016, 8:04

Jerre schreef:Hey,

Ik heb zelf al heel wat informatie opgezocht over draagmoederschap en ook over adoptie... Geen evidentie en we zijn niet de enige die om hulp vragen. Ikzelf (Jurgen - 29j) en mijn vriend (Filip - 35j) zouden namelijk heel graag een kindje hebben, maar momenteel is dit niet echt mogelijk via adoptie (een tijdelijke stop).

Filip en ik zijn klaar voor een kindje in ons leven. Als ik zie hoe Filip omgaat met de kindjes van zijn broer (heeft momenteel drie kinderen en Filip is de peter van de jongste spruit) is dat echt geweldig en zie ik ook dat hij klaar is voor kinderen. Ikzelf ben er ook klaar voor... ik probeer zoveel mogelijk tijd door te brengen met het kindje van mijn beste vriendin en volgens hem ben ik de beste babysit in de wereld :-). Dit te horen van een kind van 6 doet mij enorm veel en laat mij ook snakken naar een eigen kleine spruit.

Draagmoederschap is momenteel niet wettelijk geregeld, maar ik heb een advocatenbureau gevonden die alles in goede banen kan leiden ivm de juridische regelgeving.

Via het UZ Gent is het proces van draagmoederschap mogelijk en hier ben ik al eens gaan informeren. Het voordeel van het UZ gent is dat ze het hele proces voor zich nemen (vooronderzoeken, inbrengen van de eicel...). Het nadeel is dat ze zelf geen draagmoeder aanbrengen... En dit is natuurlijk het moeilijkste in het hele proces...

Daarom zijn mijn vriend en ik op zoek naar een draagmoeder, om onze kinderwens om te kunnen zetten in werkelijkheid.

Ik weet niet of iemand ons hier kan helpen … Maar ik dacht, laat ik de stap maar eens wagen...

Hopend op een antwoord.

Mvg,

Jurgen

Hallo contact inforhope1965@gmail.com als je geïnteresseerd bent in een privé goedkeuring, Mijn man en ik zijn hier persoonlijk goedgekeurd. Met dank

CeliaWim
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 januari 2016, 7:27

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door CeliaWim » 27 januari 2016, 7:30

Wij zijn Celia en Wim. Ik heb een niertransplantatie gehad, hierdoor is het niet mogelijk dat ik zwanger kan worden. We willen dolgraag een kind, daarom zijn we opzoek naar een draagmoeder. Wie interesse heeft kan me een mail sturen (wimcelia@outlook.be)

Jerre
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 december 2015, 13:31

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Jerre » 29 februari 2016, 17:10

Hey,

Ik en mijn vriend Filip zijn nog steeds op zoek naar een draagmoeder voor ons kindje. Wij hebben reeds contact gehad met gyneacoloog en advocaat en kennen ondertussen de procedure. Ook waren we in contact met een koppel, maar tot onze grote spijt kon dit niet doorgaan (langs kan van de draagmoeder).

Wij zouden enorm graag een kindje in ons leven hebben en hopen dat er iemand is die ons hier wil helpen. Ik zeg onze vorige boodschap hier nog eens onder ook.

Hopelijk mogen we snel een berichtje ontvangen.

groetjes,

Jurgen en Filip

Vorige boodschap

Ik heb zelf al heel wat informatie opgezocht over draagmoederschap en ook over adoptie... Geen evidentie en we zijn niet de enige die om hulp vragen. Ikzelf (Jurgen - 29j) en mijn vriend (Filip - 35j) zouden namelijk heel graag een kindje hebben, maar momenteel is dit niet echt mogelijk via adoptie (een tijdelijke stop).

Filip en ik zijn klaar voor een kindje in ons leven. Als ik zie hoe Filip omgaat met de kindjes van zijn broer (heeft momenteel drie kinderen en Filip is de peter van de jongste spruit) is dat echt geweldig en zie ik ook dat hij klaar is voor kinderen. Ikzelf ben er ook klaar voor... ik probeer zoveel mogelijk tijd door te brengen met het kindje van mijn beste vriendin en volgens hem ben ik de beste babysit in de wereld :-). Dit te horen van een kind van 6 doet mij enorm veel en laat mij ook snakken naar een eigen kleine spruit.

Draagmoederschap is momenteel niet wettelijk geregeld, maar ik heb een advocatenbureau gevonden die alles in goede banen kan leiden ivm de juridische regelgeving.

Via het UZ Gent is het proces van draagmoederschap mogelijk en hier ben ik al eens gaan informeren. Het voordeel van het UZ gent is dat ze het hele proces voor zich nemen (vooronderzoeken, inbrengen van de eicel...). Het nadeel is dat ze zelf geen draagmoeder aanbrengen... En dit is natuurlijk het moeilijkste in het hele proces...

Daarom zijn mijn vriend en ik op zoek naar een draagmoeder, om onze kinderwens om te kunnen zetten in werkelijkheid.

Ik weet niet of iemand ons hier kan helpen … Maar ik dacht, laat ik de stap maar eens wagen...

Hopend op een antwoord.

Mvg,

Jurgen

sabuna002
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 december 2015, 7:19

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door sabuna002 » 28 maart 2016, 16:12

Hallo contact anthon18445@gmail.com als je geïnteresseerd bent in de kinderopvang adoptie, Mijn man en ik zijn hier persoonlijk goedgekeurd. Bedankt

Anna

Onbekend
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 juni 2017, 15:48

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Onbekend » 22 juni 2017, 15:51

Beste mensen.
Mijn man en ik zijn bijna 2 jaar getrouwd en Zijn 4 jaar samen. Wij proberen al heel lang een baby te krijgen. Vele miskramen en curretage gehad. Artsen hebben ons onderzocht en alles bleek goed. Ze konden geen oorzaak vinden en omdat ik al vaker zanger ben geweest was er geen reden om ons te helpen. Terwijl het allemaal uitliep op een miskraam. Wij zijn op zoek naar een 'leen' moeder. Dat houd in dat mijn eitjes en het zaad van mijn man worden gebruikt. Net even anders als een draagmoeder die haar eigen *gebruikt*. Heel raar zeggen allemaal op zo een manier maar weet niet hoe ik het anders kan verwoorden. Wij hopen dat er een dame is die dat voor ons wil doen. Er zijn helaas genoeg mensen die geen kinderen kunnen krijgen. En mensen zoals ons die niet geholpen kunnen worden omdat het in de ogen van de arts het 'Wel lukt.
Mochten er geïnteresseerden zijn dan horen wij dat graag. We zitten nabij zwolle.
Groeten
Onbekend

Sofie1988
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 september 2017, 22:47

Kandidaat draagmoeder?

Bericht door Sofie1988 » 20 september 2017, 7:38

Beste mensen,

Allereerst wil ik zeggen dat ik voor iedereen erg veel respect heb,jullie hebben allemaal dezelfde wens,een kinderwens.
En uiteindelijk zal jullie kindje het meest gewilde en geliefde kindje zijn. Jullie hebben er immers erg hard voor moeten vechten,sommigen zijn nog steeds bezig...

De meesten beseffen niet wat een geluk ze hebben als ze gewoon zwanger kunnen worden en na 9 maanden al kunnen genieten van hun kleine wondertje.

Ikzelf ben al in het bezit van mijn 2 wondertjes,en heb absoluut geen verdere kinderwens meer.
En toch... mijn zwangerschappen waren telkens zalig(geen last van zwangerschapskwaaltjes,snelle bevalling,..)

Daarom denk ik er aan om een koppel te helpen in hun zoektocht naar een draagmoeder.
Het lijkt erg vreemd maar voel dat ik dit moet doen om de mensheid iets moois te schenken. En zoals reeds gezegd,mensen die via draagmoeder ouders worden zijn ouders die hiervoor erg bewust hebben gekozen en de taak als ouder ter harte zullen nemen!!

Ik heb geen ervaring,weet niet hoe hier aan te beginnen en heb verder wel nog 1 'vereiste'
Ik wil enkel mensen helpen die zelf over een eicel en zaadcel beschikken, het idee dat het kindje genetisch van mij is,is mij een brug te ver.(voor anderen mss niet,dus laat jullie aub niet ontmoedigen!!)
Maar ik denk dat er toch ook nood is aan een draagmoeder die eigenlijk enkel het dragen wil doen,of vergis ik me hierin?

Grtjs

TomVer
Berichten: 1
Lid geworden op: 6 oktober 2017, 14:39

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door TomVer » 6 oktober 2017, 14:40

Beste Sofie,

Heel mooi verhaal. Ik zou u graag contacteren, is dit mogelijk? Alvast bedankt, mvg Tom

Landoj
Berichten: 1
Lid geworden op: 2 december 2017, 21:25

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Landoj » 2 december 2017, 21:32

*bericht verwijderd. Gelieve mij niet meer te mailen
Laatst gewijzigd door Landoj op 25 december 2018, 21:57, 2 keer totaal gewijzigd.

Marieke1990
Berichten: 1
Lid geworden op: 8 maart 2018, 20:32

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Marieke1990 » 8 maart 2018, 20:47

Mijn eerste berichtje en al meteen een met een belangrijke inhoud :)!
Mijn man en ik zijn al een hele tijd bezig met IVF (ik heb endometriose). 5 pogingen en 2 miskramen later zijn wij op zoek naar andere mogelijkheden ook. Ook wij zoeken dus een lieve draagmoeder, die een embryo van ons zou willen dragen. De kans is klein, maar ik dacht laten we het eens via deze weg proberen :). Zijn er vrouwen die een kindje willen dragen (genetisch materiaal dus van mijn man en mij)? Jullie mogen mij altijd contacteren!

Sarah2812
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 maart 2018, 11:34

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Sarah2812 » 22 maart 2018, 13:11

Hey Maths , ik heb je een priveberichtje gestuurd :-)

groetjes ,
Sarah
Mathske schreef:
22 oktober 2010, 13:00
Hallo,
ik ben Maths en mijn vriend en ik zijn al enkele jaren op zoek naar een lieve draagmoeder.
Onze kinderwens is groot. Na jaren zoeken hebben we een kast vol met info, maar de gepaste persoon vinden is ons nog niet gelukt.
Zelf werk ik al enkele jaren als opvoeder, met de kinderen van anderen. Ik doe dit zeer graag, maar waar blijft ons klein schreeuwerke? :-) Best wel frustrerend, daar we er meer dan ooit klaar voor zijn, maar de kans niet krijgen.
Misschien krijg ik wel een positieve reactie op dit bericht?
anderzijds, zijn onze zoektochten in België en Nederland nog geen succes geweest, dus vroeg ik me af, of iemand weet hoe dit alles in Frankrijk geregeld is?
tnx,
us

Sani
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 maart 2018, 15:37

Re: Kandidaat draagmoeder?

Bericht door Sani » 23 maart 2018, 16:03

Sofie1988 schreef:
20 september 2017, 7:38
Beste mensen,

Allereerst wil ik zeggen dat ik voor iedereen erg veel respect heb,jullie hebben allemaal dezelfde wens,een kinderwens.
En uiteindelijk zal jullie kindje het meest gewilde en geliefde kindje zijn. Jullie hebben er immers erg hard voor moeten vechten,sommigen zijn nog steeds bezig...

De meesten beseffen niet wat een geluk ze hebben als ze gewoon zwanger kunnen worden en na 9 maanden al kunnen genieten van hun kleine wondertje.

Ikzelf ben al in het bezit van mijn 2 wondertjes,en heb absoluut geen verdere kinderwens meer.
En toch... mijn zwangerschappen waren telkens zalig(geen last van zwangerschapskwaaltjes,snelle bevalling,..)

Daarom denk ik er aan om een koppel te helpen in hun zoektocht naar een draagmoeder.
Het lijkt erg vreemd maar voel dat ik dit moet doen om de mensheid iets moois te schenken. En zoals reeds gezegd,mensen die via draagmoeder ouders worden zijn ouders die hiervoor erg bewust hebben gekozen en de taak als ouder ter harte zullen nemen!!

Ik heb geen ervaring,weet niet hoe hier aan te beginnen en heb verder wel nog 1 'vereiste'
Ik wil enkel mensen helpen die zelf over een eicel en zaadcel beschikken, het idee dat het kindje genetisch van mij is,is mij een brug te ver.(voor anderen mss niet,dus laat jullie aub niet ontmoedigen!!)
Maar ik denk dat er toch ook nood is aan een draagmoeder die eigenlijk enkel het dragen wil doen,of vergis ik me hierin?

Grtjs


Beste Sofie,

Bovenstaande bericht is van volg jaar.
Maar ben benieuwd naar je mooi verhaal of je nog steeds interesse heb om draagmoeder te worden.
Zelf heb ik door baarmoederhals kanker geen baarmoeder meer en zoeken een draagmoeder die uitsluitend voor ons de baby wilt dragen. Ons eis is dan ook dat de eicel en zaadcel van mij en mijn man afkomstig is. Ik hoor graag van je en kom graag in contact met je. Groetjes

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten