Draagmoeder gezocht

IVF Forum
Peejee
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 december 2013, 22:08

Bericht door Peejee » 27 december 2013, 22:10

Mathske schreef:Hey, geen probleem hoor... ze zouden te vinden zijn wordt gezegd :-) zijn er zelf alleen nog niet zo ver in geraakt. x
Dag Mathske,

Ondertussen weeral bijna een jaar verder vraag ik me af hoe het nu is met jullie zoektocht..
Wij (mijn vriend en ik) zitten in hetzelfde schuitje… Nuja, net begonnen..
Succes!!

Groetjes

cupcake
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 mei 2014, 21:58

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door cupcake » 8 juni 2014, 22:31

Hallo,

Ik heb jullie oproep gelezen en Ik ben eventueel wel bereid om jullie te helpen jullie droom te laten uitkomen.
Mochten jullie nog op zoek zijn, dan mogen jullie altijd vrijblijvend met mij contact opnemen via email, onzekinderwens14@hotmail.com
Dan wil ik gerust met jullie verder kijken wat jullie verwachtingen zijn en hoe jullie dit zien.

la vie
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 januari 2015, 21:25

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door la vie » 13 januari 2015, 21:27

Hallo,
mag ik vragen of jullie al een draagmoeder gevonden hebben?

groetjes

DVO Marijke
DVO Moderator
Berichten: 75
Lid geworden op: 30 augustus 2013, 10:10

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door DVO Marijke » 31 januari 2015, 20:53

Ik wou even melden dat er in het vlaams parlement momenteel gewerkt wordt aan een wetsvoorstel rond draagmoederschap. Hierbij zouden een aantal juridische en andere problemen die draagmoederschap tot een risicovolle onderneming maken verdwijnen. Hopelijk zal dit ook de drempel verlagen voor kandidaat draagmoeders !
DVO wenst jullie alvast veel succes verder..

M_en_ K
Berichten: 1
Lid geworden op: 3 februari 2015, 9:49

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door M_en_ K » 3 februari 2015, 16:08

Dag Mathske

Ik kwam na heel wat surfen hier terecht. De berichten dateren van een tijdje geleden... Maar hoe is jullie zoektocht verlopen/ hoe verloopt jullie zoektocht? Is er al iets meer uit de bus gekomen? Indien jullie een draagmoeder gevonden hebben, via welke weg deden jullie dit?
Ik stel oprecht deze vraag, want mijn vriend en ik (28 en 27 jaar) weten hoe moeilijk het is om een draagmoeder te vinden. Wij zitten namelijk ook in hetzelfde straatje... We zoeken ook een draagmoeder, maar weten niet waar we iemand kunnen vinden die dit effectief zou willen/kunnen doen rekening houdende met de voorwaarden die ze stellen wat betreft draagmoederschap.
We horen heel vaak 'Ik zou het wel willen doen, maar...' telkens met begrijpelijke redenen uiteraard. Maar het maakt het er niet altijd minder pijnlijk op.
Ik hoop alvast van harte dan het voor jullie goed komt/ goed gekomen is. En dat wij via deze weg misschien toch wat meer informatie zouden kunnen vinden over het 'vinden van een geschikte draagmoeder'.

groeten
Marc

Kapinga
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 februari 2015, 13:58

draagmoeder laat je droom in vervulling gaan

Bericht door Kapinga » 25 februari 2015, 14:12

Hallo,

Ik heb hier heel wat berichtjes gelezen en ik begrijp hoe de meeste mensen zich hier voelen.
Ik ben zelf 23 en moeder van 2 zoontjes, de oudsten is er bijna 5 en de kleinsten is anderhalf jaar.
Ik zou graag iemand zijn wens vervullen door draagmoeder te zijn.
Ik weet zelf hoe het is om mama te zijn en om liefde te krijgen van je kinderen.
Iedereen zou dit geluk moeten voelen en daarom wil ik jullie heel graag helpen.
Mijn besluit staat vast en ik zal zeker niet terug krabbelen, 2 kindjes volstaat.
Ik ben zelf half Congolees, half Belgisch. Ik woon ook in België.

Mijn enige voorwaarde is dat de inseminatie gebeurd met een ei- en zaadcel van de wensouders.

Laat je zeker niet tegen houden om mij te contacteren via mail --> bluekapinga@hotmail.com
Alleszins iedereen veel succes!!

groetjes

onzeker-mevrouwtje
Berichten: 635
Lid geworden op: 8 april 2014, 23:29

Re: draagmoeder laat je droom in vervulling gaan

Bericht door onzeker-mevrouwtje » 3 maart 2015, 23:26

Kapinga schreef:Hallo,

Ik heb hier heel wat berichtjes gelezen en ik begrijp hoe de meeste mensen zich hier voelen.
Ik ben zelf 23 en moeder van 2 zoontjes, de oudsten is er bijna 5 en de kleinsten is anderhalf jaar.
Ik zou graag iemand zijn wens vervullen door draagmoeder te zijn.
Ik weet zelf hoe het is om mama te zijn en om liefde te krijgen van je kinderen.
Iedereen zou dit geluk moeten voelen en daarom wil ik jullie heel graag helpen.
Mijn besluit staat vast en ik zal zeker niet terug krabbelen, 2 kindjes volstaat.
Ik ben zelf half Congolees, half Belgisch. Ik woon ook in België.

Mijn enige voorwaarde is dat de inseminatie gebeurd met een ei- en zaadcel van de wensouders.

Laat je zeker niet tegen houden om mij te contacteren via mail --> bluekapinga@hotmail.com
Alleszins iedereen veel succes!!

groetjes
Hoi, helemaal vanboven IVF zie je een oproep van Peter!
Een tof homo koppel die een draagmoeder zoekt!

Misschien eens informeren bij hen?
hun naam is:

Peter-Dieter!
Afbeelding

Afbeelding

mason
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 maart 2015, 23:44

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door mason » 23 maart 2015, 23:47

Hey,

Wij zijn een koppel uit Limburg België
& wij zijn op zoek naar een lieve draagmoeder wegens dat wij het zelf niet kunnen krijgen.

Groetjes Nathalie & Mason

peter-dieter
Berichten: 4
Lid geworden op: 2 maart 2015, 16:55

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door peter-dieter » 30 maart 2015, 8:55

hoi peter dieter hier,

heb net gemailt ivm draagmoederschap in de hoop op een positieve reactie.


in elk geval, ben blij dat in dit forum draagmoedrschap geen taboo is en dat er veel mensen kunnen meepraten en helpen ivm het zoeken van een draagmoeder
groetjes
peter en dieter

Stephanie1991
Berichten: 1
Lid geworden op: 2 mei 2015, 13:09

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Stephanie1991 » 2 mei 2015, 13:18

Ik ben meisje van 24 en overweeg het om draagmoeder te zijn.
Ik vind het erg dat adoptie enzo de dag van vandaag nog altijd steeds zo moeilijk is..

Jullie mogen me steeds contacteren op : denise-bobke@hotmail.com

Elodie & Lode
Berichten: 1
Lid geworden op: 4 mei 2015, 9:26

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Elodie & Lode » 4 mei 2015, 9:36

Ook wij zijn op zoek naar iemand die onze kinderwens kan waar maken.
Ik heb geen baarmoeder meer en daarom kan ik uiteraard niet meer zwanger worden.
Ik ben 26 jaar en wil zo graag een baby.

Groetjes
Elodie

Ann.kinderwens
Berichten: 2
Lid geworden op: 4 mei 2015, 7:56

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Ann.kinderwens » 4 mei 2015, 13:46

Hoi Elodie,

Ik ben Ann en ben 26 jaar.
Weduwe en wil graag helpen voor jullie wens te vervullen.
Ik vraag er geen geld voor alleen betaling van de kosten die de ziekenkast niet draagt.

Ik ben gezond en heel fit.
Doe dit puur uit mensen liefde.
Groetjes
Ann

Ik heb nog aan iemand reactie gestuurd maar nog niets terug gehoord.

StevenB86
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 augustus 2015, 14:48

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door StevenB86 » 17 augustus 2015, 14:52

Hallo

Ik start graag met mezelf even voor te stellen; Ik ben een 29 jarige jongeman met heel wat moois in mijn leven. Een leuke vriend (reeds 8 jaar), een toffe job, een mooie loft, twee schatten van petekindjes, een warme familie en gekke vrienden/vriendinnen.
Alles om een gelukkig te zijn. En dat ben ik ook... Of daar probeer ik mezelf toch vaak van te overtuigen.

Want al het bovenstaande weegt niet altijd op tegen dat ene iets wat er ook nog is... Dat gevoel van leegte,... Dat verlangen naar een kindje is er, wordt door mezelf vaak in een hoekje gedrumd.

De mogelijkheden in België zijn niet zo groot. De wachtlijst voor adoptie is afgesloten voor onbepaalde tijd en in onze nabije omgeving vinden we niet onmiddellijk iemand die ons kan helpen als draagmoeder...

Misschien is hier iemand die ons wat kan verder helpen; iemand kent dit open staat om wensmama te zijn(hoog- of laagtechnologisch) of in contact brengen met anderen die hun kinderwens toch konden verwezelijken?

Warme groet uit West-Vlaanderen

S & P
stevenbe86@gmail.com

Nettie1
Berichten: 1
Lid geworden op: 3 september 2015, 21:12

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Nettie1 » 3 september 2015, 21:15

Hey,

Ik las je berichtjes. Hoe gaat het ondertussen?

ChristianSKW
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 september 2015, 20:16

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door ChristianSKW » 17 september 2015, 21:16

Hallo iedereen. Ik lees jullie berichten hier en vroeg me af of er al mensen/koppeltjes zijn die ondertussen samen met een draagmoeder op een kindje wachten.
Zijn er nog draagmoeders die nog willen helpen?

Vriendelijke groeten Christian

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 23 gasten