Draagmoeder gezocht

IVF Forum
Plaats reactie
tuba
Berichten: 21
Lid geworden op: 1 juni 2022, 21:42

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door tuba » 17 september 2022, 10:55

Ann.kinderwens schreef:
4 mei 2015, 13:46
Hoi Elodie,

Ik ben Ann en ben 26 jaar.
Weduwe en wil graag helpen voor jullie wens te vervullen.
Ik vraag er geen geld voor alleen betaling van de kosten die de ziekenkast niet draagt.

Ik ben gezond en heel fit.
Doe dit puur uit mensen liefde.
Groetjes
Ann

Ik heb nog aan iemand reactie gestuurd maar nog niets terug gehoord.
wij zoeken een draagmoeder :(( 0488355031
als u nog geïnteresseerd bent kan u mij aub contacteren

tuba
Berichten: 21
Lid geworden op: 1 juni 2022, 21:42

Re: Kandidaat draagmoeder?

Bericht door tuba » 17 september 2022, 10:57

Sofie1988 schreef:
20 september 2017, 7:38
Beste mensen,

Allereerst wil ik zeggen dat ik voor iedereen erg veel respect heb,jullie hebben allemaal dezelfde wens,een kinderwens.
En uiteindelijk zal jullie kindje het meest gewilde en geliefde kindje zijn. Jullie hebben er immers erg hard voor moeten vechten,sommigen zijn nog steeds bezig...

De meesten beseffen niet wat een geluk ze hebben als ze gewoon zwanger kunnen worden en na 9 maanden al kunnen genieten van hun kleine wondertje.

Ikzelf ben al in het bezit van mijn 2 wondertjes,en heb absoluut geen verdere kinderwens meer.
En toch... mijn zwangerschappen waren telkens zalig(geen last van zwangerschapskwaaltjes,snelle bevalling,..)

Daarom denk ik er aan om een koppel te helpen in hun zoektocht naar een draagmoeder.
Het lijkt erg vreemd maar voel dat ik dit moet doen om de mensheid iets moois te schenken. En zoals reeds gezegd,mensen die via draagmoeder ouders worden zijn ouders die hiervoor erg bewust hebben gekozen en de taak als ouder ter harte zullen nemen!!

Ik heb geen ervaring,weet niet hoe hier aan te beginnen en heb verder wel nog 1 'vereiste'
Ik wil enkel mensen helpen die zelf over een eicel en zaadcel beschikken, het idee dat het kindje genetisch van mij is,is mij een brug te ver.(voor anderen mss niet,dus laat jullie aub niet ontmoedigen!!)
Maar ik denk dat er toch ook nood is aan een draagmoeder die eigenlijk enkel het dragen wil doen,of vergis ik me hierin?

Grtjs
beste
wij zoeken nog steeds een draagmoeder als heterokoppel daar ik door medicijntherapie niet mag dragen
u kan me contacteren 0488355031

tuba
Berichten: 21
Lid geworden op: 1 juni 2022, 21:42

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door tuba » 17 september 2022, 11:11

Blondii schreef:
25 augustus 2021, 19:38
Hallo

Ik ben een mama , van 29 die graag zou willen bekijken om draagmoeder te zijn voor een koppel.
Moest iemand interesse hebben. Stuur mij een berichtje of email.

Groetjes
beste Blondi
wij zoeken nog steeds een draagmoeder als heterokoppel
u kan mij contacteren aub moest u nog geïnteresseerd zjjn
0488355031

Jerre
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 december 2015, 13:31

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Jerre » 5 januari 2023, 19:41

Ons verhaal… onze droom … een klein (groot) wonder.

Om onze droom in vervulling te laten gaan zijn wij op zoek naar een draagmoeder.

“Gemakkelijk” om uit te spreken, maar des te moeilijker te vinden. Ons verhaal samen begon in 2011, ondertussen zijn we gehuwd in 2017 en beide komen uit een warme, toffe en soms wat zotte familie 😊. In onze vriendenkring zijn er reeds heel wat koppels die kinderen hebben en die elke keer toch wel uitkijken als we langskomen… we zouden niet weten waarom, maar misschien omdat we samen met hen gaan klimmen, voetballen, vliegen, zwemmen, naar de cinema gaan of gewoon thuis ouderwetse gezelschapsspelletjes spelen. Mijn echtgenoot is peter van één van de kinderen van zijn broer (7j) en ikzelf ben peter van het jongste kindje van mijn beste vriendin (6j) alsook peter van het kindje van mijn broer (2j). Allemaal zijn het F A N T A S T I S C H E bengeltjes, ieder uniek op zijn/haar manier.

Toch ontbreekt er nog iets in ons leven.. een klein wonder van onszelf. Want na een weekje dat de kids bij ons komen logeren, voelt het huis, de kinderkamer leeg en mist er iets.

Filip (42j) en ik (36j) proberen sinds 2015-2016 op verschillende manieren onze wens in vervulling te laten gaan. Zo hebben we reeds het geluk gehad een vrouw te ontmoeten die ons een stapje dichterbij onze wens wou brengen. Helaas mochten onze pogingen geen geluk brengen en werden we zelfs geconfronteerd met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Van vreugde naar verdriet… we kennen de rollencoaster, maar we hebben vooral enorm veel respect, appreciatie en dankbaarheid voor de vrouw die ons wou helpen. Na de laatste poging hebben we gezamenlijk beslist geen pogingen meer te ondernemen voor haar gezondheid. Onze wens gaat niet boven de gezondheid van de vrouw die onze wens in vervulling zou willen laten gaan.

Daarom opnieuw een zoektocht, een moeilijke zoektocht. Wat we vragen is niet klein, maar onze wens om papa te worden is oh zo groot.

Wil jij ons helpen of ken je iemand die ons kan helpen… verspreid ons oproepje en wie weet wat 2023 in petto heeft voor ons allen.

Liefs,
Jurgen en Filip

Ine1209
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mei 2021, 2:53

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Ine1209 » 7 april 2023, 20:18

Hey Jurgen, Hey Fliip

Als jullie nog opzoek zijn naar een draagmoeder mag je altijd contact opnemen met mij. Dan kunnen we even kennismaken en kijken of er een match is.
ine.vanherle1209@gmail.com

Groetjes!

Anoniem2023
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 juli 2023, 10:43

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Anoniem2023 » 23 juli 2023, 10:48

Ik zie verschillende berichtje, wel al wat ouder, maar ik kan het altijd proberen.. Door mijn medische situatie ben ik helaas niet in de mogelijkheid om zwanger te worden. Iets wat wij moeilijk kunnen accepteren. Om die reden zijn wij dan ook opzoek naar een draagmoeder die ons zou willen helpen doormiddel van hoogtechnologisch draagmoederschap. Ben je geïnteresseerd of wil je meer over ons weten. Stuur dan even een berichtje. Heel veel liefs ons

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten