overschot medicatie

IVF Forum
Plaats reactie
punkertje
Berichten: 15
Lid geworden op: 7 april 2013, 9:43

overschot medicatie

Bericht door punkertje » 10 maart 2014, 21:31

Heb nog twee flesjes suprefact houdbaar tot eind mei , 1 ampul puregon 300 eenheden houdbaar tot augustus en 1 spuit cetrotide houdbaar tot maart 2015.
Mag weg voor klein prijsje.
Laatst gewijzigd door punkertje op 6 april 2014, 9:16, 1 keer totaal gewijzigd.

marie-jo-lijntje
Berichten: 153
Lid geworden op: 12 december 2012, 20:05

Bericht door marie-jo-lijntje » 13 maart 2014, 1:34

1) mag hier niet meer verkocht of aangeboden worden, zie bovenste topic

2) als je binnen de 6 ivf beurten zit, krijg je je med. gratis, dus geld vragen is taboe!

DVO Marijke
DVO Moderator
Berichten: 75
Lid geworden op: 30 augustus 2013, 10:10

Bericht door DVO Marijke » 13 maart 2014, 8:52

Goed verwoord marie-jo-lijntje.

punkertje
Berichten: 15
Lid geworden op: 7 april 2013, 9:43

Bericht door punkertje » 14 maart 2014, 7:19

Marjolijntje. Als je zelf al 8 pogingen gedaan zou hebben zou je zelf anders praten.

stefanie
Berichten: 674
Lid geworden op: 21 februari 2007, 17:35

Bericht door stefanie » 14 maart 2014, 9:23

idd punkertje,
t is verschrikkelijk duur en als je als medelotgenoot dan iets kan overnemen tegen een klein prijsje
is dat goed meegenomen i know jammer genoeg.

marie-jo-lijntje
Berichten: 153
Lid geworden op: 12 december 2012, 20:05

Bericht door marie-jo-lijntje » 15 maart 2014, 5:52

punkertje schreef:Marjolijntje. Als je zelf al 8 pogingen gedaan zou hebben zou je zelf anders praten.
Zou je dan zelf medicatie kopen van iemand die gratis heeft gehad?

+ komt daarbij dat je niet weet hoe ze de medicatie onderhouden heeft, hoelang ze die al heeft, al dan niet in de frigo bewaard heeft...

dan sta je daar, aan je 8ste poging met medicatie die niet meer 100% zijn werking heeft!

succes zou ik zeggen!

(ps lees de bovenste topic maar, het is verboden dit hier op DVO te plaatsen!!!)

AnTan
Berichten: 1062
Lid geworden op: 5 september 2012, 12:32

Bericht door AnTan » 15 maart 2014, 7:26

Ik vind het ook raar geld te vragen mocht je je medicatie gratis hebben gekregen.

Maar heel belangrijk!!!!! Je weet idd niet hoe die mensen dat bewaard hebben! Ik weet het is duur maar ja. Als bvb medicatie in koelkast moet en het is niet in koelkast bewaard of in een te koude frigo... Ik zou dat niet doen.

En daarbij idd, het is het eerste topic... Het mag gewoon niet.
Laatst gewijzigd door AnTan op 15 maart 2014, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Muse
Berichten: 572
Lid geworden op: 19 januari 2014, 22:51

Bericht door Muse » 15 maart 2014, 8:46

Als jullie goed lezen, zien jullie dat het haar 8ste poging was en ze dus die medicatie zelf niet gratis heeft gekregen, integendeel.
Als ze die dan tegen een klein prijsje wil doorverkopen aan meisjes die alles zelf moeten betalen, dan doet ze daar zelf nog verlies aan, en doet ze dames die in hetzelfde schuitjes zitten er een plezier mee. Dus hou alsjeblieft op met kritiek te geven als je de situatie niet helemaal begrijpt.

We hebben het allemaal zo moeilijk omdat mensen in onze omgeving ons commentaar leveren, waar wij het moeilijk mee hebben. En eerlijk gezegd, nu doe je toch wel hetzelfde.
Ik denk niet dat er mensen in onze situatie zijn, die geld zouden vragen als we de meds zelf gratis zouden gekregen hebben.

Ik heb mijn laatste twee pogingen ook zelf moeten betalen, wat ik niemand hier toewens. Ik ben er zelf ook geen voorstander van om medicatie van iemand over te nemen, zal dat ook nooit doen, maar ik kan het wel begrijpen, dat anderen dat doen.

Het is wél zo dat het op het forum niet mag, dus daarin kan ik wel volgen dat er reactie op komt.

AnTan
Berichten: 1062
Lid geworden op: 5 september 2012, 12:32

Bericht door AnTan » 15 maart 2014, 16:39

Tuurlijk is dat erg allemaal. Maar er is een reden waarom het niet mag denk ik. Nogmaals, je weet niet hoe dat bewaard is, en stel dat dat niet goed of voldoende werkt, is dat toch zonde.
Geen enkele dokter zou dit adviseren hoor om medicatie door te verkopen. Hoe duur het ook is. En hoe moeilijk deze weg ook is. We weten het allemaal he.
Denk dat verwijten hier niet op hun plaats zijn. Je moet gewoon opletten, medicatie is medicatie.

punkertje
Berichten: 15
Lid geworden op: 7 april 2013, 9:43

Bericht door punkertje » 16 maart 2014, 14:35

Dank je muse.

Wat het bewaren van de medicatie betrefd. Als je in het ziekenhuis medicatie overneemt die andere personen terug binnenbrengen weet je ook niet hoe het bewaart is.
En denk nu wel dat mensen die zelf de behandeling gedaan hebben hun medicatie goed bewaren.

AnTan
Berichten: 1062
Lid geworden op: 5 september 2012, 12:32

Bericht door AnTan » 16 maart 2014, 17:48

Waar ik ga nemen ze geen medicatie terug... net om die reden. Dan weet je genoeg he. En je weet dat niet van mensen toch... Daarom geen kwade wil, maar ja...
Je moet je zo aangevallen niet voelen. Het staat hier gewoon vanboven in het topic.
We mogen dankbaar zijn voor dit forum, dat dit bestaat, en dan zou ik gewoon regels respecteren. Als dat letterlijk gevraagd wordt. Dit is geen site met bedoelingen dingen te verkopen, hoe goed bedoeld ook. Het is om elkaar steun en raad te vragen.
En nogmaals, medicatie blijft medicatie. De ene zegt het moet in koelkast, andere niet... Wie weet lag dat in een snikhete auto even ergens, je weet het gewoon niet.
Punt is, het staat hier dat het niet mag.
Ik zou geen medicatie van iemand anders willen... Hoe duur ook. Ik heb ook altijd pakken over. En zou dat nooit verkopen of weggeven.

Muse
Berichten: 572
Lid geworden op: 19 januari 2014, 22:51

Bericht door Muse » 16 maart 2014, 18:05

Antan, je hebt overschot van gelijk dat je geen medicatie van iemand anders wilt overnemen, ik heb dat ook nooit gedaan en zou dat ook nooit doen. Ik verkoop wat ik liggen heb ook niet.

Maar wat andere mensen doen, dat moeten zij weten en als anderen dat risico willen nemen, is dat hun zaak. En dat daar dan wat geld voor gevraagd wordt, als je daar zelf veel geld hebt moeten insteken om dan later zelf weer nieuwe medicatie te kunnen kopen, dat kan ik allemaal wel volgen. En daar hebben wij geen commentaar op te geven.

Maar Punkertje, het is inderdaad hier op het forum niet toegestaan, dus zal je dat toch niet langs deze weg kunnen doen.

Veel succes nog allemaal met de behandelingen.

stefanie
Berichten: 674
Lid geworden op: 21 februari 2007, 17:35

Bericht door stefanie » 16 maart 2014, 18:16


sofiedecock
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 maart 2017, 10:39

Inbreng applicators (utrogestan)

Bericht door sofiedecock » 28 maart 2017, 16:59

Hallo,
Ik heb nog 4 nieuwe (apart steriel verpakt) applicators liggen (voor het vaginaal inbrengen van utrogestan).
Als ik er iemand een plezier kan mee doen... kom er gerust om. Ik woon in Heule.
Groetjes
Sofie

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten