Hoi allemaal,
Nu het nieuwe jaar eraan komt (of voor sommigen al begonnen is), vroeg ik me af hoe jullie ermee omgaan. Maken jullie echt goede voornemens, of laten jullie het gewoon op jullie afkomen?
Persoonlijk maakte ik vroeger altijd lange lijstjes met doelen, maar eerlijk gezegd hield ik me daar zelden aan. Tegenwoordig hou ik het liever simpel—een paar kleine dingen die ik wil verbeteren, meer niet. Dat voelt een stuk relaxter.
Sprunki Retake
Ik ben ook benieuwd naar de “zachtere” kant van Nieuwjaar. Schrijven jullie wensen, sturen jullie berichtjes, of nemen jullie gewoon even een moment om na te denken over wat jullie hopen voor de toekomst?
Ben benieuwd hoe anderen dit doen—serieuze doelen, kleine gewoontes, of misschien helemaal niets.
Nieuwjaarsvoornemens, wensen of gewoon gedachten?
-
jesse99
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 12 maart 2024, 11:25
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast