feestdagen

Plaats reactie
sterretjes
Berichten: 57
Lid geworden op: 23 augustus 2012, 14:02

feestdagen

Bericht door sterretjes » 24 december 2012, 13:31

Het einde van het jaar betekent ook dat we terugblikken op het voorbije jaar. Voor ons persoonlijk is het er eentje geweest van verliezen, verdriet en telkens volop dromen om deze nadien weer af te geven. We hebben onszelf meermaals terug bijeen moeten rapen en de blik weer verder moeten zetten om recent opnieuw teleurgesteld te raken.
Toch heeft het afgelopen jaar ook mooie momenten gehad en heb ik de steun van De Verdwaalde Ooievaar mogen beleven. Jullie waren de lichtpuntjes in ons donkere jaar en zonder jullie steun/meeleven/mee duimen was het allemaal nog veel zwaarder geweest.

Daarom lijkt het einde van het jaar ook een goede moment om jullie te bedanken!

Een hele dikke merci en hier branden de kaarsjes voor ons allemaal. Laat 2013 ons jaar maar zijn!
Veel liefs!

delsael
Berichten: 57
Lid geworden op: 7 februari 2012, 14:29

Bericht door delsael » 24 december 2012, 14:19

Hallo,

ik kan me heel goed in je gevoelens terug vinden en zou ook iedereen hier willen bedanken om- zoals je het zo mooi beschrijft- de lichtpuntjes in soms heel donkere periodes, door te komen. Al de steun en hoopgevende woordjes van iedereen die hier echt weet wat het betekent om in de mmm te zitten, waren zeer bemoedigend.

Dus ook ik wil iedereen bedanken voor al de duimpjes die omhoog gingen, steun en medeleven!

Dat 2013 onze wens in vervulling mag laten gaan!

Liefs, Delsael

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten