Eiceldonatie

Plaats reactie
Veroontje
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mei 2013, 14:01

Eiceldonatie

Bericht door Veroontje » 23 mei 2013, 14:10

Gisteren zat mijn taak erop, heb mijn eicellen gedoneerd aan mijn lieve nicht...vond het een hele mooie ervaring en het is me allemaal meegevallen... de hormoonspuiten zijn me reuze meegevallen, en gisteren de pick up heb ik niet al vervelend ervaren... er zijn 6 eicellen weg geprikt... en vandaag te horen gekregen dat er 3 bevrucht zijn... hele spannende tijden vooral gezien zij met haar laatste poging bezig is en zij hier al 8 jaar inzit...Ik hoop zo voor haar dat dit gaat lukken... het is haar van harte gegund... voor haar ben ik een engel, ik vind het niet meer als normaal en zou het zo weer voor haar doen...
Het was welliswaar 2 weekjes van mijn tijd, heb vele echo's gehad maar het kan zoveel verschil maken... volgende week heeft zij haar terugplaatsing... ik hoop het beste... liefs mij

dauwdropje
DVO Lid
DVO Lid
Berichten: 514
Lid geworden op: 5 oktober 2011, 23:47

Bericht door dauwdropje » 23 mei 2013, 18:10

héél mooi gebaar van jou! mijn schoonusje begint volgende maand vor mij met haar behandeling! en je kan niet geloven hoe dankbaar ik haar ben! echt héél héél erg! Jullie geven mensen terug een toekomstperspectief!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten