Vraagjes over het traject

Sof
Berichten: 4
Lid geworden op: 4 februari 2021, 0:23

Re: Vraagjes over het traject

Bericht door Sof » 15 februari 2021, 22:19

De meeste berichten dateren inderdaad meestal van een aantal jaren terug. In Jette wisten ze me wel te vertellen dat hun percentages voor ontdooiing erg hoog liggen.
Ben wel benieuwd ja, spannend allemaal. Hoop dat het toch allemaal wat mee valt. Wij hebben inderdaad geen fertiliteitsproblemen maar het is toch een sprong in het donker, gevaarlijk om te zeggen dat de kans heel groot is dat alles zomaar vlotjes zal verlopen. Hoe graag ik dat zou willen, ik probeer me daar nog niet teveel op vast te pinnen, net omdat we al heel wat embryootjes kunnen mislopen vanwege defect gen..

Tulpi
Berichten: 5
Lid geworden op: 1 februari 2021, 15:42

Re: Vraagjes over het traject

Bericht door Tulpi » 2 juli 2021, 23:32

Hallo allemaal

Ons traject in antwerpen is nrt voor de start van hrt IVF traject stop gezet omdat er iets mis gegaan is bik de laatste stap van de pgt. Ze wisten ons te veryellen dat dit maar bij 1 op de 20 koppels voorkomt dus gewoon dikke pech. Toch voelt het nu ook wel wat als een half jaar 'verloren' (we waren in het UZA in december voeig jazr gestart)

Wij zijn nu ook doorverwezen naar Jette. We hebben al heel wat vragenlijsten moeten invullen maar moeten nu wachte' tot de mensen van het secretzriaat ons bellen voor de verdere afspraken. Na deze afspraken beginnen de genetische testen dan pas (dus vanaf da' nog min. 4 maanden). De vragenlijsten hebben we een kleine maand geleden ingeleverd en toen kregen we dus de boodschap te wachten tot we terug van hen iets horen. Maar dit duurt zo lang! 🙈 Hoelang hebben jullie moeten wachten op dit telefoontje? Ik ben al dat wachten echt beu, we dachten dat het IvF gedeelte het moeilijke stuk ging worden maar lopen hier nu al super hard in vast.

Dus enige ervaringen in wachttijden, verloop of traject in jette zijn hier altijd welkom. 🙂

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast