PGD/PGT 2022

Louisette
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 maart 2023, 8:44

Re: PGD/PGT 2022

Bericht door Louisette » 29 maart 2023, 15:43

Veel courage :( dat is inderdaad niet leuk nieuws. Hopelijk kan je je gedachten wat verzetten en was het beter nieuws in Jette?

Dikke knuffel 🍀

AveYen
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 maart 2023, 9:45

Re: PGD/PGT 2022

Bericht door AveYen » 4 mei 2023, 15:10

Louisette schreef:
29 maart 2023, 15:43
Veel courage :( dat is inderdaad niet leuk nieuws. Hopelijk kan je je gedachten wat verzetten en was het beter nieuws in Jette?

Dikke knuffel 🍀
Nog geen nieuws. Ondertussen in Leuven de prof gesproken, heel positief gesprek wel. Ze snapte volkomen dat we naar Jette wilden, ook om het mentaal te kunnen afsluiten. Daar is het dossier ondertussen ingediend, rechtstreeks naar het PGT team. Ze hebben ondertussen alle gegevens (medisch dossier, genetica, tralala), maar nog wachten tot we er terecht kunnen voor een eerste gesprek. Mijn partner en ik hebben ondertussen besloten om ook op natuurlijke wijze te proberen, omdat ik het eigenlijk niet meer aankan nog maanden niets te doen en te blijven wachten. Misschien dat we ons dat dan zeer gaan beklagen als het lukt en op 12 weken dan ook drager blijkt te zijn, maar goed. Het spreekwoordelijke dobbelsteentje der genetica kan misschien ook eens langs de juiste kant vallen? Het zou fijn zijn...

Louisette
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 maart 2023, 8:44

Re: PGD/PGT 2022

Bericht door Louisette » 4 mei 2023, 16:07

Hopelijk snel wat mentale rust terug...het blijft een lijdensweg. Is allemaal ook niet gemakkelijk wat je doormaakt hé.

Ik heb overlaatst 2 Webinars gevolgd (gratis van UZ Brussel) en dat deed mij wel een deugd. Misschien ook iets waar jullie baadt bij hebben.

Hopelijk valt het dobbelsteentje goed en anders hopen op het teamwork in Jette. Fingers crossed 🤞🍀

Dikke knuffel 😘

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast