PGD Anno 2014

Plaats reactie
Frakke
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 november 2014, 17:08

PGD Anno 2014

Bericht door Frakke » 18 november 2014, 17:21

Hallo allen,

Is er iemand die momenteel ook bezig is met een PGD behandeling?
Wij zijn momenteel aan onze eerste keer bezig.
Zondag PU gehad. Slecht 5 rijpe eicellen. Wel bericht gehad dat er 4 van de 5 bevrucht waren.
We waren een beetje teleurgesteld owv het lage aantal eicellen, maar na het bericht van de 4 bevruchtingen waren we wel zeer blij verrast. Nu dus toch nog een sprankeltje hoop dat er misschien toch nog een kans op slagen is...
Vrijdag krijgen we te horen of er embryo's kunnen teruggeplaatst worden...

Is er nog iemand die een traject lopen heeft?

Groetjes!

sandra_vdv
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 januari 2015, 15:06

Re: PGD Anno 2014

Bericht door sandra_vdv » 15 januari 2015, 15:14

Hey Frakke,

Ik heb in 2012 ook een PGD behandeling gedaan.
Ik had bij de pick-up ook maar 6 eicellen, hier zijn uiteindelijk 4 embryo's uit ontstaan.
Van de embryo's was er uiteindelijk maar 1 embryo wat goed genoeg was om teruggeplaatst te worden. Maar dit was wel van de eerste keer raak => 25/07/2013 is mijn dochtertje geboren :).
Dus het is niet omdat je weinig eicellen hebt dat je direct de hoop moet verliezen hoor. Het kan nog allemaal.
Alleen loop je dan natuurlijk het risico dat er geen embryo's zijn die ingevroren kunnen worden voor een volgende poging, wat bij mij dus het geval was...
Ik zie dat je berichtje al even geleden geplaatst is, dus hopelijk waren er ook gezonde embryo's bij?
Waarom doen jullie de PGD, bij mij was het omdat mijn vriend een erfelijke huidziekte heeft.

Groetjes

relleke
Berichten: 1
Lid geworden op: 6 februari 2015, 16:51

Re: PGD Anno 2014

Bericht door relleke » 6 februari 2015, 17:01

Hallo iedereen

Wij zijn recent ook gestart met een pgd behandeling. Woensdag heb ik men pick up gehad, had 5 eitjes.
Donderdag heb ik dan te horen gekregen dat er geen enkel is bevrucht. Al de moeite is voor niks geweest. Nu moet ik wachten op men regels en dan 1 cyclus hebben om terug te kunnen starten men de pil en met de spuitjes.
Zijn er mensen die in dezelfde situatie zitten als ons?

Butterley
Berichten: 3
Lid geworden op: 4 april 2014, 15:37

Re: PGD Anno 2014

Bericht door Butterley » 16 februari 2015, 11:00

Hey Ladies,

Wij zitten nog in onze verschrikkelijk lange wachtperiode. Normaal gezien kunnen wij in maart starten met de procedure. Maar we wachten nog op een telefoontje/mailtje.
Iemand hier ervaring mee?
Mag ik er dan van uitgaan in maart een nieuwe afspraak te krijgen en bij wijze van spreken in april te kunnen starten? Of gaan er dan weer eerst maanden voorbij gaan om alweer een andere reden?

En Frakke, veel goede moed daar. Erin blijven geloven, meid!

Grtjs

B

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast