Persoonlijke blog

Plaats reactie
vergeetmenietje
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 juli 2015, 16:43

Persoonlijke blog

Bericht door vergeetmenietje » 24 juli 2015, 11:55

Hallo,

Mijn naam is Vanessa en ik ben 32 jaar. Net zoals iedereen op dit forum ken ik goed de pijn die gepaard gaat bij een onvervulde kinderwens.
Ik ben erfelijk belast met de zeldzame spierziekte die mijn broer en vader hebben en daardoor is een kinderwens voor mij en mijn man niet evident...

Mijn traject werd een 10tal jaar geleden reeds opgestart en tot op heden is mijn allergrootste wens nog niet in vervulling gegaan.
Een tijdje geleden kon ons geluk niet op...We raakten zwanger via eiceldonatie...
Het geluk was echter van korte duur...ik kreeg een miskraam (missed abortion) op 9 weken...

De gevoelens en gedachten die sindsdien door mijn hoofd spoken beheersen mijn leven...
De zwaarte van een fertiliteitstraject en de verscheurende pijn van een miskraam worden nog steeds zwaar onderschat.
Vaak heb ik het gevoel dat niemand me begrijpt: mijn vriendinnen niet, mijn moeder niet, zelfs mijn man niet...

Om mijn gevoelens te kunnen uiten ben ik begonnen met een blog:

www.wachtenopeenbollebuik.wordpress.com

Het doel van mijn blog is niet enkel het neerschrijven van mijn gevoelens en ervaringen, maar ook het vinden van lotgenoten en het aanreiken van tips en informatie om het hele proces dragelijker te maken.

Mijn blog is nog maar pas opgestart en dus vrij beperkt, maar ik hoop hem te laten uitgroeien tot een mooie site waar we met zijn allen steun kunnen vinden bij elkaar! Het putten van moed en kracht uit elkaars verhalen is zo belangrijk!!!

Neem gerust een kijkje of plaats een reactie...Ik hoop jullie alvast daar te ontmoeten!

Groetjes,

Vanessa

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten