ervaringen met Pgd Life centrum ?

Plaats reactie
Ienemiene
Berichten: 3
Lid geworden op: 6 september 2015, 21:39

ervaringen met Pgd Life centrum ?

Bericht door Ienemiene » 6 september 2015, 21:53

Hallo allemaal ,

Ik ben hier nieuw en ben eigenlijk een beetje opzoek naar raad. Mijn man en ik gingen afgelopen woensdag op gesprek in Leuven in het life centrum. Beetje veel zenuwen, maar eigenlijk viel het gesprek heel goed mee. We hadden eigenlijk een hoop vragen verwacht en zoals in gent dat je ook een psychologe ziet enzovoort. Dat je eigenlijk een intake ronde moet doen zeg maar . Nu was dat helemaal niet het geval. Een gesprek met de dokter , kort war vraagje en hup we zouden meteen kunnen starten. Ze namen bloed af van mij en mijn man en binnen 2 maanden zou de test klaar zijn! We verschoten een beetje opdat we toch vaak horen dat er wachtlijsten zijn. Nu ja miss was het ook allemaal zo snel geklaard omdat wij alle testen in gent hebben laten doen, dus dat er eigenlijk niets meer onderzocht moet worden . De translocatie is gekend . Nu hoorde ik hier en daar eens over ervaringen met life centrum , en helaas zijn deze allemaal negatief ! Il ben dus helemaal ik paniek geslagen en sta op het punt alles af te blazen . Nu vraag ik me af zijn er hier mensen die ervaring hebben met Pgd in het life centrum ? Zowel posotief als negatief .. Ik ben zo ie zo al wat vang voor alles wat me te wachten staat , maar door alle negatieve reacties voer ik al dagen hele bedenkingen met mezelf dat ik nu echt biet meer weet dat doen !!!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten