Mama's en papa's van een beebje dankzij PGD.....

valentine0409
Berichten: 343
Lid geworden op: 19 mei 2010, 20:47

Bericht door valentine0409 » 18 januari 2014, 20:23

heidi,

lange tijd niet op dvo geweest. Lees hier dat je kinderwens volledig in vervulling ging waarvoor dikke proficiat!

Inmiddels ben ik ook zwanger geweest en mama van een dochtertje die in februari 1 wordt! Na 3.5jaar hadden we eindelijk prijs. Ik had een zalige zwangerschap en bevalling en een fantastische dochter! Net gestart voor een brusje...

bibi1974
Berichten: 13
Lid geworden op: 8 februari 2014, 14:25

Bericht door bibi1974 » 8 februari 2014, 14:47

Blijkbaar kan het met PGD ondanks de afvalrace! Na 11maanden wachten is onze test eindelijk klaar! Ik moet nog van o beginnen. Door het lezen van de vele reacties weet ik nu al dat het een afvalrace is! Maar ik ben wel niet meer van de jongste! Wordt er dit jaar 40. Heb al 2 kindjes moeten afgeven. Een dochterke na 4maanden zwangerschap en een tweede dochterke na 28 weken zwangerschap. Dus de schrik zit er bij mij wel in! 25 feb hebben we opnieuw een afspraak bij Prof Liebaers te Jette. Hopelijk kunnen we vlug starten!

lizzy
Berichten: 136
Lid geworden op: 20 januari 2011, 11:06

Bericht door lizzy » 8 februari 2014, 16:42

Hallo dames
Na 2 pogingen waarbij alle 6 x 2 embryos aangedaan waren met de ziekte md.
Nu bij de 3de poging 8 embryos waarvan 2 "gezond" 1 tp gehad en inmiddels 22 weken zwanger.
Liefs lizzy

Katrijnnn
Berichten: 60
Lid geworden op: 29 oktober 2013, 11:55

Bericht door Katrijnnn » 22 februari 2014, 17:12

Hallo.

Ik heb translocatie 13 en 14. Ik heb 2 hele vroege miskramen gehad en dan via inseminatie het verloren na 6,5 weken.

Ik ben wat in paniek nu. Iemand die dezelfde chromosomenafwijking heeft en positieve ervaringen heeft met PGD?

Hoe lang duurt het tussen afspraak maken en effectief beginnen met behandeling in Jette?
We hebben al zoveel tijd verloren :(

carooken
Berichten: 68
Lid geworden op: 24 januari 2014, 17:56

Bericht door carooken » 30 maart 2014, 0:30

Hey allemaal,

Ik heb ook al een kindje met PGD. De eerste kuur was direct gelukt (veel geluk gehad. slechts 6 eicellen, en uiteindelijk 4 embryo's waarvan slechts 1 gezond, maar dit werd onze fantastische dochter).
De weg naar een tweede kindje is helemaal anders. Al drie mislukte kuren, waarvan 2 zonder gezonde embryo's en 1 een miskraam van het enige embryo...
Ik krijg vaak de opmerking dat ik blij moet zijn met wat ik heb... maar het is toch niet zoveel gevraag om ook een tweede kindje te willen (aan een derde durf ik nog niet denken). Ik voel me niet gelukkig met maar 1 kind...Ik lees hier jullie verhalen, en blijkbaar is het toch mogelijk om aan een tweede kindje te geraken... het is jullie van harte gegund, want velen van jullie hebben er ook een enorme lange weg opzitten... maar ik hoop zo hard om hier ook te mogen schrijven dat ik een broertje/zusje heb voor mijn fantastische dochter Asa....
Groetjes
Caro

lizzy
Berichten: 136
Lid geworden op: 20 januari 2011, 11:06

Re: Mama's en papa's van een beebje dankzij PGD.....

Bericht door lizzy » 27 juni 2014, 23:18

Hallo allemaal
18 juni zijn we ook papa en mama geworden van een gezonde jongen.
Zijn naam is leroy.
Wat zijn wij blij dat we na alle tegenslagen toch voor de laatste behandeling zijn gegaan.
Dolgelukkig zijn wij.
Liefs lizzy

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten