PGD - clubje (gratis toegang whihiihhihi)

Rose
Berichten: 404
Lid geworden op: 1 mei 2010, 15:59

Bericht door Rose » 25 juni 2010, 21:36

super al die supporters hier :D
Met dank aan Tanja die het clubke aan het promoten is :)

Je bent wel de toeter vergeten: de vuvuzela

PGD - lijstje

klavertje4(elske)(34j)(drager slecht gen )5pu's en 2tp - wacht op 6de pu september
Rose - 24j - Vriend heeft erfelijke ziekte - Start September
Domi - 30j - Man heeft transloctie chromosoom (erfelijk dus) - 1pu en 1 tp + 1 middelmatig - miskraam - wacht op gyn bezoek
Joke - 25 jaar - drager slecht gen - 1 miskraam - zit in wachttijd van 1 jaar vooraleer de officiele start van PGD
Katrijn - 29 jaar - Man met genetische translocatie - 2 miskramen en vermoedelijke start PGD in september.
Anks - 28 jaar - drager BRCA-gen - start PGD in augustus

supporters :


met al zeker een regenboog op een vlag
en waka waka als strijdlied
Toeter: Vuvuzela

tanja
San...
Jytteke
Moggy

Tam
Berichten: 190
Lid geworden op: 3 januari 2009, 20:06

Bericht door Tam » 25 juni 2010, 21:40

en ik supporter, steun, zing, dans, spring, fluit, ... mee voor de goede zaak en resultaten!!

PGD - lijstje

klavertje4(elske)(34j)(drager slecht gen )5pu's en 2tp - wacht op 6de pu september
Rose - 24j - Vriend heeft erfelijke ziekte - Start September
Domi - 30j - Man heeft transloctie chromosoom (erfelijk dus) - 1pu en 1 tp + 1 middelmatig - miskraam - wacht op gyn bezoek
Joke - 25 jaar - drager slecht gen - 1 miskraam - zit in wachttijd van 1 jaar vooraleer de officiele start van PGD
Katrijn - 29 jaar - Man met genetische translocatie - 2 miskramen en vermoedelijke start PGD in september.
Anks - 28 jaar - drager BRCA-gen - start PGD in augustus

supporters :

met al zeker een regenboog op een vlag
en waka waka als strijdlied
Toeter: Vuvuzela

tanja
San...
Jytteke
Moggy
Tam

Leen_1
Berichten: 8
Lid geworden op: 5 november 2009, 18:58

Bericht door Leen_1 » 25 juni 2010, 21:53

Ik kom ook supporteren!! Duimen maken overuren voor het goede doel!!
Veel succes!!!

PGD - lijstje

klavertje4(elske)(34j)(drager slecht gen )5pu's en 2tp - wacht op 6de pu september
Rose - 24j - Vriend heeft erfelijke ziekte - Start September
Domi - 30j - Man heeft transloctie chromosoom (erfelijk dus) - 1pu en 1 tp + 1 middelmatig - miskraam - wacht op gyn bezoek
Joke - 25 jaar - drager slecht gen - 1 miskraam - zit in wachttijd van 1 jaar vooraleer de officiele start van PGD
Katrijn - 29 jaar - Man met genetische translocatie - 2 miskramen en vermoedelijke start PGD in september.
Anks - 28 jaar - drager BRCA-gen - start PGD in augustus

supporters :

met al zeker een regenboog op een vlag
en waka waka als strijdlied
Toeter: Vuvuzela

tanja
San...
Jytteke
Moggy
Tam
Leen

Rose
Berichten: 404
Lid geworden op: 1 mei 2010, 15:59

Bericht door Rose » 26 juni 2010, 1:06

hey hey

Had deze avond wa problemen met de pc daarmee dak plots weg was van de chat. Ben dan maar eerst gaan douchen en tegen dak terug was waren jullie al gaan slapen.

Tis gelukt denk ik om een blog te maken.

Als jullie willen gaan kijken

http://pgd-rose.blogspot.com/

Er staat een probeersel van de vlag op ( whihihihi)

Groetjes Rose

Nu snel gaan slapen want tis al veel te laat :(

klavertje4
Berichten: 290
Lid geworden op: 19 januari 2010, 15:15

Bericht door klavertje4 » 26 juni 2010, 9:37

****
Laatst gewijzigd door klavertje4 op 9 februari 2012, 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.

DVO pixi
DVO Moderator
Berichten: 576
Lid geworden op: 29 november 2008, 14:18

Bericht door DVO pixi » 26 juni 2010, 18:15

hey ladies,

zet mij ook maar bij de supportersclub!

ps fantastische clubsong en logo :wink:
een vuvuzela'nde gumi

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 26 juni 2010, 22:22

Nog een supporter en misschien over een tijdje ook opnieuw deelnemer...

Audrey (40j), 4 miskramen + doodgeboorte Renéetje*, te wijten aan diverse chromosoomafwijkingen, reden afwijkingen ongekend, 1 'PGD dochtertje' Fleur (4maand)

Zet hem op dames (of net niet natuurlijk ;)

klavertje4
Berichten: 290
Lid geworden op: 19 januari 2010, 15:15

Bericht door klavertje4 » 27 juni 2010, 0:29

****
Laatst gewijzigd door klavertje4 op 9 februari 2012, 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Rose
Berichten: 404
Lid geworden op: 1 mei 2010, 15:59

Bericht door Rose » 27 juni 2010, 11:32

hey elske, ben blij da je da vlag leuk vond ( :D )
Maar tis nog ma eerste probeersel, zal ze deze week
als ik es tijd heb nog wel beetje aanpassen...

tot op de chat!

groetjes

new
Berichten: 62
Lid geworden op: 19 mei 2009, 13:50

Bericht door new » 27 juni 2010, 13:11

Mag ik er ook bij????
Ik doe wel gaan pgd maar wel pgs en zal misschien in de toekomst ook pgd worden ... daar ze een oorzaak gevonden hebben
PGD - lijstje

Anks - 28j- drager BRCA-gen - start PGD in augustus
klavertje4(elske)34j - drager slecht gen -5pu's en 2tp - wacht op 6de pu september
Rose - 24j - Vriend heeft erfelijke ziekte - Start September
Katrijn - 29j - Man met genetische translocatie - 2 miskramen en vermoedelijke start PGD in september.
Domi(cleo) - 30j - Man heeft transloctie chromosoom (erfelijk dus) - 1pu en 1 tp + 1 middelmatig - miskraam - wacht op gyn bezoek (november)
Joke - 25j - drager slecht gen - 1 miskraam - zit in wachttijd van 1 jaar vooraleer de officiele start van PGD
Audrey(ma)- 40j - 4 miskramen + doodgeboorte Renéetje*, te wijten aan diverse chromosoomafwijkingen, reden afwijkingen ongekend, 1 'PGD dochtertje' Fleur (4maand)- mss opnieuw deelnemer
PGS deelnemer new: juni icsi pgs behandeling gehad na 7miskramen, probleem in deling van de chromosomen 16 & 18 gevonden bij screening: voorlopig 6weken zwanger ... hopelijk blijft het nu eens ...

sdb

Nog eentje om aan t lijstje toe te voegen....

Bericht door sdb » 28 juni 2010, 10:58

Sofke - 26j - drager autismegen - 1 pu en 1 tp - wacht op 2de pu augustus
Anks - 28j- drager BRCA-gen - start PGD in augustus
klavertje4(elske)34j - drager slecht gen -5pu's en 2tp - wacht op 6de pu september
Rose - 24j - Vriend heeft erfelijke ziekte - Start September
Katrijn - 29j - Man met genetische translocatie - 2 miskramen en vermoedelijke start PGD in september.
Domi(cleo) - 30j - Man heeft transloctie chromosoom (erfelijk dus) - 1pu en 1 tp + 1 middelmatig - miskraam - wacht op gyn bezoek (november)
Joke - 25j - drager slecht gen - 1 miskraam - zit in wachttijd van 1 jaar vooraleer de officiele start van PGD
Audrey(ma)- 40j - 4 miskramen + doodgeboorte Renéetje*, te wijten aan diverse chromosoomafwijkingen, reden afwijkingen ongekend, 1 'PGD dochtertje' Fleur (4maand)- mss opnieuw deelnemer
PGS deelnemer new: juni icsi pgs behandeling gehad na 7miskramen, probleem in deling van de chromosomen 16 & 18 gevonden bij screening: voorlopig 6weken zwanger ... hopelijk blijft het nu eens ...

linda76
Berichten: 347
Lid geworden op: 28 juni 2010, 15:16

Bericht door linda76 » 28 juni 2010, 15:34

Linda 34 jaar, brca gen. Reeds 1 kindje via pgd. Eind juli afspraak om (hopelijk) in het najaar voor een tweede kindje te gaan.
Sofke - 26j - drager autismegen - 1 pu en 1 tp - wacht op 2de pu augustus
Anks - 28j- drager BRCA-gen - start PGD in augustus
klavertje4(elske)34j - drager slecht gen -5pu's en 2tp - wacht op 6de pu september
Rose - 24j - Vriend heeft erfelijke ziekte - Start September
Katrijn - 29j - Man met genetische translocatie - 2 miskramen en vermoedelijke start PGD in september.
Domi(cleo) - 30j - Man heeft transloctie chromosoom (erfelijk dus) - 1pu en 1 tp + 1 middelmatig - miskraam - wacht op gyn bezoek (november)
Joke - 25j - drager slecht gen - 1 miskraam - zit in wachttijd van 1 jaar vooraleer de officiele start van PGD
Audrey(ma)- 40j - 4 miskramen + doodgeboorte Renéetje*, te wijten aan diverse chromosoomafwijkingen, reden afwijkingen ongekend, 1 'PGD dochtertje' Fleur (4maand)- mss opnieuw deelnemer
PGS deelnemer new: juni icsi pgs behandeling gehad na 7miskramen, probleem in deling van de chromosomen 16 & 18 gevonden bij screening: voorlopig 6weken zwanger ... hopelijk blijft het nu eens ...

Anks
Berichten: 461
Lid geworden op: 19 maart 2010, 10:26

Bericht door Anks » 28 juni 2010, 16:52

klavertje4 schreef:
@anks: welkom!!! jij bent dus de eerste in de rij!! (welke medicatie moet je nemen en begin je eerst maand met pil?)(denk dat er nog eentje start in augustus nl sofbru...maar ze heeft zich hier nog niet aangesloten)
@Elske
Ik moet geen pil nemen vooraf, maar mag beginnen op de tweede dag van mijn menstruatie. Eerst Femara, daarna Puregon en Orgalutran, als 'k me niet vergis. 'k Vind het allemaal wel spannend, maar probeer er nog niet te veel aan te denken of me zorgen te maken...

klavertje4
Berichten: 290
Lid geworden op: 19 januari 2010, 15:15

Bericht door klavertje4 » 29 juni 2010, 7:12

****
Laatst gewijzigd door klavertje4 op 9 februari 2012, 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.

sdb

Bericht door sdb » 29 juni 2010, 9:23

@ elske:

Ja hoor 't clubke gevonden! 't Begint al te kriebelen hoor nu.... kvraag me echt af hoe ik ga reageren op de hogere dosis gonal-f (nu start ik meteen met 225),

khoop dat ik dan wat meer eicellen ga hebben die groot genoeg zijn. Nu had ik er 11 die groot genoeg waren en nog eens zoveel die te klein waren (door te lage dosis bij de start).

Heeft iemand hier trouwens al van gehoord: ik had 2 eicellen in 1 foliekel! Volgens mij was dat een tweeling dan... ma ik ga dat es moeten vragen als k nog es in GHB ben.

Groetjes en dikke kus,

Sofke

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten