wachttijden PGD

Plaats reactie
klavertje4
Berichten: 290
Lid geworden op: 19 januari 2010, 15:15

wachttijden PGD

Bericht door klavertje4 » 27 september 2010, 18:51

ik wilde hier even een item beginnen over de wachttijden rond PGD in de verschillende ferticentra....

ik ga in GENT...

tussen poging 5 en poging 6: 5 maanden wachten (begonnen met stimuleren en afgelast voor de pu wegens te weinig follikels voor pgd)

tussen poging 6 en nieuwe poging 6: terug 5 maanden wachten (nochtans onmiddellijk aangevraagd)

(heb het hier wel telkens over verse pogingen want zelf heb ik nooit eskimo'kes dus die 5 maanden wachten is echt volledig STOP!!)

(ik weet ook dat de start van behandeling 1 bij PGD even duurt...heb het enkel over eens begonnen tussen de pogingen door)

zou graag eens kort en bondig de tijdspanne tussen jullie pogingen weten en in welk ferticentrum...want krijg soms het gevoel dat dit niet overal zo is....

bedankt
elske x

Rose
Berichten: 404
Lid geworden op: 1 mei 2010, 15:59

Bericht door Rose » 27 september 2010, 21:12

hey elske

kheb nog geen ervaring met de wachttijd tussen twee pogingen.
Maar wij gaan in Jette en begin juni was onze test af en tijdens de counseling hebben wij een startdatum gekregen. Dit was maand september.

Dus ongeveer drie maand wachten.

Dikke knuff Rose

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 27 september 2010, 21:31

Ik ga in Life Leuven en ben de vorige keer zelfs nog op het allerlaatste moment aan de lijst toegevoegd dus max 2 weken. Nu wat langer, niet omdat ik er niet eerder op kon, maar omdat dat voor ons zo beter uitkwam

sdb

Bericht door sdb » 28 september 2010, 7:26

Hey Elske,

Zoals ik op andere plekje al zei:

-Voor de allereerste poging moest ik best lang wachten, zo'n 6 maanden (na de GO van erfelijkheid). Maar eens ik bezig was volgen de pogingen elkaar vrij vlotjes op.
-Tussen poging 1 en 2: 2 maanden wachten (waarvan de 2de maand al pil nam)
-Tussen poging 2 en 3: 1 maand wachten (metteen pil doornemen)

Groetjes,
Sofke

heidip
Berichten: 354
Lid geworden op: 2 juli 2010, 16:29

Bericht door heidip » 28 september 2010, 12:50

Hoi Elske,

bij ons einde juli op consultatie geweest en september gestart dus 2 maanden. Wel vervroegd geweest want eerst was het half oktober.
Vorige poging begin januari startdatum aangevraagd en half februari mogen starten dus 6 weken.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten